Страница 1 от 1

46 и 46200 на ТВ

Публикувано на: Чет Авг 03, 2006 1:16 pm
от 42 072.9
Някъде прочетох за телеграма на НКЖИ до БДЖ за недопускането на шестосни машини да обслужват пътническо движение.
Явно това не е само слух след като обстойни наблюдения по жп мрежата 46 012, 46 125, 46 208, 46 235, 46 242, 46 243 бяха забелязвани само на товарни влакове обслужвани от лок депо Бургас. 3621, 3622 продължават да са със червени машини.

Публикувано на: Чет Авг 03, 2006 1:34 pm
от Mario Evstatiev
Снощи 46 235.8 беше начело на 8602, вероятно тази телеграма е излязла много скоро и в Бургас още не са се окопитили. Въпрос на време беше някой да забрани тези туловища за бързо и пътническо движение и да се намали броят на оставени влакове поради калпав локомотив, както и да се спре безумното разбиване на хубав път от тия машини.

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 9:26 am
от bdz46
Разбиването трудно ще спре. Първо, машините продължават да се движат с пълна сила, тази нощ на Кв имаше цели 5 броя; Второ, пътя се разбива предимно, защото е наставов и влаковете са тежки, а наставовия път е подложен на много по-големи натоварвания от безнаставовия и трябва редовно да се поддържа. Където пътя е безнаставов скоростите са доста по-близки до проектните. Например в междугарието Ян - Стк значителна част е за 100км/ч, въпреки, че там има почти само товарно движение и никой няма да се насилва да пъддържа пътя за такава скорост ако това изискваше по-сериозни вложения. В участъка Сп - По скоростите са предимно от 100 нагоре, въпреки че горното стоене е положено преди повече от 20г.

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 10:12 am
от Mario Evstatiev
Тодоре,
проблемът с 46 и 46 200 знаеш, че беше сериозен. Че разбиват пътя, разбиват го, че няма да спре разбиването - няма, но тук други големи дефекти в конструкцията застрашават сигурността на пътниците и за това е желателно да обслужват само товарни влакове. Нека си припомниме как 46 208.5 скъса колоос, нека не забравяме и другите тежки дефекти, които често водеха до оставяне на пътнически влакове, нека не забравяме случая когато 3622 закъсня 180 мин по повреда на локомотив 46 242.4!

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 10:25 am
от bdz46
Машините НЕ разбиват пътя. Пътя се разбива от влаковете като цяло, две 3-осни талиги имат нищожен ефект върху пътя, в сравнение със стоте натоварени оси, които удрят по джонтовете зад машината, и половината от които са окопани и тропат на всеки оборот. Точно тези ударни натоварвания разказват играта на пътя, след което пътя разказва играта на машините.

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 10:27 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Машините НЕ разбиват пътя. Пътя се разбива от влаковете като цяло, две 3-осни талиги имат нищожен ефект върху пътя, в сравнение със стоте натоварени оси, които удрят по джонтовете зад машината, и половината от които са окопани и тропат на всеки оборот. Точно тези ударни натоварвания разказват играта на пътя, след което пътя разказва играта на машините.
Съгласен съм до някъде с теб, но е доказано, че 46 и 46 200 се вписват трудно в нашите остри криви и това също от части влияе върху състоянието на железния път.

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:21 am
от shadal
Пък и 46 200 са предназначени повече за пътнически влакове.Ако става въпрос 44/45 си вършат по-добре работата по товарни влакове от 46 200 !

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:32 am
от rexkos
46 000 и 46 200 са по-подходящи за товарния график, защото са с по-голяма мощност и това спестява необходимостта за използването на помощни машини. Неслучайно именно те теглят тежките товарни влакове Бургас-Обединена-Бургас и др. 44/45 за пътнически са идеални - къси състави (в повечето случаи), надежни при експлоатацията и прочие. :wink:

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 6:57 am
от shadal
А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.? :?:

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 7:00 am
от Mario Evstatiev
shadal написа:А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.? :?:
Защото са по - нови и имат добро ускорение. Пък и проблемите с буксуването са голям минус при 46 200 за товарачките, макар, че ги карат.

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 7:11 am
от rexkos
shadal написа:А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.? :?:
Пътническите влакове обслужвани от серия 46 са 3621, 3622, 8601, 8602, 8660, 8661 и 8681. Влаковете от така известния ни типов пловдивски график обикновено в 2/3 от случаите са с 46 серия. Това са 8610, 8615, 8603, 8604, 1623. Много от товарачките по 3-та се теглят от 46-та серия. Също така се срещат и на товарачките за Драгоман, 5-та, 6-та и 8 линия.

Публикувано на: Нед Апр 22, 2007 7:32 am
от shadal
От Пловдив товарачката която е с 46 200 това е 80502,която не винаги е с 46 200.

Публикувано на: Пет Сеп 26, 2008 8:47 am
от Mario Evstatiev
Вчера влак 30603 се обслужи от 46 243.2, която се обслужваше от КАрловска бригада с един изключителен професионалист в обслужването на тези локомотиви начело.

Публикувано на: Пет Сеп 26, 2008 8:50 am
от 43.309
Браво! На колко тръгна от Пдр?, че явно съм го пропуснал?

Публикувано на: Пет Сеп 26, 2008 4:18 pm
от VESO
lok45111 написа:Вчера влак 30603 се обслужи от 46 243.2, която се обслужваше от КАрловска бригада с един изключителен професионалист в обслужването на тези локомотиви начело.
Benslavovski? :lol: