Страница 1 от 4

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 10:49 am
от 44142
случват се и такива неща по някой път.
http://bdz123.hit.bg/DSC03809a.JPG

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 10:55 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:случват се и такива неща по някой път.
http://bdz123.hit.bg/DSC03809a.JPG
Скъсана подвеска :)

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 2:27 pm
от 42 072.9
Машината да не е ходила за Варна?

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 3:02 pm
от 44142
това е на варненска маш. влака си го обслужи и при прегариране за другия влак я скъса.

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 3:20 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:това е на варненска маш. влака си го обслужи и при прегариране за другия влак я скъса.
Коя е тази машина :?: :roll:

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 3:21 pm
от 44142
44088

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 3:24 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:44088
Варненци ще имат работа :lol:

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 3:29 pm
от 44142
снимката е от преди месец. лок е ремонтиран и се движи. ремонтираха го в депото понеже не може със скъсъна подвеска до варна дори и ако сложат скоба.

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 6:36 pm
от Nikola VS
Абе при такава авария, кво значи тва за лока, в смисъл обяснете, че аз почти нищо не разбирам :oops:

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 6:50 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Абе при такава авария, кво значи тва за лока, в смисъл обяснете, че аз почти нищо не разбирам :oops:
Късането на подвеска прави локомотива негоден за експлоатация до смяна на последната. А какво представлява тя? Подвеската е нещо като шпилка, която държи централното ресорно окачване и го пази от разглобяване. Отдолу последното се придържа към люлковата греда от ленкерните щанги.

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 7:45 pm
от Nikola VS
Ясно, сега вече го разбрах, горе долу :D Такива случаи са неизбежни при машини на тази възраст, нужни са пари, повече пари! :oops:

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 7:48 pm
от rexkos
Машините са си супер, стига да има кой да ги поддържа. :wink:

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 7:50 pm
от Nikola VS
Ето това казвам - пари, много пари траябват! Защото когато е можело да се харчат по - малко пари, те не са се харчелит огава, а сега какво, машините дават дефекти и трябва да се подновяват ремонтират, това са още повече пари, а на никого не му се дават толкова много :oops: :oops: :?

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 8:00 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Ясно, сега вече го разбрах, горе долу :D Такива случаи са неизбежни при машини на тази възраст, нужни са пари, повече пари! :oops:
Дори и да е нова, подвеската е метален прът, който подложен на някакво усилие се стрееми да се деформира. Ако обаче стоманата има шупла или някакъв друг дефект, тя се чупи и от там идва проблема. Много често, макар и качествено изпълнена, една подвеска може да се скъса в най - слабите места, а именно в ухото в горната част или винтовата връзка долу. Скъсването може да настъпи от резки удари, но винаги то не е мигновено, а се предшествува от пукнатина и продължителни резки натоварвания от удари.

Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 8:01 pm
от 42 072.9
Пътят също оказва влияние....тя да стигне читава до Варна е чудо :)