efo
Мнения: 21
Регистриран на: Пон Май 10, 2010 12:01 am
Местоположение: España
От вчера Узбекистанските железници попълниха подвижния си състав с две нови композиции за високоскоростните си влакове.Това са два нови състава произведени в Испания.На базата на Т/250 които са известни в Испания като патетата са доставени две композиции.Те ще свързват Ташкент със Самарканд,
.Разстоянието от 280 километра ще го изминават за 2 часа.Тоест с 90 минути по малко.Двете композиции струват 38 милиона евро.Да им е честито.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Първо си оправи заглавието.
Второ Това ли имаш в предвид под Т/250?
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Казахстанските железници още преди години закупиха своите "Тalgo".Явно и узбеките ги следват.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Веско не е онова а това : Talgo AVE 250.
Още една снимка : цък .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Разрових се в Интернет и ето какво са купили узбеките:
http://www.railwaygazette.com/index.php ... dca8f029fa

Изображение

Красиво е , нали?

За сравнение с Казахстан:
Изображение

Още една снимка.

Ето и галерията на Talgo-то.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Чавдаре, разбрах те с половин дума. Заранта бързах за работа и нямах време да се ровя. На Узбеките 130 000 на Турците 120 000. Смятай и тез дет пикаят клекнали къде отидоха - а ние тука още чоплим въпроса - С един или двама души да обслужваме влаци ...
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Турците не разполагаха ли с два такива влака - ETR 500 Y2 , който изглежда така (мина неодавна през нашата страна) и HT 65005 ( т.нар. "Hızlı Tren") , изглеждащ по този начин.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Само аз ли си мисля, че докато тук започнем да караме такива влакове, със средна скорост 160км/ч ,хората ще започнат да карат летящи чинии :D
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Турците разполагат за сега само НТ 65 000 (Испанските 120 000), а ETR 500, който Марио засне подробно беше само на изпитания. В по-далечен план южните ни съседи са се ориентирали към корейските KXT - втора генерация или към японските Shinkansen.

@tenata - за съжаление май си прав. То и да бъдат закупени - какво следва от това - видяхме как се поддържа Desiro по български.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация