Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?
Остава към 1300 метра тунел, още 10 тина тунела от македонска страна както и няколко моста... Надежда да бъде ремонтирана засега няма!desiro_94 написа:Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?

В момента Радомир - Кюстендил пак е добре, но Кюстендил - Гюешево с тез 25 км/ч при проектни 60 е за никъде...07 написа:Остава към 1300 метра тунел, още 10 тина тунела от македонска страна както и няколко моста... Надежда да бъде ремонтирана засега няма!desiro_94 написа:Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Радомир-Кюстендил на отсечки е добре като (Радомир-Ал. Димитров) и най-зле (РП Копиловци-Кюстендил), както и още такива към Земен, но Кюстендил-Гюешево няма такава! По едно време линията дори не се виждаше от трева и растенияNikss написа:В момента Радомир - Кюстендил пак е добре, но Кюстендил - Гюешево с тез 25 км/ч при проектни 60 е за никъде...07 написа:Остава към 1300 метра тунел, още 10 тина тунела от македонска страна както и няколко моста... Надежда да бъде ремонтирана засега няма!desiro_94 написа:Тука искам да обсъдим забравената линия (Радомир-Земен-Кюстендил-Гюешево), има ли надежда тя да бъде ремонтирана и да бъде премахнато това ограничение от 15 до 50км/ч? До колкото разбрах от гара Гюешево към границата е направена отсечка и остава само македонските железници да я свържат и така да се получи един международен път като Радомир-Благоевград-Кулата-Солун-Атина. Някой знае ли нещо по въпроса, ще стане ли някога 6-та линия като останалите главни железопътни линии?

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm



Според теб възможно ли е точно там да се направи удвояванеVancho написа:Леле мале, то там едвам влаци има, вие за удвояване споритеЯ по добре дайте пари да удвоим Русе Русе разпр, че като закъснеят МВ и дойдат по обед става едно мазало подпират една камара влаци


Ако все пак смяташ, че е възможно, молим да ни разясниш от къде мислиш да минава път 2.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Ааа , Ванчо , аз имам друго предложение - да се електрифицира линията по Моста на дружбата.Макар , че не знам дали е възможно , тъй като трасето е под шосето и дали има нужната височина за полагане на конт. мрежа.Нека някой специалист се изкаже в тази насока , както и за това къде биха могли да се поставят стълбовете за мрежата.




Щом са построили един път, винаги може да се построи и още един. Не е задължително двата пътя да са един до друг.
Кю - Гв не е по-лесно от Земен за евентуално удвояване.
Ама все пак ние надали ще доживеем път 2 точно там.
Весо, на русенския мост не му трябват стълбове, има достатъчно железа, за окачване на КМ, има и габарит. На този етап обаче електрификация е безпредметна, освен ако румънците не сложат КМ по тяхната линия.
Кю - Гв не е по-лесно от Земен за евентуално удвояване.
Ама все пак ние надали ще доживеем път 2 точно там.
Весо, на русенския мост не му трябват стълбове, има достатъчно железа, за окачване на КМ, има и габарит. На този етап обаче електрификация е безпредметна, освен ако румънците не сложат КМ по тяхната линия.

Преди една, две седмици пътувах оттам. Беше ми любопитно, въпреки че знаех, че влаковете там не превишават 25 км/ч. Честно на една крива се изплаших, че линията свършва. Кондукторката се оказа любезна и оттам се завърза един разговор, който реших да споделя тук. Не знам колко е достоверна информацията, но тя каза (до колкото помня), че има 3 варианта за тази линия. Първия е ясен - да се затвори трасето и да се направи, вторият малко ме изненада - от Александър Димитров влакът да се спуска в тунел и да излиза чак на границата, а сегашната линия да се зареже. И третият каза, че не го помни. Също така каза, че отсечката от Гюешево до самата граница (2-3 км междугарие) е направена от страна на българите, сега сме били чакали македонците да си я направят, за да се свърже. Но колко надежда има да се почне тоя ремонт и колко истина има в тези слухове не знам..
Те дори и да си я свържат, проблемите няма да свършат, дори ще стане по-зле. Що за международен път ще е това?
Тези ремонти трябва да се направят преди свързването, но в БДЖ.. аз никога нямам голями надежди. 




Естествено, че ремонтите и завишаването до проектни скорости от нашата страна трябва да се направят преди свързването, инак направят ли си тяхната част ще напират веднага да пускат влаци. А напълно спиране на влаковете от Кю до Гв заради ремонта е невъзможно тъй като хората от селата нямат друг превоз освен влака.
А е нужна цялостна подмяна на траверси и релси. Сега е с дървени траверси. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Знам, че е с дървени. Но на места и тях ги няма.
За мен много е отчаяно положението там. Това ми е странното - ремонтират лините, които са що годе добре, а окаяните не ги поглеждат. Нали и те са част от инфраструктурата? За спирането на влаковете в целия район не. На части, а другата част, която се ремонтира, с автобуси (там, от където могат да се хванат разбира се
). Но какво сме се замислили тука, както се каза в някой от по-горните постове - надежда да се ремонтира за сега няма. 



Информация
Модератори