Страница 1 от 2
Влакове по улиците на Бърно
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 5:43 pm
от shotik
Вижте интересни снимки от улиците на Бърно-Чехия на влакове движещи се по тях
http://www.fishki.net/comment.php?id=19131
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 5:47 pm
от bdz46
Е това изби рибата!
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 5:54 pm
от 42-55
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 6:01 pm
от Tramway
Страхотно е!
Аз много нощи съм висял по улиците на Будапеща да гледам как по трамвайните линии се движат товарни влакове. За съжаление това ставаше само нощем когато нямаше трамвайно движение и нямаше как да снимам в тъмницата. Имаше много предприятия, даже и в центъра, които имаха клонове от трамвайната мрежа и по нея им се подаваха вагоните. Локомотивите бяха на трамвайно напрежение, имаше и дизели - Ганцове, като нашите 51.
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 6:09 pm
от mitko_pz
Прави впечатление, че над линията няма контактна мрежа.

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 6:11 pm
от Mario Evstatiev
В Будапеща съм виждал на снимки и дизели по трамвайна линия. А това за Бърно направо уби рибата наистина

влакове в града
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 6:20 pm
от shotik
приятно ми е, че като нов във форума съм Ви показал хубав материал и оценен от Вас.За влаковете в Будапеща баща ми казваше ,че когато 1946 г е бил на специализация по трамвайни работи ,още тогава е имало ман.влакове и след спиране на трамваите към24 ч до 5 ч са теглени вагони и където е трябвало са откачвани и разтоваряни и после отвозвани.Още тогава метрото на града е било свързано с крайградската железница и те са били на квартира на 40 км от Будапеща.
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 6:24 pm
от lz1tee
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 7:51 pm
от Labros
А дали и някой ден няма да видим в София нещо подобно из трамвайните релси
Тези влакове май се водят по шосейната сигнализация
Ами най-вероятно е така.Иначе трябва да се поставят специални знаци и така стават два вида.По този начин би се увеличил риска от грешки и съответно неприятни инциденти.
Снимките са просто уникални

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 7:55 pm
от mitko_pz
Мисля, че от гара Искър има едно отклонение към широкия трамвай, така, че няма абсолютно никакви проблеми да използват трамвайната линия за товарни влакове.

В отделни участъци тази линия е изолирана от пътното платно.
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 7:59 pm
от 44-134
Labros написа:
Ами най-вероятно е така.
Представяш ли си ако са по шосейната сигнализация какъв разход на гориво ще е? Предполагам че всички са забелязали как пред повечето влакове се движи полицейска кола и на кръстовищата сичко е отцепено
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 8:25 pm
от rexkos
На практика е невъзможно по софийските трамвайни линии (или по-точно 20 и 22) да се движат нормални влакове, понеже има много остри криви и те няма да могат да се впишат в тях.
Иначе снимките са уникални! Браво

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 8:27 pm
от 42 072.9
Засичана е ремонтна машина на "Plasser & Theurer" някъде около халите.
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 8:32 pm
от mitko_pz
rexkos написа:На практика е невъзможно по софийските трамвайни линии (или по-точно 20 и 22) да се движат нормални влакове, понеже има много остри криви и те няма да могат да се впишат в тях.
Иначе снимките са уникални! Браво

Особено на кръстовището на Кракра с Дондуков и на женския пазар ще изсипе товара на шосето

влакове
Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 8:39 pm
от shotik
От г.Искър има отклонение и по него минаваха строителните машини и влакове на Трансстрой,които правиха част от трасето.