Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Имам едно питане към знаещите във форума:
какво представляват акермановите кранове и за какво служат 
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Глобален модератор
Има ги по вагони вагон-отоплители и локомотиви с парно отопление! Това са крановете на фридмановите "ръкави" по който парата за отопление преминава от локомотива (вагон отоплителя) към отоплителната инсталация на вагона и от самия вагон към следващия и така нататък!Tramway написа: Що не обясниш и за Фридмановите кранове, че все някой ще пита.
Локомотиви с парна отоплителна инсталация (като изключим парните машими) у нас са 04, 55, 75,76,77 серии!
Глобален модератор
Браво, 5! Трябва да се видим и да си донесеш студентската книжка! За шестица ще трябва да отговориш и на въпроса на кои вагони освен пътнишките има фридманови ръкави и парно отопление?07 написа:Има ги по вагони вагон-отоплители и локомотиви с парно отопление! Това са крановете на фридмановите "ръкави" по който парата за отопление преминава от локомотива (вагон отоплителя) към отоплителната инсталация на вагона и от самия вагон към следващия и така нататък!Tramway написа: Що не обясниш и за Фридмановите кранове, че все някой ще пита.
Локомотиви с парна отоплителна инсталация (като изключим парните машими) у нас са 04, 55, 75,76,77 серии!
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Глобален модератор
Подсказвач! Следващия път съм на твоя сметка!bdz46 написа:Мазутните цистерни.
За влаково отопление се подава прясна пара. Отработена се използва само в някои инжектори.07 написа:Имало е и хладилни вагони който използват отработена пара от парните локомотиви....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Глобален модератор
Всички мазутни цистерни са с Фридманови ръкави и инсталации за нископарно отопление Фридман, само че вместо радиатори има серпантини в резервоара. При студено време цистерните с мазут се прикачаха до машината, която им подава пара по време на път. Ако се остави мазутът да изстине, особено зимата, знаете ли колко дена трябва да му се духа на 60-70 т мазут, за да дигне 70-80 градуса че да се източи... В предприятията, които получават мазут - ТЕЦ-ове, парни централи, заводи и др., на коловозите за разтоварване има изведени Фридманови ръкави, които се свързват с влака и така се поддържа мазута топъл за да се източи.07 написа:Кои мазутни цистерни - тея дето са возили мазут за парните машини??? Другите им се подава пара - ама не от локомотива, а от мястото за разтоварване! Спомням си че бяха объркали името на процеса в един вестник вместо "дериране" - "дератизиране" БУАХАХАХАbdz46 написа:Мазутните цистерни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори
