Страница 1 от 16

ЕМВ 32 - Обща дискусия

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 1:21 am
от tunio_slv
Тази вечер 04.10.2009г. след обслужване на влак 80142 в гара Сливен е станал ицидент с 32-049/050.Утре за влак 80141 ще бъде теглена с лок. 46-00.Никога не сам я харесвал тази емв а и в Ст. Загора кво ли разбират от емв че да сменят кабелаж.Жалко.

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 1:25 am
от Nikss
Колега, обясни по-подробно какво точно е станало с въпросния ЕМВ. Предполагам, че щом споменаваш кабелажа, че се е подпалил? :?

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 2:01 am
от dido73
Предлагам модераторите да направят темата ЕМВ 32 обща дискусия или нещо такова, защото има обща дискусия за 33, но за 32 няма.

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 2:44 am
от Nikss
Подкрепям те напълно, дори онзи ден се чудих къде да пиша. :D

ЕМВ 32-00

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 7:15 pm
от tunio_slv
И аз подкрепям идеята за обща тема за 32-00.Имаше много неща да напиша но не намерих къде.А относно 32-49/50 да запалване в една от кабините но незнам коя.

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 7:29 pm
от borislaviv
Чак се чудя какво може да се запали в кабината на ЕМВ? Освен нещо свързано с калорифера. Или може би шкафът с РУ, поне там има силови кабели.Ама той е зад кабината.

32-49/50

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 8:23 pm
от tunio_slv
Утре ще се опитам да науча нещо повече.Но като цяло нещата са много зле в Бургас.32-157/158 не можа да дочака ГПР,ама и да беше дочакала като знам че ще е в Ст. Загора..............Чудя се как депо което не обслужва влакове с ЕМВ извършва планови ремонти на ЕМВ :?:

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 9:04 pm
от VESO
Те и пловдивските ходят в Стара Загора.По същата логика и Русе нямат зачислени 32-00-ки , но реалността е очевидна.

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 9:12 pm
от Saruman
То до Русе няма влакове изпълнямани от 32-ки. Искам да попитам колко бройки ЕМВ 32 са останали в движение?

Публикувано на: Пон Окт 05, 2009 9:23 pm
от tunio_slv
Не знам за Пловдивските ама Бургаските ЕМВ бяха в много добро техническо състояние докато не започнаха тези ремонти в Ст. Загора.Каквото мине от там остава погром.32-011/012 и 32-051/052 след ГПР там станаха в окаяно състояние и не можаха да дочакат следващи ремонти.Намирисва ми само на прехвърляне на финансови средста.А за Русе доколкото знам ЛВЗ стана външно на БДЖ предприятие което запази изкл. специалисти посредством добро заплаштане.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 4:31 am
от Mario Evstatiev
Ремонта на ЕМВ в ЛВЗ също не е много много перфектен, но се стараят. Специалисти останаха и там малко, тъй като при раздържавяването на завода, всеки се спаси където може. В момента повечето добри кадри са в "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където има и работи, а и заплащането е добро.

Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.

Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.

Публикувано на: Вто Окт 06, 2009 7:31 pm
от tunio_slv
lok45111 написа:Ремонта на ЕМВ в ЛВЗ също не е много много перфектен, но се стараят. Специалисти останаха и там малко, тъй като при раздържавяването на завода, всеки се спаси където може. В момента повечето добри кадри са в "ЕКСПРЕС СЕРВИЗ", където има и работи, а и заплащането е добро.

Иначе, според мен редно е ЕМВ 32 да си се правят само в ЛВЗ, където поне с кабелажа няма да се оплескат нещата. В Ст. Загора имат добри майстори, но с електричките им идва малко тегаво, въпреки, че и там се стараят. Що се касае до състоянието на ЕМВ 32 на депо Бс, аз помня 32-051/052 през 2000 г. беше командировка и не беше лоша. После в края на 2001 г., когато и монтираха "Алкател" в София също поработи известно време при нас и пак не беше лоша, но сега е станала голям дранголник.

Имаше в онея години една секция, чиито кабини бяха облепени с кафяв фурнир - говоря за 2000/2001 г., но не се сещам за номера, така, че tunio_slv ако се сеща да разкаже повече. Секцията беше доста пипната отвътре - май беше на прикрепена езда. Бургаска беше.
И на мен ми се нрави идеята да се извършват големите планови ремонти само в Русе.Относно 32-051/052 тя беше най-добрата ЕМВ на депо Бургас до преди 3-4 год. работеше в пълен синхрон и на тяга и на реостат с много добро спиране,повреди не даваше и беше истинско удоволствие да се работи с нея.За жалост сега брак в Тулово,напълно разграбена.А за ЕМВ с фурнира е 32-157/158.Много добра ЕМВ,тука за жалост преди 10-15 дни даде някаква странна аномалия свързан с кабелаж и я прибраха в Бургас.Не можа да дочака ГПР макар че от Ст.Загора обещаха да е експресно.

Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 7:21 am
от Mario Evstatiev
32-051/052 в момента е в депо Стара Загора и чака ремонт. Разделена е на две на коловоза зад ел. цеха.

32-051/052

Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 9:58 am
от tunio_slv
Само двата моторни вагона са в Ст. Загора за да им се свали АЛС и да се постави на 32-157/158.Иначе 32-051/052 няма шанс да тръгне защото е разграбена напълно-няма го вътрешното оборудване/седалки,багажници,тоалетни/,също така са вземати компресори,фазани,всичко от шкафовете от 2 до 10 направо със стоийките т.е. стоят само коша,талигите/които не са нейни/ и тяг. двигатели.

Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 10:44 am
от Mario Evstatiev
Не съм се катерил да я оглеждам, но ми направи впечатление, че е доста поопоскана. А за 32-157/158, като се качвах лятото в нея, кабините не бчха облицовани с фурнир - само пултовете. Защо и кой е махнал хубавата декорация? :roll: