Страница 1 от 2
LDE 1300 за БЖК
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 9:52 am
от Mario Evstatiev
Из средите на БЖК усилено се говори за покупката на няколко дизел - електрически локомотиви тип LDE 1300. Това са 4 осни, еднокабинни локомотиви, предназначени за тежка маневрена и лека влакова служба. Строени са през 80-те години на 20-ти век от заводите FAUR - Букурещ предимно за полските железници.
Ето снимка на локомотив тип LDE1300:
http://www.kpinfo.pl/images/photoalbum/ ... i_sp32.jpg
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 12:29 pm
от Ghost
Страшна баракуда.

Ще си отиват с 87 00 серия.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 1:56 pm
от disell
Чак и влаково отопление имат , а сигурно и реостатна спирачка

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:13 pm
от Mario Evstatiev
disell написа:Чак и влаково отопление имат , а сигурно и реостатна спирачка

Реостат не знам дали имат, но поляците са доволни от тях, доколкото можеш да си доволен от румънски локомотив. Ще ми е интересно да видя тези чудесии в движение по БГ мрежата и да видим до къде ще изкарат без да се изпотрошат.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:19 pm
от Labros
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:21 pm
от VESO
Това отгоре пред кабината на първия локомотив са климатици.
Колко бройки общо се очаква да се договорят?
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:25 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Това отгоре пред кабината на първия локомотив са климатици.
Колко бройки общо се очаква да се договорят?
Не са климатици, а охладителни модули за машинната инсталация. За бройка не знам колко и кога ще дойдат, но със сигурност ще са интересна за спотърите гледка.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:27 pm
от Labros
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:29 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Има ли информация къде евентуално ще бъдат разпределени

В структурите на БЖК естествено. Тоест ще щъкат там, където има работа за тях. След пристигането им се предвижда да се премахнат всички 52, 55 и 60, които не са собственост на превозвача, а са наети от различни компании.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:31 pm
от Labros
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:32 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Че ще са към БЖК е естествено- все пак те си ги купуват. Въпросът ми бе отправен относно бъдещето им местоположение- напримар на Искър, на Карнобат...
Може да ги базират или в Пи или в Ра.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 7:04 pm
от Ghost
Стана ми интересно за тези локомотиви. Ако съм разбрал правилно това са локомотиви на PKP class SP32
http://en.wikipedia.org/wiki/PKP_class_SP32
Надявам се че ще вземат модернизираните
http://kaniewski.interlok.info/SP32.HTM
Тук
http://www.nadodrze.strefa.pl/wiadomosc ... wiadom.htm как са наредени и чакат ли чакат БЖК.

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 8:09 pm
от disell
Отпред ясно се виждат жалузите на охладителните тела , това над по-късото машинно е 99 % реостат с охлаждащите вентилатори.
Да ето в описанието втория вид спирачка е електродинамичен , явно ще са добри за експлоатация ама ще видим...
Bremsen: Druckluftbremse, elektrodynamische Widerstandsbremse, Handbremse
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 11:52 pm
от Mario Evstatiev
Ех, неправда. И спирачните цилиндри лесни за сваляне. А ний, софийските въздухари пак ще сваляме онея тенджери на 06-та серия

Блазя на БЖК!
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 11:58 pm
от Labros