Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
CD и ZSR

Мнение от 43.309 »

Предлагам да отделим малко внимание и на Чешките и Словашките железници.
Ето един наистина КР :)
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1859
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това е направо уникално за България, какот е традиционно за Чехия! Уби рибата направо!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стола е опакован... Направо завиждам, на тези, които са виждали нашите електровози с опаковани в целофан столове.
Чехите направо нова машина са направили, истински КР.
Ще използвам темата да припомня, за тези, които не са го виждали подобен КР (но по необходимост) на два електровоза серия 242: http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Това е истински КР2 възстановяване до ниво нова машина.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ако слуховете са верни това ще следва и за наще Р-ки.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Нашата 43 304 е горе-долу същата. Само че ние вместо да си я възстановим, я бракувахме. Амин. :cry:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

rexkos написа:Нашата 43 304 е горе-долу същата. Само че ние вместо да си я възстановим, я бракувахме. Амин. :cry:
Ами ако се съди по снимките, те направо са ги построили наново машините. 304 не беше чак толкова ударена, само кабина трябваше.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Нашите Р-ки трябва да последват съдбата на чешките 242-ки. Не знам до кога оградите в Подуене и Мездра ще седят така.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:.Не знам до кога оградите в Подуене и Мездра ще седят така.
Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях :(
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

07 написа:Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях :(
С тия темпове на кражбите скоро ще е май... :(
И нашите "Шкоди" можеха да изглеждат по този начин,ако бяха пратени в Чехия за модернизация.Причините поради които не отидоха там си ги знаем......
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

През Юни Шкода ще изпитат и предадат на CD първите два четирисистемни локомотива "Шкода" Е109 с мощност 6400Кв и максимална скорост 200км/ч.За сравнение с Таурусчетата локомотива ще бъде с около 2 мил. долара по-скъп :lol: .За сметка на това ще бъде съоръжен със системи за бдителност и алс на всички страни в които ще пътува,а именно Австрия,Германия,Словакия,Унгария,Полша.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Labros написа:
07 написа:Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях :(
С тия темпове на кражбите скоро ще е май... :(
И нашите "Шкоди" можеха да изглеждат по този начин,ако бяха пратени в Чехия за модернизация.Причините поради които не отидоха там си ги знаем......
Напълно беше възможно да се модернизират до голямото братче на 61-000, а именно чешката (работеща в Словакия) серия 263 005-1
Тази с-ма показа много добри резултати в експлоатация. За разлика от кончарските недомислици тук при 263 има индивидуално захранване и регулиране на всеки един от 4-те двигателя, като и 4-те двигатели са с независимо възбуждане. Липсва механичен реверсор, който е запазен при 44-001(2). Талигите са R-ровите, абсолютно същите. Цялата механикя е същата. Трафа обаче се заменя задължително. Новия траф съдържа общо 6 намотки (по 2 броя за всеки ТД) и е разположен изключително ниско почти на нивото на талигите, което измества центъра на тежеста на локомотива доста по ниско :) Това може да се види от тази снимка 236 012-7
Прототипите на тези локомотиви S 499.1 и S 499.2 са произведени през 1984г. , а останали 10 бройки са серийно произведени до 1988г.
Това означава, както знаете, че цялата електроника и логика на управлението (повтарям управлението не е като при кончарските кошници - със серийно възбуждане, а с независимо възбуждане) на котвените и възбудителните регулатори е изцяло аналогова и отчасти цифрова на ниво сигнал (т.е. няма никакъв софтуер и тям подобни щуротии). Справки серия 61-000 :wink: Това е все едно една R-ка с патешко тиристорно управление + реостатна спирачка.
С абсолютна сигурност мога да кажа , че това е пъти по-добър вариант за модернизация от варианта на кончар, въпреки наистина остарелия тип електроника на управлението. :)
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Пораженията по 43 304 бяха далеч по-незначителни. В действителност по рамата нямаше деформации. Единствено смачканата ламарина на кабината и оборудването вътре трябваше да бъдат възстановени. Официалната причина да бъде бракуван беше "пукнатини в 3 от 4-те колооси" :twisted:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Искам да попитам dido73, ако Р-ките отидат за модернизация там и трафа слезне долу ниско, къде отива вентилацията ? :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Искам да попитам dido73, ако Р-ките отидат за модернизация там и трафа слезне долу ниско, къде отива вентилацията ? :)
Къде отива ли. Първо при смяната с чешката електроника охлаждането се променя също и тия подкошови вентилатори отиват там където им е мястото - в машинтото от двете страни на статичния.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация