Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор
46 и 46200 на ТВ

Мнение от 42 072.9 »

Някъде прочетох за телеграма на НКЖИ до БДЖ за недопускането на шестосни машини да обслужват пътническо движение.
Явно това не е само слух след като обстойни наблюдения по жп мрежата 46 012, 46 125, 46 208, 46 235, 46 242, 46 243 бяха забелязвани само на товарни влакове обслужвани от лок депо Бургас. 3621, 3622 продължават да са със червени машини.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Снощи 46 235.8 беше начело на 8602, вероятно тази телеграма е излязла много скоро и в Бургас още не са се окопитили. Въпрос на време беше някой да забрани тези туловища за бързо и пътническо движение и да се намали броят на оставени влакове поради калпав локомотив, както и да се спре безумното разбиване на хубав път от тия машини.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Разбиването трудно ще спре. Първо, машините продължават да се движат с пълна сила, тази нощ на Кв имаше цели 5 броя; Второ, пътя се разбива предимно, защото е наставов и влаковете са тежки, а наставовия път е подложен на много по-големи натоварвания от безнаставовия и трябва редовно да се поддържа. Където пътя е безнаставов скоростите са доста по-близки до проектните. Например в междугарието Ян - Стк значителна част е за 100км/ч, въпреки, че там има почти само товарно движение и никой няма да се насилва да пъддържа пътя за такава скорост ако това изискваше по-сериозни вложения. В участъка Сп - По скоростите са предимно от 100 нагоре, въпреки че горното стоене е положено преди повече от 20г.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тодоре,
проблемът с 46 и 46 200 знаеш, че беше сериозен. Че разбиват пътя, разбиват го, че няма да спре разбиването - няма, но тук други големи дефекти в конструкцията застрашават сигурността на пътниците и за това е желателно да обслужват само товарни влакове. Нека си припомниме как 46 208.5 скъса колоос, нека не забравяме и другите тежки дефекти, които често водеха до оставяне на пътнически влакове, нека не забравяме случая когато 3622 закъсня 180 мин по повреда на локомотив 46 242.4!
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Машините НЕ разбиват пътя. Пътя се разбива от влаковете като цяло, две 3-осни талиги имат нищожен ефект върху пътя, в сравнение със стоте натоварени оси, които удрят по джонтовете зад машината, и половината от които са окопани и тропат на всеки оборот. Точно тези ударни натоварвания разказват играта на пътя, след което пътя разказва играта на машините.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Машините НЕ разбиват пътя. Пътя се разбива от влаковете като цяло, две 3-осни талиги имат нищожен ефект върху пътя, в сравнение със стоте натоварени оси, които удрят по джонтовете зад машината, и половината от които са окопани и тропат на всеки оборот. Точно тези ударни натоварвания разказват играта на пътя, след което пътя разказва играта на машините.
Съгласен съм до някъде с теб, но е доказано, че 46 и 46 200 се вписват трудно в нашите остри криви и това също от части влияе върху състоянието на железния път.
64.19
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

Пък и 46 200 са предназначени повече за пътнически влакове.Ако става въпрос 44/45 си вършат по-добре работата по товарни влакове от 46 200 !
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

46 000 и 46 200 са по-подходящи за товарния график, защото са с по-голяма мощност и това спестява необходимостта за използването на помощни машини. Неслучайно именно те теглят тежките товарни влакове Бургас-Обединена-Бургас и др. 44/45 за пътнически са идеални - къси състави (в повечето случаи), надежни при експлоатацията и прочие. :wink:
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.? :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shadal написа:А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.? :?:
Защото са по - нови и имат добро ускорение. Пък и проблемите с буксуването са голям минус при 46 200 за товарачките, макар, че ги карат.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

shadal написа:А да те питам защо повечето 46 200 са на пътнически като предназначени за товарни.? :?:
Пътническите влакове обслужвани от серия 46 са 3621, 3622, 8601, 8602, 8660, 8661 и 8681. Влаковете от така известния ни типов пловдивски график обикновено в 2/3 от случаите са с 46 серия. Това са 8610, 8615, 8603, 8604, 1623. Много от товарачките по 3-та се теглят от 46-та серия. Също така се срещат и на товарачките за Драгоман, 5-та, 6-та и 8 линия.
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

От Пловдив товарачката която е с 46 200 това е 80502,която не винаги е с 46 200.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера влак 30603 се обслужи от 46 243.2, която се обслужваше от КАрловска бригада с един изключителен професионалист в обслужването на тези локомотиви начело.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Браво! На колко тръгна от Пдр?, че явно съм го пропуснал?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:Вчера влак 30603 се обслужи от 46 243.2, която се обслужваше от КАрловска бригада с един изключителен професионалист в обслужването на тези локомотиви начело.
Benslavovski? :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация