Страница 1 от 1
Снимки всякакви на локомотиви 441, 444(441-200) и HZ 1141
Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 8:14 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 8:44 pm
от rexkos
1141-301 izvana!

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 9:47 pm
от Mario Evstatiev
За тоя прототип искам да спомена, че през далечната 2000 г. е идвал насам на проби, след като през 1998 г. през България е преминал локомотив от същия тип на Турските железници. С прототипа са правени проби София - Пловдив и София - Бургас. За жалост единствената цел на нашите олигофрени е била не да си закупят такива машини, а да скалъпят недодяланата модернизация на серия 46.
Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 10:07 pm
от Nikola VS
Тези като подобрени 46ци. Или поне на външен вид!

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 10:09 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Тези като подобрени 46ци. Или поне на външен вид!

Мале, пази Боже!
Искаш да кажеш, че ПОДОБРЕНИТЕ 46 НАПОМНЯТ НА 1141-301 И ВСЬО ПОДОБНО НА НЕГО.

Публикувано на: Съб Яну 20, 2007 9:45 pm
от rexkos
Явно отвреме на време и сърбите прилагат нашия метод - два локомотива за три вагона!
http://www.railfaneurope.net/pix/sp/ele ... S_2_TB.jpg
Публикувано на: Съб Яну 20, 2007 9:48 pm
от Nikola VS
Пантографите на първия са ориентирани навътре, един към друг, на втория лок са навън. Ст

ранно......
Публикувано на: Нед Яну 21, 2007 1:11 am
от VESO
Ами то така е и при нашите машини от серия 46.Пантографите на 460XX-X и 461XX-X са като на втория локомотив.При 462XX-X пантографът вече е обърнат и е идентичен с този на първата машина.
Публикувано на: Пет Яну 26, 2007 9:09 am
от Mario Evstatiev
Ще вмъкна, че пантографите на повечето локомотиви серия 441 са си нормално разположени, с каретките навътре. На локомотивите "подобрена конструкция", в която влизат 441 - 700 и 441 - 800, пантографите са с обърнати навън каретки. Прототипът 441 - 201(1141-301) в началото е бил с обърнати пантографи, но после са си монтирани както ги виждате на снимката.