Страница 1 от 38
Актуална информация 3
Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:35 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 7:37 pm
от rexkos
17.02.2010

10203 с лок. 44 115

2611 с лок. 44 114

462 КЛТ-СФ с лок. 44 098

462 СФ-Р с лок. 44 138

3621 с лок. 46 208

10121 с лок. 44 091

361 с лок. 44 111

50260 с лок. 44 144

5621 с лок. 44 164

2636 с лок. 44 085

293 с лок. 44 100

20203 с лок. 44 115 и лок. 45 176

20202 с лок. 45 175

50250 с лок. 45 157

1621 с лок. 45 185

490 с лок. 45 187 и лок. 44 100

3620 с лок. 44 074

5611 с лок. 44 098

360 с лок. 44 198

20111 с лок. 45 172

8610 с лок. 44 058

2610 с лок. 44 076

5623 с лок. 44 085
Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:47 pm
от VESO
Поздравления , Саше. Моята актуална информация от днес , 17-ти февруари е далеч по - скромна.
10115 с две мотриси , челната -
31009-8+31010-6 , а задната -
30015-6+30016-4.Към ПО продължи 4-вагонната.
1624 начело с 44128-7 навреме на Сп.
1625 с 45155-9 точен като по часовник.
За първи път от новия график
"Сл. бряг" бе с минута преди време на Пзк , теглен от 46211-9 и за четвърти пореден ден без бистро.Някой знае ли за какво е спряно ARkimbz-то?

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 9:49 pm
от Mario Evstatiev
Бистрото е ревизия. А за "Слънчев Удар" си е напредък да е с аванс.
Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 5:09 pm
от Naskoni
Днес, заради погребението на Бисер Георгиев някои дупнишки бригади бяха освободени и заместени от софийски. Съответно и машините се поомешаха.
От 5620 бригадата бе освободена да се прибира без служба, а 44 164 бе дадена за 5611/5610. Съответно 50601 (бензин за Бг) бе поет от машина (45 152) и бригада от дневната помощна Вакарел. На Благоевград пристигна към 15:40. Преди това беше дошъл ЛТВ 50742 с голяма композиция платформени вагони с желязо и няколко празни гондоли "Marfa", начело с 07 068. Около 10-15 минути по-късно пристигна и втора композиция цистерни с бензин - 50503, начело с 45 165 и отново софийска бригада, която бе сменена и 45 165 трябваше да замине за Симитли изолирана, за да поеме вертушка за ТЕЦ "Бобовдол". 07 068 веднага започна маневра с цистерните за базата на Лукойл и след първата порция от 7 вагона спря, за да изчака 5624. Той пристигна с 44 144, а 45 152 се прикачи начело, за да ползва трасе до София.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 12:59 pm
от rexkos
19.02.2010:

10203 с 45 159 - на Кб с +3, на Ву вече с +6, на Сф с +7

2611 с 44 125

462 с 44 117

50260 навреме с 46 231

3621 с 46 234

20203 с 45 194 с 5 мин/з от гара София по рък. движение и Транспортна Полиция, за пореден път саботиращи дейността на трейнспотърите. Закъснението беше избито до гара Реброво.

7631 навреме с 45 177

2613 с 44 092 и обновена композиция с вагони 74-та серия

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 6:15 pm
от rexkos
2613 с 90 мин/з по повреда на лок. 44 092
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 8:43 pm
от Nikss
Днес:
ПВ 20137 с
ЕМВ 32 113.3 + 32 114.1
ПВ 20131 с
ЕМВ 32 127/128
ПВ 23102 с
ДМВ 10017.5 + 10018.3

На гара Плз си почиваше както винаги лок
52 193.0 на БЖК

В депото пък си почиваха л-тиви
45 201.1 и
45 189.8
БВ 2612 с
ЕЛ 44 113.9 на Пл пристигна +5' и престоя малко повече от престоя по разписание по голям пътникопоток, който вагоните все пак побраха, но имаше правостоящи, които до Чб намаляха заради спиранията на Тш и Дъбниците, на Чб влакът пристигна отново +5'
Състав: 1 Dlm, 3 Bm, 1 Ame, 1 Bmz, 1 BRm
БВ 2615 беше засечен на Ддб, състав 5 Bm, 1 Ame
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 177.3
Впечатления от днешната ми разходка:
1. На Тш забелязах работници, сменящи дограмата на чакалнята, но само това... иначе ако се направи цялостен ремонт на приемното здание никак няма да е зле
2. Гд и Ддб са със сменена дограма и на този етап зданията нямат нужда от скорошен освежителен ремонт
3. зданията на Яс и Плз са със стара дограма и имат нужда от цялостен ремонт
4. Покривът на гара Плевен е протекъл и само билетните каси работеха, а другата част където се намира информацията, таблото с влаковете и едно кафене беше затворена и кипеше усилен ремонт. Освен това колоните на навеса на 1-ви перон се дооблицоват. Най-общо казано си има довършителни дейности по зданието.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 6:27 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 20-ти февруари:
10121 / 10263 / 10114 начело с
44087-5.
8610 , теглен от 44134-5 с 25 минути закъснение на Пзк.
46221-8 , теглеща 8615 с минута преди време на Сп .
За "нещото" , което скрива част от композицията , ще има отделно мнение.
На товарачки:
45185-6;
45187-2;
45150-0
прави компания на 46229-1.
Мотриси:
30001-6+30002-4 , готвеща се за 82228;
31013-0+31014-8 беше на 10113.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 11:31 pm
от 43.309

По информация на нашият съфорумец lz1tee, във входните стрелки на гара Христо Даново изпада вагон/и от влак 30603.
Пуснат е спрян за експлоатация отклонителен коловоз по който се заобикаля поразеното място.
3622 + 125 СФ.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 11:48 pm
от bobara_e_tuk
Това горе доло кога е станало

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 11:55 pm
от 43.309
Към 19.00 часа тази вечер.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:04 pm
от stani_46001
От вчера забелязах, че влаковете 2612 и 2613 са с купейни вагони. Някой знае ли това дали е временно или ще си останат така. Дано си останат с купета!
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:05 pm
от Saruman
До колкото знам така оставали, състав от 74-ки и 50-ки, каквото има.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:09 pm
от Nikss
Да бяха пуснали лъскави вагони от ревизия, а не полуразпадащи се бараки...
