Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Железниците в Еквадор са едни от най-най-мизерните в света. Влаковете се теглят от стари парни локомотиви, композициите са къси и вагоните са мръсни. Но пък за сметка на това там природата е неповторима.Ето и снимки:

Влаковете минават през множество тропически гори. Пушекът на парните локомотиви е черен, тъй като наклоните са много големи.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

В Еквадор интересното е, че влаковете минават и през малки улички в някои села.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

На места планинският релеф е толкова сложен, че когато минаваш с влака си на сантиметри от пропастта.
Изображение
Изображение
Изображение

По залез слънце:
Изображение

И още няколко снимки: :lol:
Изображение
Изображение
Изображение
Един вагон, ама пълен! (4627)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Там наклоните са такива,че само парен локомотив може да ги изкачи :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Точно така! Има и още една причина защо има само парни локомотиви.Надморската височина е много висока около 4000 метра, при която въздухът е силно разреден и един дизелов локомотив би загубил около 70% от мощността си поради недостиг на кислород, докато парният локомотив си увеличава мощността с около 50% заради ниската температура на кипене на водата и съответно необходима много по-малко топлинна енергия.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Парния локомотив не пуши черно заради наклона, а заради горенето в пещта. От значение е пълното изгаряне и използваното гориво.
Там наклоните са такива,че само парен локомотив може да ги изкачи
Защо реши така? На дизеловите и електрическите какво им пречи? Просто за там е нерентабилна друга тяга.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

На дизелаците им пречи разредения въздух при големи надморски височини, а за електрификация или нямат пари или условията не позволяват
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

07 написа:На дизелаците им пречи разредения въздух при големи надморски височини, а за електрификация или нямат пари или условията не позволяват
А с компресор не се ли решава проблема :roll:

а за електрификация,стига да се реши се прави и да има пари,има планове да тунел между европа и северна америка :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Проблемите при работа на ДД на високо надморско равнище принципно са решими, но е сложно и скъпо. За електровозите теоритично няма особено значение, въпреки, че и при тях на някои апарати се отразява надморската височина.
64.19
Мнения: 100
Регистриран на: Нед Юли 02, 2006 10:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan »

То скъпо ама,на електровозите излиза по скъпо...защото е трудна подръжката на контактната мрежа на такива височини :roll:
а аз се чудя как са ги строили тия линии :shock:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Разходите за електрификация и електровози за такива железници са непосилни и нерентабилни. Парната тяга се явява най-изгодна при дадените условия и товаропоток. Не случайно много подобни железници закупуват новопроизведени парни локомотиви, вместо дизелови.
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация