Страница 1 от 4

Качества и недостатъци на 44 001/2 и 46 200(дискусия)

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:30 pm
от Nikss
Аз все още не съм се качвал на някой от бананите, та не знам какво е положението там, но при първа възможност ще се кача да поразгледам, виждал съм как изглеждат отвътре и имат коренна разлика от червените шкоди.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:33 pm
от 44-134
Nikss написа:имат коренна разлика от червените шкоди.
Единственото което е останало от червената шкода е коша ;)

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:34 pm
от Nikss
Е да, щото само него не са го сменяли, а ако го бяха сменили и него щеха да викат, че локомотива е целия произведен от Кончар... :D

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:44 pm
от 44142
44-134 написа: Единственото което е останало от червената шкода е коша ;)
Запазени са спирачните вентилатори, спирачните съпротивления, някой елементи от реверсорите, запазена е силовата част на контакторите за отслабване на полето, маслените радиатори, тяговите двигатели, рамата на талигата, редукторите са с усилена кутия и коша е частично променен.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:48 pm
от Nikss
Е че то колко работи останаха... махнат е контролера с позициите...и т.н.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:49 pm
от 44-134
Nikss написа:Е че то колко работи останаха...махнат е контролера с позициите...и т.н.
начи има много работи отзад зад контролера с позициите като вентилатори, компресори, трафове, изправители, инвертори и много други

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:50 pm
от 44142
44001 и 002 са направени доста сполучливо. В началото като всяка прототипна маш даваха ядове но в последствие се направиха някой преустроиства в резултат на което лок работят много добре.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:52 pm
от 44142
При 462 също са запазени някой елементи от оригиналния вариант на 46.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:54 pm
от Nikss
Според мен се справят добре.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 8:56 pm
от bdz46
44 001 и 002 бяха гола вода в началото. Както 44 00Х, така и 46 200 обаче имат проблеми с дъждовното време и това е донякъде пропуск при модернизацията.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:01 pm
от Nikss
В какъв смисъл с дъждовното време?

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:03 pm
от bdz46
Nikss написа:В какъв смисъл с дъждовното време?
В смисъл като вали дъжд.

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:04 pm
от Гост
При мокро време буксуват адски много ...

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:07 pm
от 44142
Примерно ето една интересна повреда на 46211. При появата на тази защита лок би трябвало да изкл и да не е работоспособен. Това е някаква грешка в компютъра.
http://bdz123.hit.bg/DSC04932a.JPG

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:14 pm
от Mario Evstatiev
Зависи. Може и да не изключи. Ако грешката е в системата против боксуване или в системата на измерване може да си работи. Но за да се отстрани трябва да изключиш ключа S8-S5 и да изчакаш 30 сек. след което отново да го включиш. Ако повредата се индикира отново локомотива е неработоспособен и за отвозване на влака се търси сервизна помощ.