Страница 1 от 1
Железниците в Еквадор
Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 5:08 pm
от rexkos
Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 6:15 pm
от Гост
Там наклоните са такива,че само парен локомотив може да ги изкачи

Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 6:31 pm
от rexkos
Точно така! Има и още една причина защо има само парни локомотиви.Надморската височина е много висока около 4000 метра, при която въздухът е силно разреден и един дизелов локомотив би загубил около 70% от мощността си поради недостиг на кислород, докато парният локомотив си увеличава мощността с около 50% заради ниската температура на кипене на водата и съответно необходима много по-малко топлинна енергия.
Публикувано на: Съб Авг 19, 2006 6:32 pm
от bdz46
Парния локомотив не пуши черно заради наклона, а заради горенето в пещта. От значение е пълното изгаряне и използваното гориво.
Там наклоните са такива,че само парен локомотив може да ги изкачи
Защо реши така? На дизеловите и електрическите какво им пречи? Просто за там е нерентабилна друга тяга.
Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 10:15 pm
от 07
На дизелаците им пречи разредения въздух при големи надморски височини, а за електрификация или нямат пари или условията не позволяват
Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 10:58 pm
от Ivan
07 написа:На дизелаците им пречи разредения въздух при големи надморски височини, а за електрификация или нямат пари или условията не позволяват
А с компресор не се ли решава проблема
а за електрификация,стига да се реши се прави и да има пари,има планове да тунел между европа и северна америка

Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 11:10 pm
от Mario Evstatiev
Проблемите при работа на ДД на високо надморско равнище принципно са решими, но е сложно и скъпо. За електровозите теоритично няма особено значение, въпреки, че и при тях на някои апарати се отразява надморската височина.
Публикувано на: Нед Авг 20, 2006 11:20 pm
от Ivan
То скъпо ама,на електровозите излиза по скъпо...защото е трудна подръжката на контактната мрежа на такива височини

а аз се чудя как са ги строили тия линии

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 11:30 am
от bdz46
Разходите за електрификация и електровози за такива железници са непосилни и нерентабилни. Парната тяга се явява най-изгодна при дадените условия и товаропоток. Не случайно много подобни железници закупуват новопроизведени парни локомотиви, вместо дизелови.