Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив
Кантар?

Мнение от Heruvim »

Моля да ми обясните какво означава минаване на кантар? Какво се претегля на локомотива и за какво е нужно?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник
Re: Кантар?

Мнение от n0_aLoNe »

На кантар минават пълните товарни вагони, не локомотови, на тях теглото се знае.
Тегли се нето теглото (товарът) на товарните вагони. През кантар се минава с максимум 5 km/h.
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Може би имаше питане ,относно "кантаросването " на локомотива
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

refil написа:Може би имаше питане ,относно "кантаросването " на локомотива
Явно да :roll:
Чета в някой теми, че локомотива излиза на ремонт и отива на "кантар". Някакви настройки ли са това?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Настройка на ресорното окачване за изравняване на тегловото натоварване на отделните колела.
Мнения: 52
Регистриран на: Нед Яну 17, 2010 4:40 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от Heruvim »

Ааааа, ясно. Само ос по ос или и напречно ляво-дясно на една ос. И как се държи локомотива, ако е разцентрован? Все пак тук винаги има сходимост.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ако е разцентрован, знам че боксува много.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Heruvim написа:..... И как се държи локомотива, ако е разцентрован? .....
Аз пък искам да попитам относно мнението на Heruvim.Думата в червено за по - правилно "разкантаросан" ли се назовава , тъй като съм чул и такова название? Ако пък това е друг термин , какво означава даден локомотив или вагон да се е разкантаросал?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Локомотовът има четири (шест) колооси. Върху всяка от тях трябва да пада еднаква част от теглото на локомотива и това се постига с правилна настройка на ресорното окачване. В това се изразява кантаросването. Разкантаросан локомотив има склонност към боксуване с по-слабо натоварените колооси и по-лошо - повишена опасност от дерайлиране.
Да не се бърка с центроване и разцентроване.
Публикувай отговор

Обратно към “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Информация