Къде са произведени,колко броя имат руснаците,колко конски сили са двете секции заедно,с какви двигатели са,колко гориво събират двете секции,колко секции могат да се експоатират от една кабина,колко е дълък локомотива (двете секции),колко е тежък (отново двете секции),в кой руски депа има такива екземпляри,има ли такива за 1435 мм,идвали ли са за проби у нас такива локомотиви и тн. По възможност инфото да не е на руски че не мога да го прочета
Искам да знам всичко за Локомотиви 2ТЭ116 .
Къде са произведени,колко броя имат руснаците,колко конски сили са двете секции заедно,с какви двигатели са,колко гориво събират двете секции,колко секции могат да се експоатират от една кабина,колко е дълък локомотива (двете секции),колко е тежък (отново двете секции),в кой руски депа има такива екземпляри,има ли такива за 1435 мм,идвали ли са за проби у нас такива локомотиви и тн. По възможност инфото да не е на руски че не мога да го прочета
. Ако някой иска да пита нещо за тях тук е мястото ! Мерси!
Къде са произведени,колко броя имат руснаците,колко конски сили са двете секции заедно,с какви двигатели са,колко гориво събират двете секции,колко секции могат да се експоатират от една кабина,колко е дълък локомотива (двете секции),колко е тежък (отново двете секции),в кой руски депа има такива екземпляри,има ли такива за 1435 мм,идвали ли са за проби у нас такива локомотиви и тн. По възможност инфото да не е на руски че не мога да го прочета
Администратор
Тези локомотиви нямат вариант за 1435 мм междуреслие със сигурност. Произведени са с умисъл да возят тежки товарни валкове на дълги разстояния, дизелдвигателните групи са по една за всяка секция, предаването на тяговия момент към колоосите е електрическо, аналогично с нашата серия 07. Двигателите са от т.нар. "корабен тип" - високомощни и сравнително бавнооборотни. Всеки дизелдвигател има по един турбокомпресор. Управлението е електрохидравлично. Извършва се посредством 16 позиционно устройство и контролер за управление с положения 0 - 15. Тяговите двигатели са окачени опорно - осово, а охлаждането им е принудително. Локомотивите серия 2ТЭ116 са съоръжени с автоматична локомотивна сигнализация тип АЛС-Н, обезпечаваща безопасното движение на влака, устройство за бдителност, идентично с това на ЕМВ 32 и ДЛ 07, спирачна система "Матросов" с кранмашинист 395М2, функционен вентил 275 - 001, както и два преводача на налягането за всяка секция по отделно. Освен това тези локомотиви имат опция за електродинамична спирачка с обща мосщност 2300 kW, за която не зная дали някога е монтирана на локомотив. Също така не зная и произведените единици от този тип.
64.19
Администратор
Още нещо за 2ТЭ116:
Дизелов двигател 5Д49
Пулт за управление
Още една конфигурация на пулта за управление
Работно място на машиниста
Преход между двете секции
От горните снимки се виждат приликите и разликите с нашите локомотиви серия 07. Все пак това е двусекционен локомотив, който има своите особености. Като цяло системата за управление, контрол и защита е идентична с тази на нашите лок. 07, както и силовото обзавеждане на локомотива. Токозиправителните групи са две, за всяка секция по една, като всяка група съдържа по 140 диода тип VL200 - 6 или VL200-8. Охлаждането на токоизправителите става от вентилатори както при серия 07. [/url]
Дизелов двигател 5Д49
Пулт за управление
Още една конфигурация на пулта за управление
Работно място на машиниста
Преход между двете секции
От горните снимки се виждат приликите и разликите с нашите локомотиви серия 07. Все пак това е двусекционен локомотив, който има своите особености. Като цяло системата за управление, контрол и защита е идентична с тази на нашите лок. 07, както и силовото обзавеждане на локомотива. Токозиправителните групи са две, за всяка секция по една, като всяка група съдържа по 140 диода тип VL200 - 6 или VL200-8. Охлаждането на токоизправителите става от вентилатори както при серия 07. [/url]
64.19
Администратор
Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Администратор
С кривите по Русия и страните от бившия СССР се справят добре, но с Балкански криви много трудно биха се справили. Освен това тези машини са с габарит за Руските железници, а не за стандартните Европейски жп. администрации. Тоест не могат да бъдат сертифицирани за движение извън страните от бившия СССР, защото габаритът им не се вписва в Европейския. Освен това талигите са тежко изпълнение и дори да се направят локомотиви от този тип за нашия стандарт, то неминуемо ще съсипят пътя. Същото важи и за ТЕМ2Б, чиито талиги са страшен бич за нормалните жп. линии. Слава Богу много рядко се случва някой ТЕМ да дойде в депо Подуяне за струг и да му се налага да се движи по мрежата на БДЖ.hellrow написа:Тия локомотиви как се справят със кривите, интересно ми е.
64.19
Администратор
Абсолютно! Натоварването на талигите и огромното тегло на локомотива са най-големият недостатък на ТЕМ2Б. Навремето са доставили около 30 за металургичните комбинати Кремиковци, Стомана-Перник и Промет - Бургас. Сега и в трите комбината се жалват, че тези машини им съсипват пътищата!Същото важи и за ТЕМ2Б, чиито талиги са страшен бич за нормалните жп. линии. Слава Богу много рядко се случва някой ТЕМ да дойде в депо Подуяне за струг и да му се налага да се движи по мрежата на БДЖ.
Марио, не знаех че при вас струговате и преобувате ТЕМ! Ето значи кой ни се бърка в търговете за преобуването на ТЕМ от Стомана-Перник
Само че нашата технология е по-добра за Ж. път, защото ние сваляме колоосите и ги носим при нас си да ги преобуем и после ги връщаме в Перник. Докато ако вие вземете поръчката, викате целия ТЕМ при вас. Интересно е как тези машини изобщо стигат до София, след като едва ли са лицензирани за безопасност и нямат необходимите реквизити!
Сега чакам с нетърпение да видим кой ще вземе поръчката за единия ТЕМ от Перник
Информация
Модератори