П.С:Извинявам се,днес прекалих с писането.
Здравейте! Понеже чух една жена днес да коментира локомотива на 13208, как нямало да има достатъчно мощност да тръгне и да тегли вагоните и как два тона въглища не били достатъчни за отвозването на влака се интересувам какво налягане трябва да достигне локомотива,за да може да потегли,с колко вагона максимум може да се постигне ефективна теглителна сила и каква е максималната скорост на локомотива? Това,което супер много ме подразни е,че тази най-обикновена женица,която не е виждала парен локомотив през живота си,не знае с колко точно въглища е снабден локомотива,не знае какво е налягането, няма си и понятие как точно се управлява такъв локомотив започва да говори като спец все едно е била огнярка или е карала локомотива. Освен това ми направи впечатление,че въобще не е разбрала информацията от новините. Локомотива не караше 2 тона въглища,а повече. Има разлика.Аз като не разбирам от това не казвам нищо. Бях на косъм да се скарам с нея,но се усетих,че не знам достатъчно и за това реших да ви попитам.
П.С:Извинявам се,днес прекалих с писането.
П.С:Извинявам се,днес прекалих с писането.
Максималната скорост е 90км/ч ( за 01 23 ), максималното налягане в котела на 01 23 е 14BR, но уригинално е 16, като на 05 01. Броя вагони зависи от наклона на пътя, за 05 01 разбрах, че е закъсала за ВК с 4 вагона защото тежали 200тона а нормата и била 180 ( но не съм сигурен ) . За 01 23 не съм запознат с теглителните норми на локомотива, но разбрах, че за Банкя най големия наклон бил 20 промила, а машината с 6 вагона се справи добре, изкачисе с около 30км/ч.
ето още малко инфо за 01-ва серия :
http://media.snimka.bg/8299/022854069-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854070-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854071-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854072-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854073-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854074-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854069-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854070-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854071-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854072-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854073-big.jpg
http://media.snimka.bg/8299/022854074-big.jpg
Техник
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
ПРез седмицата БДЖ-01.23 се е справила достатъчно добре - имала е много добра скорост и на доста хора им направи впечатление, че в съботата някак не беше в пълния си блясък.
С първия влак (13208) обаче намали ход, защото имаха лека подвреда в кноровата помпа и са я държали едва на 6 атм.
(ако правилно съм разбрал).
На връщане с извънредния влак (13292) вече отново я надуха на 14 атм. и машината беше много добре.
Така поне казаха от локомотивната бригада.
С първия влак (13208) обаче намали ход, защото имаха лека подвреда в кноровата помпа и са я държали едва на 6 атм.
(ако правилно съм разбрал).
На връщане с извънредния влак (13292) вече отново я надуха на 14 атм. и машината беше много добре.
Така поне казаха от локомотивната бригада.
При 21 на 1000 нормата за серии 01,02 и 03 е 440т. а за серия 05 е 305 тона. Това е норма по мощност на котела. По сцепно тегло нормата за серии 01,02 и 03 е 460т. а за 05 320т.tenata написа:n0_aLoNe написа:Най-големият наклон е преди входния на Банкя. 21/1000
Може не съм на 100% запознат с профила, а само основно. Имажли педстава каква е нормата на 01 23 при 21 промила?
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори