Страница 1 от 4
Актуална информация - АРХИВ
Публикувано на: Сря Апр 12, 2006 3:03 pm
от Mario Evstatiev
rexkos: За да бъдат по-прегледни темите, реших някои стари мнения за Оперативна инфо, постнати в темата за трейнспотинг да пренеса тук.
Поздрави!
Днес
44 083 е забелязана на ПВ 10208 за Драгоман,
44 002 стои в депо Подуяне и чака да решат кой да купи (Кончар или БДЖ) бързодействащи предпазители за защита на тиристорните регулатори,
45 152 е в депо Подуяне след като на 07.04. претърпя малка авария - запалили са се спирачните резистори на 2-ра група ТД и един спирачен контактор. Сега в депото я чистят от поразиите, които е нправила праховата пожарогасителна инсталация. ЕЛ
44 078 беше в депо Подуяне за малък случаен ремонт по механиката,
46 243 пък замина за Обединена, от където ще поеме ДТВ 30505.
Публикувано на: Сря Апр 12, 2006 3:18 pm
от 42 072.9
Жалко за 44078 преди около две седмици имах честта да усетя как дърпа.
Публикувано на: Сря Апр 12, 2006 3:20 pm
от Mario Evstatiev
Машината е оправена и ще поеме сигурно ДТВ 30603 за Карлово, понеже лок. бригада за този влак се явява в ПД. Проблемът на 078 беше, че един от регулаторите на лостовата спирачна система беше останал без един от болтовете си и се наложи да я вкарат в ПД. Междувременно смениха и две калодки.
Публикувано на: Чет Апр 13, 2006 2:23 pm
от 44142
днес преди обяд в западната гърловина на гара сф изпадна лок 44075 и 3 ваг от състава на влак 50583. до 14:20 бяха вдигнати двете цистерни и почваха да вдигат вагона предохрана. лок още не е вдигнат, завъртял се е леко и е полегнал леко на едната страна. причината не е в лок или в лок бригада. влакът се е движел с 20км.
Публикувано на: Чет Апр 13, 2006 4:44 pm
от 42 072.9
Кофти новина

Причината в инфраструктурата ли е или не се знае още?
Публикувано на: Чет Апр 13, 2006 10:05 pm
от Mario Evstatiev
Причината е инфраструктурата, която е била повредена. Локомотива е бил изправен, но пътят не.
Ето една снимка
Снимката е правена от bdz46!
Публикувано на: Пет Апр 14, 2006 8:36 pm
от Mario Evstatiev

От 16 часа на 14.04.2006 г. се намалява скоростта в
целия район на Централна гара - София на
15 км/час!

Днес в депо Подуяне обстановката беше спокойна. За ТП влезе ЕЛ 44 078, който към 17:00 беше изписан и пое за влак. ЕЛ 61 007 от ГПР също я готвеха да бъде изписана, ЕМВ 32 - 143/144 беше ТП от вчера и днес трябваше да я изпишат, но се оказа, че е за външно измиване и беше докарана на Миячката. Започнаха да я мият, но спря водата и ЕМВ се оказа насапунисана с миво и киселина и цялата побеля като изсъхна. Накрая се наложи да я плискат с кофи вода, за да падне киселината и сапуна и замина отново в Хале ЕМВ на Централна гара, където да и сложат крушки в салона, че имаше липсващи. ЕМВ 32 - 097+32 303+32 304+32 104 влезе за ТП следобяд, като се готвеха да сложат възстановения след инцидента на Лакатник моторен вагон 32 103 и така ЕМВ да бъде отново окомплектована. Моторният вагон 32 097 пък е за Среден ремонт и след като бъде разкачен ще почнат работа по него.

Днес на вл. 20223/20224 отново 2 ЕМВ серия 33 с междувагонки. Това са 33 005/006 и 33 007/008, които на няколко пъти работиха в тандем и се представят отлично.

44 002.4 вече цяла седмица стои в депо Подуяне и чака бързодействащи предпазители на токоизправителните групи. От "Кончар" все още се дърпат да ги купят, въпреки, че локомотива е в рекламационен период.

Авариралата вчера на Централна гара - София 44 075.0 беше в депо Подуяне с видими щети по двата плуга, подбита клемна кутия на гебера на Хаслера и една подбита пясъчна тръба. Сутринта имаше ксомисия от Дирекцията, която установи, че локомотива е бил технически изправен и няма вина за аварията. В крайна сметка се оказа, че причината е пределно износена стрелка.
Публикувано на: Съб Апр 15, 2006 9:08 am
от Mario Evstatiev
45 152 е изписана след случайния ремонт, който се наложи поради запалване на спирачни резистори на втора група ТД. 44 089 днес ще е ТП3. Обстановката при ЕМВ е спокойна, за сега всички влакове са обвързани и не се очакват някакви затруднения. Днес отново работят всички 33-ки. 33 001/002 ще е 1-ва Банкя, 33 005/006 ще ходи 13207/13208/50205/50208/10214/10215. 33 007/008 ще е 50205=/60204. 32 143/144 днес най - накрая ще бъде измита цялостно и ще поеме влакове. 32 097/104 е ТП и днес се очаква да направят размяната на моторни вагони. 32 097 да бъде разкачен и неговото място да се заеме от вагона 32 103. Днес 44 001 отново ще е 8615, 44 002 продължава случаен ремонт. 46 005 чака модернизация, 46 211 и 46 221 в процес на модернизация, 46 219 продължава да чака подемен ремонт. В Карловския график от няколко дни неуморно се труди 46 243. 46 026 също се забелязва там, като вчера беше докарала 30532 и замина 30505.
Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 9:48 am
от Mario Evstatiev
Днес обстановката в депо Подуяне беше сравнително спокойна. За МПР тази сутрин влезе 45 157, като първо я заредиха с пясък. Усилено се работи по 45 198 и 44 081. Обстановката с ЕМВ беше малко напрегната, тъй като 32 121/122 даде повреда в трансформатора, като започна да излиза бял дим от отдушника. Най - вероятно има късо съединение някъде в намотките. 32 077/078 имаше малък проблем с ДВУ, но ел. техника се справи отлично и ЕМВ излезе за влак. Днес 33-ките отново показват стабилна работа. 33 005/006 се прибра от 30122. Днес на проби ще излиза вече събраната 32 103/104 и очакваме добро представяне след аварийния ремонт на моторния вагон 32 103.
Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 5:25 pm
от 42 072.9
Трябва да се отбележи също, че днес преминаха доста ТВ през Подуене и то с прилична скорост...за къде ли бързат толкова

Публикувано на: Нед Апр 16, 2006 9:37 pm
от Mario Evstatiev
И прословутата
32 103/104 отиде късно следобяда на проби.
45 152 пое товарен влак от Подуяне - разпределителна.
45 157 късно привечер излезе от МПР.
33 005/006 и
33 007/008 днес пак тандем на 20223/20224.
32 123/124 отбелязва силно присъствие по 1-ва линия днес. След като обслужи ПВ 10224 Ксц - Сф, пое ПВ 10113 за Пловдив, след което върна 10116.
44 068 днес докара БВ 4612 Р - Сф и върна БВ 4613 Сф - Р.
44 096 на "Чайка"-та 3601.
45 167 на БВ 1623.

Както каза вече hellrow, по 1-ва линия днес има изключително товарно движение. За 30 минути преминаха по два ТВ д двете посоки и един към Пловдив. От тези пет влака, три бяхя международни товарни, останалите вертушни.

В депо София незнайно за какво се мъдрят две чужди 55-ци. Мездренската
55 155 и Горнооряховската
55 115 бяха на екипировката.
Като цяло днес имаше интензивна влакова работа и имаше какво да се наблюдава. Дългосъставни товарни влакове, интересни локомотиви на други депа, няколко ЕМВ-та, сред които и
32 103/104 
и
46 014 като за финал, която отиде да поеме ДТВ 30505 от Илиянци.
Публикувано на: Вто Апр 18, 2006 8:21 am
от Mario Evstatiev
Малко информация от вчера:

Бургаската ЕМВ
32 049/050 вчера работеше по 7-ма линия. ЕМВ е след капитален ремонт в ЛВЗ - Русе и изглеждаше много добре. Какво прави по 7-ма обаче не знам

БВ 7622 беше с
45 171. Машината не е никак лоша на тягови качества, само дето и в двете кабини духа много и имаше слаба механика.

Вчера по София - Банкя работеше ЕМВ
33 001/002. Влакове 13212/13211/13214/13213/13216/13215 се движеха навреме. ЕМВ ускорява малко слабо, но все пак беше избито закъснението на 13215

. Освен това беше забелязана
42 184 да работи като помощна Драгоман. БВ 2637 беше отново с
45 156. УБВ 8602 беше с
46 125, като беше натрупал отново около 40 минути закъснение. Вечерта, когато се прибирахме за депо с ЕМВ, машината
42 184 отново беше забелязана да седи на първи коловоз на гара Подуяне - пътническа най - вероятно да чака изход към гара Искър. Освен това на чифтетата за Банкя имаше малка емоция, когато от сп. Надежда настигнахме една 06-ца, движеща се по Драгоманска и я задминахме. Последва бързо спиране на сп. Връбница, след което 06-цата ни избяга. От вчерашната повеска има и снимки, които ще дойдат по - късно

Публикувано на: Сря Апр 19, 2006 2:00 pm
от Mario Evstatiev
Днес обстановката в депо Подуяне беше леко напрегната поради факта, че се очакваше проверка от отдел "Безопасност". По ремонта нямаше нищо ново. Обичайните машини си седяха в халето. 44 002 продължава да чака бързодействащи предпазители, 44 088 докара БВ 3636 и замина БВ 2611. На пясъчника беше забелязана 44 095. В двора на "Кончар" се беше появила 46 003, която даже си имаше и пантографи. Машината идва за модернизация. Тя правеше компания на 46 005 и 46 219, които бяха също в двора. 441 - 310 беше закарана на песъкоструйка след като беше напълно разкомплектована. Очаква се от утре да започнат да работят по нея. 441 - 043 и 441 - 419 са още в порцес на шлосерски работи по коша. Положението с ЕМВ беше сравнително добро. Днес 33-ките отново се представят отлично, като 33 005/006 е Банкя, а 33 001/002 и 33 007/008 ще вървят тандем за Лакатник. 32 139/140 дойде за малък случаен ремонт, след което отново излезе за влак. Една 55-тица беше дошла за струг, а 44 098 дойде прикачена с варненската машина. 44 101 замина БВ 1621, а "Чайка"-та беше отново с 44 096.
Публикувано на: Чет Апр 20, 2006 8:59 pm
от Mario Evstatiev
Днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна, не се очакваше никаква порверка, а вчерашният превод на аванс беше повлиял добре на настроението. Сутринта пред Експлоатацията си почиваха 44 001 и 55 095. 44 002 още чака своите бързодействащи предпазители. Пред цех ЕМВ за малък случаен ремонт чакаше 33 007/008. В ел. цеха бяха обичайните машини, като 44 084 дойде за ТП, но се оказа, че има повреден ТД и се наложи да извадят едната талига за да сменят двигателя. В същото време се появи и 32 139/140, която отново беше дала отказ в спомагателните машини и беше подложена на ремонт. 33 005/006 излизе преди обяд за влак. Следобяда забелязах, че на БВ 1623 е 45 187.
Публикувано на: Пон Апр 24, 2006 3:14 pm
от 42 072.9
На 19-ти април лок 45156 беше отново начело на 2637, който се справяше чудесно, но проблемният релсов път след Горна Оряховица беше с доста намаления и това костваше закъсние от порядъка на 10-15мин до гара Синдел, където лок-а се цепи. След "караджата" покрай нас премина доста странна гледка за 2ра линия: лок 46-та серия начело на ТВ. През краткият ми престой в Добрич забелязах композиция с вагони на "Кълвача-Газ", които идваха от Румъния....
На 23-ти април начело на 2636 беше лок 44095, като влака влезе в гара София навреме. Слизайки от влака забелязах редовната 44002 на нощния от Кулата, като този път имаше още един лок, но не видях номера му за жалост(беше с вдигнат преден пантограф докато 44002 се возеше). 3621 беше със синя машина. Това е от мен дано Ви е било интересно

.