Страница 1 от 2
Чужди дизели на наши гари
Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 7:14 pm
от Railroader
В студената утрин на 3 февруари 2001 година, с фотоапарат "Смена" в ръка снимах ето този локомотивен влак на гара Русе-разпределителна. Снимките са сканирани и затова са малко мътни. Локомотивите престояха няколко дена на този коловоз, след което един по един потеглиха на някъде. Тогава не се позаинтересувах от къде за къде пътуваха. Дали бяха дошли през Дунав-мост или от друга гранична гара, не знам. Не разбрах и на кои железници са.
http://i.data.bg/06/11/09/116395_orig.jpg
http://i.data.bg/06/11/09/116399_orig.jpg
http://i.data.bg/06/11/09/116403_orig.jpg
Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 7:16 pm
от Гост
Това са локомотиви Nohab и май са на NS
Публикувано на: Чет Ное 09, 2006 7:43 pm
от Railroader
Да-а...
чужди л-тиви на нашата гара
Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 7:01 am
от choveka_vlak
Въпреки доста остарялата информация, ще споделя моето предпо ложение. Мисля че поне три от тях са в Прищина, след като вчера видях в един сайт, снимка на NOHAB от 2005г да обслужва пътнически влак в района на Прищина. Но пък, ако не се заблуждавам някъде из сайтовете видях NOHAB и в Гърция!. Мисля знаете, тези локомотиви в последните години масово се изкопуват от частни фирми ( превозвачи).

Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 6:33 pm
от Railroader
Само на мен ли тези локомотиви бият малко и на
EMD, а?
Electro motive division by
General motors (GM).
http://www.gm-gruppen.no/om_eng.htm
http://www.trainweb.org/railpix/miscpix ... -21-01.jpg
Публикувано на: Пет Ное 10, 2006 7:10 pm
от Гост
Само малко външният вид

Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 9:16 am
от Railroader
Да, а дали е случайно, как мислите? Защото, когато преди време за първи път влязох в
www.google.com за да търся информация за EMD, търсачката ми изкара инфо и за тези локомотиви.
Публикувано на: Съб Ное 11, 2006 10:51 am
от Mario Evstatiev
Локомотивите са на Датските железници. Те са един от многото подаръци за разни страни от третия свят, където заминаха преди две години цели композиции в вагони и ДМВ. А ето и снимка на дизела за доказателство, тук дори се виждат от ония вагони, които преди две години минаха през София:
СНИМКАТА
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 1:28 pm
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 1:33 pm
от rexkos
Такива локомотиви или поне подобни няма ли в Испания и Гърция?
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 1:50 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Такива локомотиви или поне подобни няма ли в Испания и Гърция?
NOHAB локомотиви има в Швеция, Унгария, Дания, както и единични от тях в Косово. Испания и Гърция си имат чисти
EMD локомотиви, от които имат и португалците мисля.
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 6:54 pm
от rexkos
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 6:58 pm
от Mario Evstatiev
Тия се въртят и по Кулата. Идват и локомотиви от сериите А-400 и А-500 там. На мен лично ще ми се хареса да видя съчленен А-300 да се израдвам.
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 7:08 pm
от rexkos
lok45111 написа:
Тия се въртят и по Кулата. Идват и локомотиви от сериите А-400 и А-500 там. На мен лично ще ми се хареса да видя съчленен А-300 да се израдвам.
Да. А-400 и 220 могат да се видят на Кулата. А-400 все още не съм виждал, но идват. 460/461 все още ли е с американските А 500? Едно време даже е вървял със седмак на гръцка територия, но за сега не знам как е положението.
Публикувано на: Нед Ное 12, 2006 7:12 pm
от Mario Evstatiev
Сега международните влакове се движат с А470(220-000). А-220 са стари дизели. Те не идват на Кулата. А-500 рядко се вясват предимно с товарни влакове.