Страница 1 от 1

Високоскоростни влакове в Узбекистан

Публикувано на: Чет Сеп 01, 2011 10:55 pm
от efo
От вчера Узбекистанските железници попълниха подвижния си състав с две нови композиции за високоскоростните си влакове.Това са два нови състава произведени в Испания.На базата на Т/250 които са известни в Испания като патетата са доставени две композиции.Те ще свързват Ташкент със Самарканд,
.Разстоянието от 280 километра ще го изминават за 2 часа.Тоест с 90 минути по малко.Двете композиции струват 38 милиона евро.Да им е честито.

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 5:52 am
от vesko7
Първо си оправи заглавието.
Второ Това ли имаш в предвид под Т/250?

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 8:55 am
от VESO
Казахстанските железници още преди години закупиха своите "Тalgo".Явно и узбеките ги следват.

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 9:04 am
от disell
Веско не е онова а това : Talgo AVE 250.
Още една снимка : цък .

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 9:37 am
от VESO
Разрових се в Интернет и ето какво са купили узбеките:
http://www.railwaygazette.com/index.php ... dca8f029fa

Изображение

Красиво е , нали?

За сравнение с Казахстан:
Изображение

Още една снимка.

Ето и галерията на Talgo-то.

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 5:46 pm
от vesko7
Чавдаре, разбрах те с половин дума. Заранта бързах за работа и нямах време да се ровя. На Узбеките 130 000 на Турците 120 000. Смятай и тез дет пикаят клекнали къде отидоха - а ние тука още чоплим въпроса - С един или двама души да обслужваме влаци ...

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 6:38 pm
от VESO
Турците не разполагаха ли с два такива влака - ETR 500 Y2 , който изглежда така (мина неодавна през нашата страна) и HT 65005 ( т.нар. "Hızlı Tren") , изглеждащ по този начин.

Публикувано на: Пет Сеп 02, 2011 6:58 pm
от Тената
Само аз ли си мисля, че докато тук започнем да караме такива влакове, със средна скорост 160км/ч ,хората ще започнат да карат летящи чинии :D

Публикувано на: Съб Сеп 03, 2011 5:46 pm
от vesko7
Турците разполагат за сега само НТ 65 000 (Испанските 120 000), а ETR 500, който Марио засне подробно беше само на изпитания. В по-далечен план южните ни съседи са се ориентирали към корейските KXT - втора генерация или към японските Shinkansen.

@tenata - за съжаление май си прав. То и да бъдат закупени - какво следва от това - видяхме как се поддържа Desiro по български.