Страница 1 от 2
"ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" - За изданието като цяло
Публикувано на: Пон Дек 12, 2011 11:41 pm
от Saruman
.
Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 12:20 pm
от Mario Evstatiev
Нещо в аванс от нас
С оглед интереса към изданието и предстоящето издаване и в печатен вариант, вестникът придобива стандартен облик, като за сега запазва своите 8 страници. Подобряваме графичното оформление, като за радост на нашите читатели, увеличаваме и рубриката "Любопитно", където ще публикуваме много интересни и интригуващи материали.
Редакцията на
"ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК"
Публикувано на: Чет Дек 22, 2011 8:56 am
от Mario Evstatiev
Брой. 3 ще бъде качен на сървърите още на 26-ти декември, независимо, че е Коледа. Редакцията няма да спи
В броя очаквайте:

Николай Колев: Сто години ЖП линия Царева ливада - Габрово

Деница Гаджева - депутат от ПП "АТАКА": Ако "АТАКА" има министър на транспорта, тя ще работи за оздравяване на железницата и пресичане на автобусното лоби!"

Влакът на Тодор Живков - Част ІІІ: Секретният радиосвързочен вагон на УБО

Фиеста:
Пет балона с горещ въздух и огнено шоу в Банско, Добринище и Разлог през януари.
И още много интересни материали и сензационни разкрития от света на железниците!
Публикувано на: Съб Яну 07, 2012 10:48 pm
от Saruman
За съжаление имаме технически проблем в сървъра, на който се и качва вестника и известно време ще е офлайн, извинете ни за причиненото неудобство! Ще се търси алтернатива за качването на последният брой.
Публикувано на: Нед Яну 08, 2012 3:20 pm
от Saruman
Линковете към отделните броеве на вестника са активни, сайтът на вестника все още не е.
Публикувано на: Пон Яну 09, 2012 4:26 pm
от Mario Evstatiev
От днес, "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" - първото независимо издание за ЖП транспорт е официално признато като медия и включено в мониторинга на МТИТС, за което изказваме своята благодарност към Министерството и Ръководителя на отдел "Връзки с обществеността и протокол"!
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 10:32 am
от Mario Evstatiev
НКЖИ също отвори вратите си за независимото перо!
Евалата за което!
Публикувано на: Сря Яну 11, 2012 4:18 pm
от Mario Evstatiev
От днес, "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ВЕСТНИК" - независимата ЖП медия е призната и от Агенция "Булфото". На официална среща между Управителят на агенцията Евгени Димитров и Главният редактор на вестника, който не си поплюва Марио Евстатиев, бе поставено началото на съвместно сътрудничество в сферата на обективното медийно отразяване на събития от света на железопътния транспорт.
Публикувано на: Чет Яну 12, 2012 7:11 pm
от Mario Evstatiev
В брой 3(6) 16.01.2012 г. - 22.01.2012 г. четете:

ВРЪТКА: Бивш БДЖ шеф взел колетната служба в железниците

НОВ ВЛАК: БДЖ пусна допълнителни влакове между Генерал Тодоров и Петрич

ГЛАД: Европа го закъса за локомотиви

РАЗРУХА: Безхаберието с локомотив 42 077

АНАЛИЗ: Павел Вълчев - Защо трябва да има железници в България?

ХОБИ: Иво Климентов - Модел на локомотив 86 014-7 на "Ди Би Шенкер" в мащаб 1:87
И още много интересни материали и сензационни разкрития!
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 11:31 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 12:24 pm
от 44142
Точно това беше целта ,ТП-тата да отидат в СФ. Предполагам, че лок са 44085 която е ПР, 44087 която е ГПР и 44100 която е ПР. Честито още 3 лок вече няма да тръгнат.
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 12:29 pm
от Mario Evstatiev
И трите машини са били в ремонти, номера не знаем. Опоскани са под носа на охраната.
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 1:28 pm
от KRAKOMOBILA
Вероятно са "случайни" граждани.
Публикувано на: Сря Яну 18, 2012 1:37 pm
от Mario Evstatiev
От най-случайните

И са знаели кое къде и как се демонтира, нищо чудно да са използвани и ресурсите на халето, оборудване и др., тъй като без вдигане на покрива нямат вадене тия железа. Абе идиотска работа, най-лошото е, че в Подуяне се краде от години и на поразия, каква ли охрана и какви ли мерки не се прилагаха, резултати няма. А видеонаблюдението, в което бяха налети маса пари не работи...
Добре дошли в страната на абсурдите и безхаберието!
Публикувано на: Съб Яну 21, 2012 8:15 pm
от Mario Evstatiev