Гост
Гост
Кандидат Баш електровозаджия ;)

Мнение от Гост »

Здрасти,

Дайте ми информация, какви са процедурите и тем подобните за да стана Баш електровозаджия. Къде трябва да кандидатствам, какво да съм завършил и т.н. :wink:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Уважаеми!, като че ли е редно първо да ни се представиш!!!. А този въпрос може да го зададеш и на много други места. Въпреки че е зададен на правилното място. :evil:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В този смисъл за да станеш "баш електровозаджия" трябва да завършиш курс за помощник - машинист в ЦПО на БДЖ, да работиш две години като помощник, да изкараш след това курс за машинист пак там и пак две години ще си в товарачките. После се карат изпити за клас и т.н. Въобще 5 години ще ти отидат докато станеш локомотивен машинист. НО си заслужава трудът. Иначе можеш да запишеш и "транспортна техника и технологии" във ВТУ "Т. Каблешков", от където ще излезеш напрааво машинист, но пак шест месеца ще си помощник като започнеш работа в БДЖ.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

И поне 10 години стаж.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:
KpuTuK написа:Здрасти,

Дайте ми информация, какви са процедурите и тем подобните за да стана Баш електровозаджия. Къде трябва да кандидатствам, какво да съм завършил и т.н. :wink:
Най-важното е да си на тис електротехниката и електрониката
депо подуяне
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това последното не е нужно, но е много полезно.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
:D :D :D Да, да, и да си виждал, ВЛАК!. Тоест да ти идва от вътре, (съкровенна мечта и нищо друго),!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

То това последното условие е най-важното :wink:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Аз съм Railroad в този форум. Направих си нова регистрация, защото всички ме знаят като Критик. След два месеца завършвам Техникум по Електротехника с специалност Електрообзавеждане. Казвам се Боби, на 19 години, живея в жк. Обеля 1, но по-често се намирам на Централна гара София и където и да е да тестваме биропроводите с моя приятел Марио. :lol: Запалих се по локомотиви преди две години по време на едно мое пътуване до Враца вечерта, като инициатора беше звука на АТП-то и двигател - вентилаторите на електровоза. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

KpuTuK написа:Аз съм Railroad в този форум.
Щом си ти, защо не си помолил " lok45111 " да ти смени името, а не да си правиш нова регистрация :wink:
Също така май притежаването на 2 регистраций е незаконно :!: :evil: :arrow:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Тони_Казичане написа:
KpuTuK написа:Аз съм Railroad в този форум.
Щом си ти, защо не си помолил " lok45111 " да ти смени името, а не да си правиш нова регистрация :wink:
Също така май притежаването на 2 регистраций е незаконно :!: :evil: :arrow:
Говорил съм с него по този въпрос и нещата са оправени отдавна.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
KpuTuK написа:Здрасти,

Дайте ми информация, какви са процедурите и тем подобните за да стана Баш електровозаджия. Къде трябва да кандидатствам, какво да съм завършил и т.н. :wink:
Курсът за помощник машинист на електровози в ЦПО струва 483,60 лв. с ДДС. Състои се от теоритична част и стаж. Теоритичната част е два месеца всяка седмица от понеделник до събота между 8 и 15:30 ч. През това време се изучават Електротехника и електротягово стопанство, Електрообзавеждане, Схеми, Спирачки, Безопасни условия на труд, Механика, Вагони, Нормативни документи и ел.схеми. По всяка от тези дисциплини се провежда вътрешен изпит преди стажа. Стажът трае 30 работни дни, през които курсистът се прикрепя и пътува заедно с локомотивна бригада. Курсът се счита за успешно приключен ако се издържат четирите държавни изпита - механика и ел.схеми, нормативни документи, практически изпит по устройство на локомотива и практически изпит-пътуване, по време на който се проверява дали курсистът изпълнява правилно задълженията на помощник-машинист.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация