Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: Забравената линия

Мнение от 07 »

desiro_94 написа:Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?
Остава към 1300 метра тунел, още 10 тина тунела от македонска страна както и няколко моста... Надежда да бъде ремонтирана засега няма!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Re: Забравената линия

Мнение от Nikss »

07 написа:
desiro_94 написа:Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?
Остава към 1300 метра тунел, още 10 тина тунела от македонска страна както и няколко моста... Надежда да бъде ремонтирана засега няма!
В момента Радомир - Кюстендил пак е добре, но Кюстендил - Гюешево с тез 25 км/ч при проектни 60 е за никъде... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Nikss написа:
07 написа:
desiro_94 написа:Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?
Остава към 1300 метра тунел, още 10 тина тунела от македонска страна както и няколко моста... Надежда да бъде ремонтирана засега няма!
В момента Радомир - Кюстендил пак е добре, но Кюстендил - Гюешево с тез 25 км/ч при проектни 60 е за никъде... :?
Радомир-Кюстендил на отсечки е добре като (Радомир-Ал. Димитров) и най-зле (РП Копиловци-Кюстендил), както и още такива към Земен, но Кюстендил-Гюешево няма такава! По едно време линията дори не се виждаше от трева и растения :cry:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Проектните скорости от Радомир до Кюстендил са:
Радомир - Калища за 90 км/ч
Калища - Раждавица за 70 км/ч
Раждавица - Копиловци за 90 км/ч
Копиловци - Кюстендил за 75 км/ч
струва ми се, че на места е възможно удвояване в този участък, за разлика от Кю-Гв :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Kю-Гв е много по-сгодно за удвояване от Земенското дефиле.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

NiGhtPiSH написа:Kю-Гв е много по-сгодно за удвояване от Земенското дефиле.
Аз мисля, че е обратното. Нека ако има специалисти да кажат. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Леле мале, то там едвам влаци има, вие за удвояване спорите :D Я по добре дайте пари да удвоим Русе Русе разпр, че като закъснеят МВ и дойдат по обед става едно мазало подпират една камара влаци :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Vancho написа:Леле мале, то там едвам влаци има, вие за удвояване спорите :D Я по добре дайте пари да удвоим Русе Русе разпр, че като закъснеят МВ и дойдат по обед става едно мазало подпират една камара влаци :lol:
Според теб възможно ли е точно там да се направи удвояване :?: Защото аз мисля, че не е. :evil:
Ако все пак смяташ, че е възможно, молим да ни разясниш от къде мислиш да минава път 2. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ааа , Ванчо , аз имам друго предложение - да се електрифицира линията по Моста на дружбата.Макар , че не знам дали е възможно , тъй като трасето е под шосето и дали има нужната височина за полагане на конт. мрежа.Нека някой специалист се изкаже в тази насока , както и за това къде биха могли да се поставят стълбовете за мрежата.
:lol: :lol: :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Щом са построили един път, винаги може да се построи и още един. Не е задължително двата пътя да са един до друг.
Кю - Гв не е по-лесно от Земен за евентуално удвояване.

Ама все пак ние надали ще доживеем път 2 точно там.

Весо, на русенския мост не му трябват стълбове, има достатъчно железа, за окачване на КМ, има и габарит. На този етап обаче електрификация е безпредметна, освен ако румънците не сложат КМ по тяхната линия.
Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

Преди една, две седмици пътувах оттам. Беше ми любопитно, въпреки че знаех, че влаковете там не превишават 25 км/ч. Честно на една крива се изплаших, че линията свършва. Кондукторката се оказа любезна и оттам се завърза един разговор, който реших да споделя тук. Не знам колко е достоверна информацията, но тя каза (до колкото помня), че има 3 варианта за тази линия. Първия е ясен - да се затвори трасето и да се направи, вторият малко ме изненада - от Александър Димитров влакът да се спуска в тунел и да излиза чак на границата, а сегашната линия да се зареже. И третият каза, че не го помни. Също така каза, че отсечката от Гюешево до самата граница (2-3 км междугарие) е направена от страна на българите, сега сме били чакали македонците да си я направят, за да се свърже. Но колко надежда има да се почне тоя ремонт и колко истина има в тези слухове не знам.. :wink: Те дори и да си я свържат, проблемите няма да свършат, дори ще стане по-зле. Що за международен път ще е това? :lol: Тези ремонти трябва да се направят преди свързването, но в БДЖ.. аз никога нямам голями надежди. :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Естествено, че ремонтите и завишаването до проектни скорости от нашата страна трябва да се направят преди свързването, инак направят ли си тяхната част ще напират веднага да пускат влаци. А напълно спиране на влаковете от Кю до Гв заради ремонта е невъзможно тъй като хората от селата нямат друг превоз освен влака. :? :roll: А е нужна цялостна подмяна на траверси и релси. Сега е с дървени траверси. :x
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

Знам, че е с дървени. Но на места и тях ги няма. :lol: За мен много е отчаяно положението там. Това ми е странното - ремонтират лините, които са що годе добре, а окаяните не ги поглеждат. Нали и те са част от инфраструктурата? За спирането на влаковете в целия район не. На части, а другата част, която се ремонтира, с автобуси (там, от където могат да се хванат разбира се :) ). Но какво сме се замислили тука, както се каза в някой от по-горните постове - надежда да се ремонтира за сега няма. :?
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация