Страница 1 от 6
Модернизацията на локомотивите в Кончар
Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 9:28 am
от rexkos
Предлагам тук да обсъждаме локомотивите, които в момента се модернизират в БДЖ Кончар. Ето както ни е известно 46211 вече е готова и от един месец обслужва влакове. Лека полека се започва работата по 46234. През месец април правеха 46221, сега не знам как е положението и кога ще бъде готова.
46003, 46005, 46031 са в двора на въпросния цех. Eто и мои снимки на машините от края на юни:
46031
46003 и 46005
Въпросът ми коя е
тази машина?
Re: Модернизацията на локомотивите в Кончар
Публикувано на: Пон Сеп 11, 2006 9:30 am
от Mario Evstatiev
46 034 или по - точно до два месеца ще бъде 46 234

Публикувано на: Пет Ное 24, 2006 10:49 pm
от 46 242
Сега като преключи модернизацията на сръбските жаби, Кончар имат готовност да се захванат с модернизацията на 8 лок. за БДЖ. Един от тях е почти завършен. Като науча номера/серията на тези,за които е договорено допълнително, ще съобщя.
Публикувано на: Пет Ное 24, 2006 10:52 pm
от rexkos
Дано не модернизират някоя Шкода серия 44/45....

Публикувано на: Пет Ное 24, 2006 11:46 pm
от 44142
Нищо не пречи да вкарат и някоя шкода за модернизация. Може първите да са: 057, 097, 142 и 143.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 8:59 am
от rexkos
44142 написа:Нищо не пречи да вкарат и някоя шкода за модернизация. Може първите да са: 057, 097, 142 и 143.
Много по-добре ще е ако им направят един КР в Горна Оряховица.

Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:01 am
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Много по-добре ще е ако им направят един КР в Горна Оряховица.

Капитален ремонт, но и да има части. Защото и в Горна Оряховица почнаха да свършват. Още повече, че трябва освен това всичко да се изкорми и да се възстанови до ново. Защото съм виждал локомотиви от капитален ремонт в ГО, на които пултовете на нищо не мязат

Иначе вътре са доста пипнати, но явно с пултовете никой не ще да се занимава.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:07 am
от bdz46
КР, какъвто правят в Горна Оряховица не може изобщо да се сравнява с КР, който се извърши на 44 001 и 002. Онова в ГО е само освежаване, а сините машини бяха тотално изтърбушени, кошовете изчистени до метален блясък, грундирани, китосани и боядисани наново,бяха сменени буксовите и централните пружини, амортисьори, колооси, изобщо получиха се практически съвсем нови машини. толкова обемен КР не е по силите на ГО, но в Русе са се справили добре с 32 141, въпреки че се проточи доста.
Това доколко са спролучливи двете машини е друг въпрос, а и те са прототипи, нормално е да не са съвършени.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:10 am
от Mario Evstatiev
Да, но това, което направиха на 44 104 и 44 145 в Кончар си беше живо съсипване. Към днешна дата нито един от двата "банана" не работи, а останките на 44 145 са разпилени из частни домове и лок. депо Мездра. Много по - добре щеше да е ако двете машини бяха пратени на КР някъде в Чехия, Сърбия или дори ако щеш в доста добрия ремонтен завод за локомотиви в Гърция, града не се сещам.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:14 am
от bdz46
Не беше това смисъла на горното. Смисъла е, че всички машини серия 44/45 имат нужда от капитален ремонт в подобен обем, без да се променя базовата конструкция, а не от боядисване върху старата боя и вътрешно освежаване, както се прави.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:16 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Не беше това смисъла на горното. Смисъла е, че всички машини серия 44/45 имат нужда от капитален ремонт в подобен обем, без да се променя базовата конструкция, а не от боядисване върху старата боя и вътрешно освежаване, както се прави.
За такъв ремонт говоря и аз. А коментара по горното не за първи път го казвам. Просто някой взе много пари за тази "модернизация", от която ползата е никаква, като се изключи това, че в депо София стана едно голямо натягане за работа на тия двете. Освен това типичния Йордан Василевски подуянски почин направи от машинистите на тия машини някакви фанатизирани и психически деформирани пчелички, които само бършат, лъскат и топят колегите си пред началници и инструктори.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:17 am
от bdz46
Не обсъждаме сега Йордан Василев. А бананите изобщо не са виновни, че не работят. Единия е ударен, а другия е спрян за планов ремонт, което е нормално за всяка машина. Даже в последно време 44 001 се задържа стабилно на 8615/8626.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:18 am
от 44142
не са чак толкова лоши двете маш.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:20 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:не са чак толкова лоши двете маш.
Според мен както многократно го казах, модернизацията на локомотиви серия 44/45 в Кончар е безумие и не трябва да се допускат още такива "природни грешки" като 44 001 и 44 002. Като гледам Кончар и с 46-та серия не се справят особено добре, щом пак почнаха да гърмят трафове, двигатели и да дават куп неясни и необясними откази.
Публикувано на: Съб Ное 25, 2006 9:23 am
от bdz46
Машините са си хубави. Просто са прототипи и никой не е очаквал да са идеални. Щом има хора, които се натискат да са там, значи са хубави, ако бяха лоши, никой нямаше да иска да работи на тях. Ако трябва да се избира по-добре измрелите машини в Пд да минат през Кончар, отколкото да гният в съседното хале. В Чехия никой няма да ги прати.