Преди да го пусна съм пробвал ,сега преди да напиша пак ,при мен е отлично .
И при мен вече отваря.shotik написа:Преди да го пусна съм пробвал ,сега преди да напиша пак ,при мен е отлично .
Мерси !

http://www.pbase.com/vmarinkovic/image/29666976
http://trainsofthewesternworld.fotopic. ... 86206.html
продължете да разглеждате и следващите снимки ,натискайте стрелката за следваща снимка

http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/?&page=3
Ето тук има няколко хиляди снимки голяма част от които са с историческа стойност.Има снимки и от България
Enjoy
П.С. За двузвенката...немците са стигнали до това решение тъй-като през 60/70 години на миналия век когато в експлоатация била пусната новата генерация електрически локомотиви Е50 и Е51( по сегашното означение DB 150 и DB 151) същите били толкова мощни,че при потегляне с тежък товарен влак (обикновено с вагони тип Fals пълни с руда) връзката между локомотива и първия вагон буквално се късала и понеже не намерили друго ефективно решение се спряли на двузвенката.Такава била монтирана на определен брой локомотиви от тези класове веднага след пускането им в експлоатация като към днешна дата мисля че само представители на DB 151 серията са все още в движение и именно те отвозват тежките влакове с руда в някои части на Западна Германия
Ето тук има няколко хиляди снимки голяма част от които са с историческа стойност.Има снимки и от България


П.С. За двузвенката...немците са стигнали до това решение тъй-като през 60/70 години на миналия век когато в експлоатация била пусната новата генерация електрически локомотиви Е50 и Е51( по сегашното означение DB 150 и DB 151) същите били толкова мощни,че при потегляне с тежък товарен влак (обикновено с вагони тип Fals пълни с руда) връзката между локомотива и първия вагон буквално се късала и понеже не намерили друго ефективно решение се спряли на двузвенката.Такава била монтирана на определен брой локомотиви от тези класове веднага след пускането им в експлоатация като към днешна дата мисля че само представители на DB 151 серията са все още в движение и именно те отвозват тежките влакове с руда в някои части на Западна Германия




Информация
Модератори