Страница 1 от 2
снимки на влакове и локомотиви
Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 7:34 am
от shotik
Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 12:30 pm
от gzo
при мен нещо не зарежда
Internet Explorer cannot display the webpage
снимки
Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 5:31 pm
от shotik
Преди да го пусна съм пробвал ,сега преди да напиша пак ,при мен е отлично .
Re: снимки
Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 7:05 pm
от gzo
shotik написа:Преди да го пусна съм пробвал ,сега преди да напиша пак ,при мен е отлично .
И при мен вече отваря.
Мерси !
снимки
Публикувано на: Вто Апр 06, 2010 8:01 pm
от shotik
Публикувано на: Сря Май 04, 2011 11:49 am
от disell
Публикувано на: Пет Дек 16, 2011 12:05 pm
от disell
Публикувано на: Пет Дек 16, 2011 3:21 pm
от semafor4o
http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/?&page=3
Ето тук има няколко хиляди снимки голяма част от които са с историческа стойност.Има снимки и от България

Enjoy
П.С. За двузвенката...немците са стигнали до това решение тъй-като през 60/70 години на миналия век когато в експлоатация била пусната новата генерация електрически локомотиви Е50 и Е51( по сегашното означение DB 150 и DB 151) същите били толкова мощни,че при потегляне с тежък товарен влак (обикновено с вагони тип Fals пълни с руда) връзката между локомотива и първия вагон буквално се късала и понеже не намерили друго ефективно решение се спряли на двузвенката.Такава била монтирана на определен брой локомотиви от тези класове веднага след пускането им в експлоатация като към днешна дата мисля че само представители на DB 151 серията са все още в движение и именно те отвозват тежките влакове с руда в някои части на Западна Германия

Публикувано на: Пет Дек 16, 2011 8:58 pm
от bdz46
Това, за което пишеш е автосцепка.
Двузвенка е жълтото нещо, което виси от автосцепката на снимките и служи за прикачване с класическа кука.
Публикувано на: Пет Дек 16, 2011 11:20 pm
от semafor4o
Исках да кажа че двузвенката се е късала при потегляне и затова са стигнали до това решение което се вижда на снимката просто лошо съм го обяснил

Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 12:45 am
от bdz46
На снимката се вижда автосцепка с мушната в нея двузвенка.
Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 12:17 pm
от semafor4o
Именно за това говорех,че са съвместили двузвенката и автосцепката.Първоначално локомотивите са били само с двузвенка,след това са им сложили само автосцепка,но накрая са достигнали до това решение което е видно от снимките

Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 12:32 pm
от bdz46
Говорим на различни езици май.
Двузвенката е неизползваема без автосцепка. Разбира се, че ще са съвместими, нали това е работата на двузвенката - да е съвместима с автосцепка. На снимките има и двете неща.

Публикувано на: Съб Дек 17, 2011 2:34 pm
от VESO
Тоест излиза , че този немски локомотив вместо винтов спряг , както трябва да е по принцип , има автосцепка?
А двузвенката е сложена именно за свързване на автосцепката на локомотива с винтовия спряг на вагони и/или други локомотиви.За първи път виждам такова нещо.
Публикувано на: Нед Дек 18, 2011 12:06 am
от zifata
На 06 серия се ползваше и за друго.
Закачах ме я на реиките за да не угасне.