Страница 1 от 1
Кантар?
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 8:27 pm
от Heruvim
Моля да ми обясните какво означава минаване на кантар? Какво се претегля на локомотива и за какво е нужно?
Re: Кантар?
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 8:44 pm
от n0_aLoNe
На кантар минават пълните товарни вагони, не локомотови, на тях теглото се знае.
Тегли се нето теглото (товарът) на товарните вагони. През кантар се минава с максимум 5 km/h.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:19 pm
от refil
Може би имаше питане ,относно "кантаросването " на локомотива
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:42 pm
от Heruvim
refil написа:Може би имаше питане ,относно "кантаросването " на локомотива
Явно да
Чета в някой теми, че локомотива излиза на ремонт и отива на "кантар". Някакви настройки ли са това?
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:44 pm
от bdz46
Настройка на ресорното окачване за изравняване на тегловото натоварване на отделните колела.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:47 pm
от Heruvim
Ааааа, ясно. Само ос по ос или и напречно ляво-дясно на една ос. И как се държи локомотива, ако е разцентрован? Все пак тук винаги има сходимост.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:58 pm
от n0_aLoNe
Ако е разцентрован, знам че боксува много.
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:58 pm
от VESO
Heruvim написа:..... И как се държи локомотива, ако е разцентрован? .....
Аз пък искам да попитам относно мнението на Heruvim.Думата в
червено за по - правилно "разкантаросан" ли се назовава , тъй като съм чул и такова название? Ако пък това е друг термин , какво означава даден локомотив или вагон да се е разкантаросал?
Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 10:34 pm
от bdz46
Локомотовът има четири (шест) колооси. Върху всяка от тях трябва да пада еднаква част от теглото на локомотива и това се постига с правилна настройка на ресорното окачване. В това се изразява кантаросването. Разкантаросан локомотив има склонност към боксуване с по-слабо натоварените колооси и по-лошо - повишена опасност от дерайлиране.
Да не се бърка с центроване и разцентроване.