Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Някъде прочетох за телеграма на НКЖИ до БДЖ за недопускането на шестосни машини да обслужват пътническо движение.
Явно това не е само слух след като обстойни наблюдения по жп мрежата 46 012, 46 125, 46 208, 46 235, 46 242, 46 243 бяха забелязвани само на товарни влакове обслужвани от лок депо Бургас. 3621, 3622 продължават да са със червени машини.
Явно това не е само слух след като обстойни наблюдения по жп мрежата 46 012, 46 125, 46 208, 46 235, 46 242, 46 243 бяха забелязвани само на товарни влакове обслужвани от лок депо Бургас. 3621, 3622 продължават да са със червени машини.

Администратор
Снощи 46 235.8 беше начело на 8602, вероятно тази телеграма е излязла много скоро и в Бургас още не са се окопитили. Въпрос на време беше някой да забрани тези туловища за бързо и пътническо движение и да се намали броят на оставени влакове поради калпав локомотив, както и да се спре безумното разбиване на хубав път от тия машини.
64.19
Разбиването трудно ще спре. Първо, машините продължават да се движат с пълна сила, тази нощ на Кв имаше цели 5 броя; Второ, пътя се разбива предимно, защото е наставов и влаковете са тежки, а наставовия път е подложен на много по-големи натоварвания от безнаставовия и трябва редовно да се поддържа. Където пътя е безнаставов скоростите са доста по-близки до проектните. Например в междугарието Ян - Стк значителна част е за 100км/ч, въпреки, че там има почти само товарно движение и никой няма да се насилва да пъддържа пътя за такава скорост ако това изискваше по-сериозни вложения. В участъка Сп - По скоростите са предимно от 100 нагоре, въпреки че горното стоене е положено преди повече от 20г.

Администратор
Тодоре,
проблемът с 46 и 46 200 знаеш, че беше сериозен. Че разбиват пътя, разбиват го, че няма да спре разбиването - няма, но тук други големи дефекти в конструкцията застрашават сигурността на пътниците и за това е желателно да обслужват само товарни влакове. Нека си припомниме как 46 208.5 скъса колоос, нека не забравяме и другите тежки дефекти, които често водеха до оставяне на пътнически влакове, нека не забравяме случая когато 3622 закъсня 180 мин по повреда на локомотив 46 242.4!
проблемът с 46 и 46 200 знаеш, че беше сериозен. Че разбиват пътя, разбиват го, че няма да спре разбиването - няма, но тук други големи дефекти в конструкцията застрашават сигурността на пътниците и за това е желателно да обслужват само товарни влакове. Нека си припомниме как 46 208.5 скъса колоос, нека не забравяме и другите тежки дефекти, които често водеха до оставяне на пътнически влакове, нека не забравяме случая когато 3622 закъсня 180 мин по повреда на локомотив 46 242.4!
64.19
Машините НЕ разбиват пътя. Пътя се разбива от влаковете като цяло, две 3-осни талиги имат нищожен ефект върху пътя, в сравнение със стоте натоварени оси, които удрят по джонтовете зад машината, и половината от които са окопани и тропат на всеки оборот. Точно тези ударни натоварвания разказват играта на пътя, след което пътя разказва играта на машините.

Администратор
Съгласен съм до някъде с теб, но е доказано, че 46 и 46 200 се вписват трудно в нашите остри криви и това също от части влияе върху състоянието на железния път.bdz46 написа:Машините НЕ разбиват пътя. Пътя се разбива от влаковете като цяло, две 3-осни талиги имат нищожен ефект върху пътя, в сравнение със стоте натоварени оси, които удрят по джонтовете зад машината, и половината от които са окопани и тропат на всеки оборот. Точно тези ударни натоварвания разказват играта на пътя, след което пътя разказва играта на машините.
64.19

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm
46 000 и 46 200 са по-подходящи за товарния график, защото са с по-голяма мощност и това спестява необходимостта за използването на помощни машини. Неслучайно именно те теглят тежките товарни влакове Бургас-Обединена-Бургас и др. 44/45 за пътнически са идеални - къси състави (в повечето случаи), надежни при експлоатацията и прочие. 


Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Администратор
Пътническите влакове обслужвани от серия 46 са 3621, 3622, 8601, 8602, 8660, 8661 и 8681. Влаковете от така известния ни типов пловдивски график обикновено в 2/3 от случаите са с 46 серия. Това са 8610, 8615, 8603, 8604, 1623. Много от товарачките по 3-та се теглят от 46-та серия. Също така се срещат и на товарачките за Драгоман, 5-та, 6-та и 8 линия.shadal написа:А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.?

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори