Същото важи и за ТЕМ2Б, чиито талиги са страшен бич за нормалните жп. линии. Слава Богу много рядко се случва някой ТЕМ да дойде в депо Подуяне за струг и да му се налага да се движи по мрежата на БДЖ.
Абсолютно! Натоварването на талигите и огромното тегло на локомотива са най-големият недостатък на ТЕМ2Б. Навремето са доставили около 30 за металургичните комбинати Кремиковци, Стомана-Перник и Промет - Бургас. Сега и в трите комбината се жалват, че тези машини им съсипват пътищата!
Марио, не знаех че при вас струговате и преобувате ТЕМ! Ето значи кой ни се бърка в търговете за преобуването на ТЕМ от Стомана-Перник

.
Само че нашата технология е по-добра за Ж. път, защото ние сваляме колоосите и ги носим при нас си да ги преобуем и после ги връщаме в Перник. Докато ако вие вземете поръчката, викате целия ТЕМ при вас. Интересно е как тези машини изобщо стигат до София, след като едва ли са лицензирани за безопасност и нямат необходимите реквизити!
Сега чакам с нетърпение да видим кой ще вземе поръчката за единия ТЕМ от Перник
