Страница 1 от 1

Роля на дизел-хидравлична уредба

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 4:52 pm
от WOLFMX
Здравейте! Може ли да ми кажете каква роля изпълнява тази уредба при локомотивите и колко е ефективна? Благодаря! :)

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 5:28 pm
от Tramway
Туй е автоматична скоростна кутия, нарича са ХПК (хидравлична предавателна кутия) и както при автомобилите служи за предаване на силата на тяговия агрегат, в случая дизеловия мотор, към двигателните механизми с променлив коефициент на редукция. Предаването става посредством специално хидравлично масло.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 6:11 pm
от vesko7
Като всяка предавателна система си има свойте предимства и недостатъци:
Към предимствата най-общо се отнася по-малката маса на предавателната система - това са хидротрансформатори, хидросъединители, кардати и т.н...
Към недостатъците - сравнително сложната конструкция на самата скоростна кутия, високото налягане в системата - от там и течове по системата, късането на траби и маркучи.
Намерила е голямо приложение в Германия поради това, че тази държава няма находища на мед и трябва да се внася.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 6:13 pm
от WOLFMX
Много Благодаря! :)