Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София
Здравейте! Понеже чух една жена днес да коментира локомотива на 13208, как нямало да има достатъчно мощност да тръгне и да тегли вагоните и как два тона въглища не били достатъчни за отвозването на влака се интересувам какво налягане трябва да достигне локомотива,за да може да потегли,с колко вагона максимум може да се постигне ефективна теглителна сила и каква е максималната скорост на локомотива? Това,което супер много ме подразни е,че тази най-обикновена женица,която не е виждала парен локомотив през живота си,не знае с колко точно въглища е снабден локомотива,не знае какво е налягането, няма си и понятие как точно се управлява такъв локомотив започва да говори като спец все едно е била огнярка или е карала локомотива. Освен това ми направи впечатление,че въобще не е разбрала информацията от новините. Локомотива не караше 2 тона въглища,а повече. Има разлика.Аз като не разбирам от това не казвам нищо. Бях на косъм да се скарам с нея,но се усетих,че не знам достатъчно и за това реших да ви попитам.
П.С:Извинявам се,днес прекалих с писането. :oops:
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Максималната скорост е 90км/ч ( за 01 23 ), максималното налягане в котела на 01 23 е 14BR, но уригинално е 16, като на 05 01. Броя вагони зависи от наклона на пътя, за 05 01 разбрах, че е закъсала за ВК с 4 вагона защото тежали 200тона а нормата и била 180 ( но не съм сигурен ) . За 01 23 не съм запознат с теглителните норми на локомотива, но разбрах, че за Банкя най големия наклон бил 20 промила, а машината с 6 вагона се справи добре, изкачисе с около 30км/ч.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодря много за изчерпателната информация! :D :)
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Най-големият наклон е преди входния на Банкя. 21/1000
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

n0_aLoNe написа:Най-големият наклон е преди входния на Банкя. 21/1000

Може не съм на 100% запознат с профила, а само основно. Имажли педстава каква е нормата на 01 23 при 21 промила?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Днес гледам, че е и с 7 вагона се е справила :P
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

ПРез седмицата БДЖ-01.23 се е справила достатъчно добре - имала е много добра скорост и на доста хора им направи впечатление, че в съботата някак не беше в пълния си блясък.
С първия влак (13208) обаче намали ход, защото имаха лека подвреда в кноровата помпа и са я държали едва на 6 атм.
(ако правилно съм разбрал).
На връщане с извънредния влак (13292) вече отново я надуха на 14 атм. и машината беше много добре.
Така поне казаха от локомотивната бригада. :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Парната машина, ако падне на 6 атмосвери вече е умряла и едвам се помръдва себе си, камо ли да кара влак.
Явно са говорели за налягането във въздушните резервоари, че е 6 атм.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

tenata написа:
n0_aLoNe написа:Най-големият наклон е преди входния на Банкя. 21/1000

Може не съм на 100% запознат с профила, а само основно. Имажли педстава каква е нормата на 01 23 при 21 промила?
При 21 на 1000 нормата за серии 01,02 и 03 е 440т. а за серия 05 е 305 тона. Това е норма по мощност на котела. По сцепно тегло нормата за серии 01,02 и 03 е 460т. а за 05 320т.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация