Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Ето хубави снимки на влакове и локомотиви

http://vasi.net/community/jeto_interesn ... oezda.html
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

при мен нещо не зарежда :(

Internet Explorer cannot display the webpage
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
снимки

Мнение от shotik »

Преди да го пусна съм пробвал ,сега преди да напиша пак ,при мен е отлично .
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар
Re: снимки

Мнение от gzo »

shotik написа:Преди да го пусна съм пробвал ,сега преди да напиша пак ,при мен е отлично .
И при мен вече отваря.
Мерси !
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
снимки

Мнение от shotik »

Изображение

http://www.pbase.com/vmarinkovic/image/29666976


http://trainsofthewesternworld.fotopic. ... 86206.html

продължете да разглеждате и следващите снимки ,натискайте стрелката за следваща снимка
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/?&page=3

Ето тук има няколко хиляди снимки голяма част от които са с историческа стойност.Има снимки и от България :P Enjoy :wink:

П.С. За двузвенката...немците са стигнали до това решение тъй-като през 60/70 години на миналия век когато в експлоатация била пусната новата генерация електрически локомотиви Е50 и Е51( по сегашното означение DB 150 и DB 151) същите били толкова мощни,че при потегляне с тежък товарен влак (обикновено с вагони тип Fals пълни с руда) връзката между локомотива и първия вагон буквално се късала и понеже не намерили друго ефективно решение се спряли на двузвенката.Такава била монтирана на определен брой локомотиви от тези класове веднага след пускането им в експлоатация като към днешна дата мисля че само представители на DB 151 серията са все още в движение и именно те отвозват тежките влакове с руда в някои части на Западна Германия 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това, за което пишеш е автосцепка.
Двузвенка е жълтото нещо, което виси от автосцепката на снимките и служи за прикачване с класическа кука.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Исках да кажа че двузвенката се е късала при потегляне и затова са стигнали до това решение което се вижда на снимката просто лошо съм го обяснил :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На снимката се вижда автосцепка с мушната в нея двузвенка.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Именно за това говорех,че са съвместили двузвенката и автосцепката.Първоначално локомотивите са били само с двузвенка,след това са им сложили само автосцепка,но накрая са достигнали до това решение което е видно от снимките 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Говорим на различни езици май.
Двузвенката е неизползваема без автосцепка. Разбира се, че ще са съвместими, нали това е работата на двузвенката - да е съвместима с автосцепка. На снимките има и двете неща.
Изображение
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тоест излиза , че този немски локомотив вместо винтов спряг , както трябва да е по принцип , има автосцепка? :shock:
А двузвенката е сложена именно за свързване на автосцепката на локомотива с винтовия спряг на вагони и/или други локомотиви.За първи път виждам такова нещо.
Мнения: 12
Регистриран на: Пет Май 22, 2009 10:10 pm
Местоположение: София

Мнение от zifata »

На 06 серия се ползваше и за друго.
Закачах ме я на реиките за да не угасне.
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация