Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Прототипа на 441-200(Хърватско означение 1141-301):

Снимки на кабината:

Изображение
Изображение
Изображение

И сега по - специализираните:

1.Сигнално табло на повредите F4
Изображение

2.Високоволтова камера
Изображение
Изображение

3.Шкаф на микропроцесора
Изображение
Изображение
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

1141-301 izvana! :D
Изображение
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За тоя прототип искам да спомена, че през далечната 2000 г. е идвал насам на проби, след като през 1998 г. през България е преминал локомотив от същия тип на Турските железници. С прототипа са правени проби София - Пловдив и София - Бургас. За жалост единствената цел на нашите олигофрени е била не да си закупят такива машини, а да скалъпят недодяланата модернизация на серия 46.
64.19
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Тези като подобрени 46ци. Или поне на външен вид! :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikola VS написа:Тези като подобрени 46ци. Или поне на външен вид! :lol:
Мале, пази Боже!

Искаш да кажеш, че ПОДОБРЕНИТЕ 46 НАПОМНЯТ НА 1141-301 И ВСЬО ПОДОБНО НА НЕГО. :wink: :kermit:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Явно отвреме на време и сърбите прилагат нашия метод - два локомотива за три вагона! :lol:
http://www.railfaneurope.net/pix/sp/ele ... S_2_TB.jpg
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Пантографите на първия са ориентирани навътре, един към друг, на втория лок са навън. Ст :? ранно......
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами то така е и при нашите машини от серия 46.Пантографите на 460XX-X и 461XX-X са като на втория локомотив.При 462XX-X пантографът вече е обърнат и е идентичен с този на първата машина.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще вмъкна, че пантографите на повечето локомотиви серия 441 са си нормално разположени, с каретките навътре. На локомотивите "подобрена конструкция", в която влизат 441 - 700 и 441 - 800, пантографите са с обърнати навън каретки. Прототипът 441 - 201(1141-301) в началото е бил с обърнати пантографи, но после са си монтирани както ги виждате на снимката.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация