Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София
Здравейте! Може ли да ми кажете каква роля изпълнява тази уредба при локомотивите и колко е ефективна? Благодаря! :)
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Туй е автоматична скоростна кутия, нарича са ХПК (хидравлична предавателна кутия) и както при автомобилите служи за предаване на силата на тяговия агрегат, в случая дизеловия мотор, към двигателните механизми с променлив коефициент на редукция. Предаването става посредством специално хидравлично масло.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Като всяка предавателна система си има свойте предимства и недостатъци:
Към предимствата най-общо се отнася по-малката маса на предавателната система - това са хидротрансформатори, хидросъединители, кардати и т.н...
Към недостатъците - сравнително сложната конструкция на самата скоростна кутия, високото налягане в системата - от там и течове по системата, късането на траби и маркучи.
Намерила е голямо приложение в Германия поради това, че тази държава няма находища на мед и трябва да се внася.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Много Благодаря! :)
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация