Страница 1 от 2

Общи сведения и технически характеристики на 44/001/002

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 3:04 pm
от shadal
Модернизираните диодни локомотиви серия 44 с трайна мощност 3020 kW, захранващо напрежение 25kV ,50Hz, колоосна формула В0-В0,с колекторни ТД за пулсиращ ток с последователно възбуждане е осъществено чрез тиристоризация.Локомотивите са съоръжени с резисторна електродинамична спирачка с трайна мощност 3200kW,трифазни асинхрони електродвигатели за спомагателните машини,устройство за АЛС ,бордова радиостанция,мазилна инсталация,микропроцесорно управление,система за вентилация без подналягане в машинното отделение и един на брой винтов компресор.Проектирани са така,че да има възможност за унификация и взаимозаменяемост със съоръжения и интериора на ел.локомотиви 46-200.

Техническа характеристика:

Осова формула - В0-В0;
Ширина на междурелсието - 1430мм
Дължина между буферите - 16500мм
Растояние между колоосите в талигата - 2950мм
Маса на локомотива - 84т + 2%
Осово натоварване - 21,25т
Диаметър по кръга на търкаляне - 1250мм
Максимално допустим диаметър на износен бандаж - 1176мм
Максимална скорост - 130км/ч
Часова скорост - 61.9км/ч и теглителна сила при тази скорост - 186kN
Трайна мощност на вала на ТД - (u=0.33) 3020kW
Часова мощност - 3140kW
Предавателна число на редуктора и брой зъби - 1:3,348;(23:77)
Мощност на електродинамичната спирачка - 3200kW
Пневматична спирачка - KE-GPR + E;R=97t;P=72t;G=58t
Максимална спирачна сила на Е спирачка - 176kN
Трайна мощност на електрическото отопление - 700kVA
Номинално напрежение в КМ - 25kV
Максимално работно напрежение в КМ - 29kV
Минимално работно напрежение в КМ - 19kV
Краткотрайно допустимо напрежение в КМ - 17.5kV
Максимална височина на контактния проводник - 6700мм
Минимална височина на контактния проводник - 4900мм
Височина на локомотива при свален пантограф - 4620мм
Преминаване на крива с минимален радиус - 90м
Разстояние плуг-глава релса - 120мм.

Снимка rexkos

Изображение

Re: Общи сведения и технически характеристики на 44/001/002

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 3:13 pm
от Nikss
захранващо напрежение 25kW
25 kV ;)

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 3:15 pm
от bdz46
ват - ватове;
волт - волтове.

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 3:24 pm
от shadal
Правописна грешка :!: На всеки му се случва !

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 3:48 pm
от Nikss
Знам, че на всеки се случва. Просто те поправих. :)

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 3:29 pm
от Ghost
Все още чакаме да се публикуват теглителните норми на локомотиви серия 44 001/002. Толкова питания и все още нищо. Никакъв официален документ. Това е фрапиращ пропуск от страна на хората от БДЖ ТПС /ЛОКОМОТИВИ/ бълващи заповед след заповед и претендиращи за безгрешност. 8)

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 12:38 pm
от stankos
Може би тъп въпрос , но не би ли трябвало в една серия ТПС да бъде с еднакви норми ?
Пример серия 44 при х промила х тона , ако тези двете са с различни теглителни способностти ,не би ли трябвало да бъдат отделени , ако не в отделна серия то в различна подсерия ?

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:03 pm
от 44-134
stankos написа:Може би тъп въпрос , но не би ли трябвало в една серия ТПС да бъде с еднакви норми ?
Пример серия 44 при х промила х тона , ако тези двете са с различни теглителни способностти ,не би ли трябвало да бъдат отделени , ако не в отделна серия то в различна подсерия ?
За 46-та серия има 3 различни норми така че явно не

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:43 pm
от stankos
Да , но 46 серия е с 3 подсерии със съществени различия в редукторите и не само тях , и за това предполагам 3-те различни норми касаят 3 те различни подсерии .
Прав ли съм?

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:59 pm
от Labros
След всяка модернизация се променят неща от първоначалните (оригиналните или така, както е дошла машината). Изхождам от тая логика и би трябвало след всяка модернизация съответно да има разлики от предходната (под)серия.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:02 pm
от stankos
Така е . И първоначално след модернизацията двете красавици са с номера 44 3хх/не ги помня/ и след това са преномерирани и заемат първите два номера в основната серия , което говори ,че са еднакви по тягови характеристики с нея !

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 4:43 pm
от 44.123
44.104 :arrow: 44.304 сега 44.001
44.145 :arrow: 44.345 сега 44.002

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:40 pm
от 44-134
stankos написа:Да , но 46 серия е с 3 подсерии със съществени различия в редукторите и не само тях , и за това предполагам 3-те различни норми касаят 3 те различни подсерии .
Прав ли съм?
Не. В едната теглителна норма влизат машините с еднакви редуктори. Такива са 229 221 125 124 123 и други
в друга са 46 208 219 и разни такива.
Общо взето объркана работа и като вземеш синя машина требе да търсиш точно нейния номер там в нормите да видиш от кои е.

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 7:07 am
от Mario Evstatiev
44-134 написа:В едната теглителна норма влизат машините с еднакви редуктори. Такива са 229 221 125 124 123 и други
в друга са 46 208 219 и разни такива.
Общо взето объркана работа и като вземеш синя машина требе да търсиш точно нейния номер там в нормите да видиш от кои е.
Има го този момент. Това се дължи на различното предавателно число на редукторите. Ако си със 130 км/час машина, гледаш нейните норми, ако ти се падне някоя до 150 км/час гледаш други норми, за 124 и 125 пък има трети норми.

На 44 001/002 нормите са си нормални като за 130 км/час "Р"-ка. Преводното число на редуктора си е запазено.

Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 8:35 am
от stankos
44-134 написа:
stankos написа:Да , но 46 серия е с 3 подсерии със съществени различия в редукторите и не само тях , и за това предполагам 3-те различни норми касаят 3 те различни подсерии .
Прав ли съм?
Не. В едната теглителна норма влизат машините с еднакви редуктори. Такива са 229 221 125 124 123 и други
в друга са 46 208 219 и разни такива.
Общо взето объркана работа и като вземеш синя машина требе да търсиш точно нейния номер там в нормите да видиш от кои е.
Това бих го нарекъл единствено Грандиозна Простотия без кавички !
Очевидно само човек с мозъчни отклонения и никакви технически познания би сложил в една подсерия ТПС с различни характеристики !
229 едни норми , 219 други , нямам думи просто !
Извинявам се !