Страница 1 от 20
Актуална информация 2
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 6:34 pm
от pavkata_zaraboy86
...
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 8:45 pm
от Nikss
Днес:
R БВ 2610 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" пристигна и замина на Чб +50'

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 10:41 pm
от rexkos
8612 се движи с неопределено закъснение поради повреда на локомотив. Не е известно и кога ще замине 292, поради изчакване на пътници от 8612.
2641 с 44 138
10114 навреме с 45 157
3622 с 10 мин/з с 46 234
30116 с 30 мин/з с 44 064
5610 с 1 минута аванс с лок. 44/45xxx
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 11:07 pm
от VESO
Истински екшън се разигра привечер на центр. София , където злочестият 491 първоначално бе обявен с 60 минути , които за кратко бяха сменени с 90.Аз понеже до последно не съм загубил вяра в БДЖ , реших да се прибирам именно с него , затова пренебрегнах 1627 и се видях с Марио , за да обсъдим делови неща , касаещи форума.Когато изпратих админа на гарата , международният бе с нови цифри след него - "120" , а след като Марио си хвана 10125 , влязох в чакалнята на топло , като там ме чакаше нова изненада - цифрите от "120" бяха станали "190".
За да си уплътня времето , извърших Trainspotting , резултатите от който ще пусна в темата за "Гарово наблюдение" , тъй като касаят само столичната гара.
След Spotting-а се върнах в чакалнята , за да видя поне на кой коловоз ще пристигне влака , а поредната изненада показваше 220 минути.Тъкмо се утешавах , че ще се прибирам с 8627 и броях спалните вагони за него , когато недалеч от входните врати се чу врява.Няколко полицаи дотичаха , но не успяха да потушат страстите.А ето и какво се бе случило - към 30-тина разгневени до немай къде пътници , премръзнали от чакане бяха наобиколили един от дежурните рък. движение и му заявили , че докато НЕЗАБАВНО не се осигурят вагони за Пловдив и Димитровград , няма да дадат на човека да изпрати нито един влак , още повече , че на таблата за отрицателно време станаха 2 промени - първо се появиха нови цифри - "270" , след което 491 бе изчистен изцяло.Паниката бе пълна , тук съм благодарен на компетентните длъжностни лица , които реагираха своевременно и все пак маневрената 52-00-ка само за половин час докара два вагона - 45-ца за вътрешно съобщение до Свиленград и спалния вагон София - Istanbul Sirkeçi. Закачиха 45157-5 начело и ето как с 50 минутно закъснение един влак потегля от една гара , още преди да е дошъл.На перона дочух разговор между рък. движение и превозната бригада , че вагонът от Beograd , който продължава до Турция , след като го изчакат да дойде в София , вероятно ще бъде включен в състава на 8627 , за да се пести трасе.A ако закъснее още , щели да го пускат само с локомотива.Така одисеята приключи и ето ме в Пазарджик с 53 (*) минутно закъснение.
Снимка в минутата преди потегляне.
(*)3-те минути са от престой на входния светофор на Белово.
На никого не пожелавам такава случка , макар завършила и с щастлив край.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 11:27 pm
от 44 058
rexkos написа:8612 се движи с неопределено закъснение поради повреда на локомотив. Не е известно и кога ще замине 292, поради изчакване на пътници от 8612.
Локомотивът е счупил пантограф. На Пловдив е бил някъде с около 2часа.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:37 am
от VESO
Белият кон днес бе теглен от 44134-5 на Пзк навреме , в София с 10 минути закъснение.Композицията бе сведена до скромните 4 вагона , които в такъв ден като днешния трудно побраха пътникопотока. В нашето купе бяхме само 4-ма души , но като се разходих , установих , че например в 3-тия вагон повече от половината купета бяха с по 6 човека.
На гарите 1620 / 1623 ги съобщават като "бръз влак със задължителна резервация "Пловдив" за..... ще пристигне на .... коловоз".Цените на билетите са непроменени.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 12:43 am
от rexkos
От влизането в сила на новия ГДВ, в плана за композиране на влаковете (ПКВ) е заложено влак 1620/1623 да се движи с четири "A" вагона, като в дните петък и неделя се закача още един "А" вагон и стават пет.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 6:08 am
от Nikss
Да бяха подавали и на други влакове по още 1 вагон в Неделя например... не само на БВЗР.
2615 в Неделя се пукаше по шевовете... човек не можеше до тоалетна да отиде. Много трудно кондуктора успя да провери всички.

До Чб си имаше правостоящи... много малко слязоха, а доста се качиха... не искам и да си представям към Плевен и след това какво е ставало.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 10:55 am
от Labros
На 18.12 с 491 се получи нещо подобно. Първоначално бе обявен с 120 мин., после набъбнаха на 180, накрая 200. После какво е станало незнам.
Браво за бързата реакция на компетентните служби

.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 9:08 pm
от Nikss
Днес:
R БВ 2610 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" пристигна и замина от Чб +10'
Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 5:27 pm
от lok06
Днес влак 10121,замина в много интересен състав-1 ЕМВ 32 серия,теглен от локомотив

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 9:28 pm
от 46 242
Пътника Шумен-Плевен с 2 вагона 17, а пътника Мездра-Видин с ЕМВ 30

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 9:32 pm
от rexkos
46 242 написа:Пътника Шумен-Плевен с 2 вагона 17, а пътника Мездра-Видин с ЕМВ 30

Мездра - Видин или Мездра - Бойчиновци - (Берковица)

Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 9:48 pm
от todor plamenov
rexkos написа:46 242 написа:Пътника Шумен-Плевен с 2 вагона 17, а пътника Мездра-Видин с ЕМВ 30

Мездра - Видин или Мездра - Бойчиновци - (Берковица)

Влакове 20153 Горна Оряховица - Шумен и ПВ 20138 Шумен - Плевен често се движат с композиция по гореописания начин.Не е изолиран случай.
Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 10:12 pm
от VESO
Наблюдавал съм , че на гара Шумен , пътническите влакове , идващи от Горна Оряховица са все електрички , а тези от Варна - композиции , съставени от 17-ки и тук - там по някоя 47-ца.От страна Комунари идват пак мотриси.