
От 16 часа на 14.04.2006 г. се намалява скоростта в
целия район на Централна гара - София на
15 км/час!

Днес в депо Подуяне обстановката беше спокойна. За ТП влезе ЕЛ 44 078, който към 17:00 беше изписан и пое за влак. ЕЛ 61 007 от ГПР също я готвеха да бъде изписана, ЕМВ 32 - 143/144 беше ТП от вчера и днес трябваше да я изпишат, но се оказа, че е за външно измиване и беше докарана на Миячката. Започнаха да я мият, но спря водата и ЕМВ се оказа насапунисана с миво и киселина и цялата побеля като изсъхна. Накрая се наложи да я плискат с кофи вода, за да падне киселината и сапуна и замина отново в Хале ЕМВ на Централна гара, където да и сложат крушки в салона, че имаше липсващи. ЕМВ 32 - 097+32 303+32 304+32 104 влезе за ТП следобяд, като се готвеха да сложат възстановения след инцидента на Лакатник моторен вагон 32 103 и така ЕМВ да бъде отново окомплектована. Моторният вагон 32 097 пък е за Среден ремонт и след като бъде разкачен ще почнат работа по него.

Днес на вл. 20223/20224 отново 2 ЕМВ серия 33 с междувагонки. Това са 33 005/006 и 33 007/008, които на няколко пъти работиха в тандем и се представят отлично.

44 002.4 вече цяла седмица стои в депо Подуяне и чака бързодействащи предпазители на токоизправителните групи. От "Кончар" все още се дърпат да ги купят, въпреки, че локомотива е в рекламационен период.

Авариралата вчера на Централна гара - София 44 075.0 беше в депо Подуяне с видими щети по двата плуга, подбита клемна кутия на гебера на Хаслера и една подбита пясъчна тръба. Сутринта имаше ксомисия от Дирекцията, която установи, че локомотива е бил технически изправен и няма вина за аварията. В крайна сметка се оказа, че причината е пределно износена стрелка.