Публикувано на: Нед Ное 05, 2006 10:49 am
случват се и такива неща по някой път.
http://bdz123.hit.bg/DSC03809a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC03809a.JPG
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Скъсана подвеска44142 написа:случват се и такива неща по някой път.
http://bdz123.hit.bg/DSC03809a.JPG
Коя е тази машина44142 написа:това е на варненска маш. влака си го обслужи и при прегариране за другия влак я скъса.
Варненци ще имат работа44142 написа:44088
Късането на подвеска прави локомотива негоден за експлоатация до смяна на последната. А какво представлява тя? Подвеската е нещо като шпилка, която държи централното ресорно окачване и го пази от разглобяване. Отдолу последното се придържа към люлковата греда от ленкерните щанги.Nikola VS написа:Абе при такава авария, кво значи тва за лока, в смисъл обяснете, че аз почти нищо не разбирам
Дори и да е нова, подвеската е метален прът, който подложен на някакво усилие се стрееми да се деформира. Ако обаче стоманата има шупла или някакъв друг дефект, тя се чупи и от там идва проблема. Много често, макар и качествено изпълнена, една подвеска може да се скъса в най - слабите места, а именно в ухото в горната част или винтовата връзка долу. Скъсването може да настъпи от резки удари, но винаги то не е мигновено, а се предшествува от пукнатина и продължителни резки натоварвания от удари.Nikola VS написа:Ясно, сега вече го разбрах, горе долуТакива случаи са неизбежни при машини на тази възраст, нужни са пари, повече пари!