Страница 1 от 59

Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 9:01 pm
от 43.309
8692 +114, явно 46.205 е каталясала след тея изпълнения с 10-те атмосфери на вагоните и влака бе теглен от 44/45.

Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 10:29 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:8692 +114, явно 46.205 е каталясала след тея изпълнения с 10-те атмосфери на вагоните и влака бе теглен от 44/45.
Правокачилия се служител на БЛФ не констатира проблем в локомотива, а лок бригадата направи всичко по силите си за да докара хората с по - малко закъснение.

Ако един "приятел" на железницата не бе създал куп ядове на По, можеби щеше да заминем с +100, вместо +114...

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 12:28 am
от 46 242
Дай разбивки пробег по междугария, и най-вече, защо не го пратиха по необичаен 2 след Стамболийски :evil:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 7:24 am
от plastikat
И в крайна сметка ,каква беше причината да закъснее толкова много :roll:

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:20 am
от bdz46
От По доколкото разбрах е заминал +80 с 46 205. Там са натрупани +30 по въртене на първия вагон на опашката - нещо което 40 мин на Кн са се чудили дали да направят и не са го направили, защото ревизорите там се били занимавали само с ТВ.
А 46 205 замина 10671 - скоростни проби. Уж трябваше машина за 150 км/ч ама нещо ги омешаха.
3621 замина с 44 198 от 8626.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:52 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:От По доколкото разбрах е заминал +80 с 46 205. Там са натрупани +30 по въртене на първия вагон на опашката - нещо което 40 мин на Кн са се чудили дали да направят и не са го направили, защото ревизорите там се били занимавали само с ТВ.
А 46 205 замина 10671 - скоростни проби. Уж трябваше машина за 150 км/ч ама нещо ги омешаха.
3621 замина с 44 198 от 8626.
В По се изсипа цялата ревизорска смяна и пак умуваха 15 мин. какво да правят вагона. В крайна сметка, с 46205 го извадихме на парчето, от там 61-ва серия го взе и даде на опашка, а ние с машината се върнахме на влака, като 005 беше първи вагон след него беше бистрото 97 001.

Тук дойде и друг проблем. Появи се един доста неуважаван господин и размахвайки свидетелство за някаква правоспособност започна да държи сметка за това кой се вози в машината, защо началника на влака не отразява промени в състава на влака(визираше вагона), защо влака закъснява и въобще пълна идиотия. В крайна сметка, лицето, возило се в машината си показа на когото трябва напълно редовните документи, при което заяжданията преминаха отново към закъснението на влака.

От По заминахме към 20:10 и в София бяхме в 22:37.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:04 am
от 07
А крайна сметка какво му се повреди на септемвриичето? Не е било спирачка, остава да не е подавал ток назад към другите вагони?

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:14 am
от Mario Evstatiev
07 написа:А крайна сметка какво му се повреди на септемвриичето? Не е било спирачка, остава да не е подавал ток назад към другите вагони?
Нямаше команден въздух, тъй като магистрален провод 10 bar се е скъсал, което наложи изолиране на вагона в края на влака и без команден въздух за врати и WC.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 10:37 am
от 07
Повредата е от графата случва се.... Но 2 часа умуване за 15 минутна маневра.... Тъкмо тоя влак започна да привлича пътници...

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:19 am
от 46 242
2:27 са скандално много ! Сф се изложи...

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 11:23 am
от rexkos
8692 е на бургазлии. Още повече се е движил Их-Всо по обичайния път 2, който е за 40.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 12:23 pm
от 07
46 242 написа:2:27 са скандално много ! Сф се изложи...
Не смятам че бригадата се е изложила... изложили са се галфоните които не са извадили вагона още на Карнобат... за 15-20 минути който до София можеха да бъдат сведени до 10...

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 12:30 pm
от 46 242
Много е ! Дори с 40-те по път 2, пак е много !
50-тината пътника може да се разколебяят да се качат следващия път.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 12:33 pm
от 43.309
Дъто да и съдерат под 13 минути обход Ихтиман-Веринско НЕ МОЖЕ чисто теретично, практично и каквото щеш. Отделно е голяма занимавка тъпото намаление 25 след Ик.

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 1:05 pm
от 07
43.309 написа:Дъто да и съдерат под 13 минути обход Ихтиман-Веринско НЕ МОЖЕ чисто теретично, практично и каквото щеш. Отделно е голяма занимавка тъпото намаление 25 след Ик.
Самия факт че два пъти по 40-50 минути немогат да вземат решение какво да правят на Карнобат и на Пловдив... просто показва че БДЖ изобщо не им дреме за привличане на пътници и клиенти.....