Страница 1 от 1

Снимки всякакви на локомотиви 441, 444(441-200) и HZ 1141

Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 8:14 pm
от Mario Evstatiev
Прототипа на 441-200(Хърватско означение 1141-301):

Снимки на кабината:

Изображение
Изображение
Изображение

И сега по - специализираните:

1.Сигнално табло на повредите F4
Изображение

2.Високоволтова камера
Изображение
Изображение

3.Шкаф на микропроцесора
Изображение
Изображение

Публикувано на: Сря Яну 03, 2007 8:44 pm
от rexkos
1141-301 izvana! :D
Изображение

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 9:47 pm
от Mario Evstatiev
За тоя прототип искам да спомена, че през далечната 2000 г. е идвал насам на проби, след като през 1998 г. през България е преминал локомотив от същия тип на Турските железници. С прототипа са правени проби София - Пловдив и София - Бургас. За жалост единствената цел на нашите олигофрени е била не да си закупят такива машини, а да скалъпят недодяланата модернизация на серия 46.

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 10:07 pm
от Nikola VS
Тези като подобрени 46ци. Или поне на външен вид! :lol:

Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 10:09 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Тези като подобрени 46ци. Или поне на външен вид! :lol:
Мале, пази Боже!

Искаш да кажеш, че ПОДОБРЕНИТЕ 46 НАПОМНЯТ НА 1141-301 И ВСЬО ПОДОБНО НА НЕГО. :wink: :kermit:

Публикувано на: Съб Яну 20, 2007 9:45 pm
от rexkos
Явно отвреме на време и сърбите прилагат нашия метод - два локомотива за три вагона! :lol:
http://www.railfaneurope.net/pix/sp/ele ... S_2_TB.jpg

Публикувано на: Съб Яну 20, 2007 9:48 pm
от Nikola VS
Пантографите на първия са ориентирани навътре, един към друг, на втория лок са навън. Ст :? ранно......

Публикувано на: Нед Яну 21, 2007 1:11 am
от VESO
Ами то така е и при нашите машини от серия 46.Пантографите на 460XX-X и 461XX-X са като на втория локомотив.При 462XX-X пантографът вече е обърнат и е идентичен с този на първата машина.

Публикувано на: Пет Яну 26, 2007 9:09 am
от Mario Evstatiev
Ще вмъкна, че пантографите на повечето локомотиви серия 441 са си нормално разположени, с каретките навътре. На локомотивите "подобрена конструкция", в която влизат 441 - 700 и 441 - 800, пантографите са с обърнати навън каретки. Прототипът 441 - 201(1141-301) в началото е бил с обърнати пантографи, но после са си монтирани както ги виждате на снимката.