Страница 1 от 2
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 10:06 am
от VESO
Най - удачният вариант , в който този вагон може да се включи е в композицията на "Сл.Бряг" заедно с 97-ците и бистрото - ливреята им е еднаква.Тук обаче естетиката се разрушава от два фактора - първокласната 74-ка е с червено бяла окраска и за капак някой инат непрекъснато подава за ускорения или червенобял или син инвалиден.Синият може спокойно да го композират на "Зл. Пясъци" и ще си пасва идеално с 63-ките.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 10:11 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Най - удачният вариант , в който този вагон може да се включи е в композицията на "Сл.Бряг" заедно с 97-ците и бистрото - ливреята им е еднаква.Тук обаче естетиката се разрушава от два фактора - първокласната 74-ка е с червено бяла окраска и за капак някой инат непрекъснато подава за ускорения или червенобял или син инвалиден.Синият може спокойно да го композират на "Зл. Пясъци" и ще си пасва идеално с 63-ките.
Абсолютно съм съгласен, че бяло - сиво - червения вагон за превоз на ТПЛ и велосипеди може да се включи на 8601/8602. Преди това трябва обаче да се намери някакъв читав първокласен.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 10:13 am
от VESO
Под читав , да разбираме с нова ливрея , идентична на останалите вагони.А иначе 74-ката си е много читава.

Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 10:19 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Под читав , да разбираме с нова ливрея , идентична на останалите вагони.А иначе 74-ката си е много читава.

Точно с нова ливрея. Ако бяха внесли първокласни INTERCITY вагони от DB, те щяха да са идентични по вид с 22-97 и бистрото и ставаше прекрасна композиция. Току - виж се сетили за това като четат форума
Добър вариант за първокласен вагон за композиция с вагони 22-97 и "Бистро" е
този тип Apmz, който осигурява скорост до 200 км/час.
Друг вариант е
вагон тип Avmz, който не се различава особено от показания по - горе.
Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 2:01 pm
от VESO
И тук веднага опираме до въпроса - защо не са доставени първокласни вагони от серия 97 , а само втора класа? Толкова ли е нямало никаква възможност?
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 4:50 am
от Nikss
Гласувам за втория, показан от Марио първокласен вагон.
Първия ми се види много дългичък.

Сигурно е 27,5 м

Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 7:36 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Гласувам за втория, показан от Марио първокласен вагон.
Първия ми се види много дългичък.

Сигурно е 27,5 м

Не знам с каква дължина е първия, но май е по - дълъг от 26,40 м. Вторият е точно 26, 40 м., колкото са и нашите 22-97 и 85-97.
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 11:31 am
от Labros
Всеки един УБВ трябва да е с различна от другия такъв ливрея. Единия син, другия червено-бял, другия някакъв друг цвят.
Дискусии
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 11:39 am
от choveka_vlak
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 11:40 am
от Labros
Не съм много запознат, но това явление Ускорен Бърз Влак май е само у нас от страните-членки на ЕС.
Дискусии
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 11:46 am
от choveka_vlak
Ех, Колега дълга ама много дълга тема..., ми то няма инфраструктура за други. (интерсити или дори регио...)

Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 11:52 am
от Labros
Именно поради инфраструктурата се наложи премахването на наименованието Експресен Влак.
Иначе ми е интересно нещо за вбъдеще- като се пусне линията до Димитровград и после до Свиленград, дали освен ПВ ще се движат и БВ, а защо не и УБВ София-Димитровград-Свиленград? Проектната й скорост е 160 км/ч. И совсем спокойно влак "Хебър" може да си е със старата синя ливрея... само че като УБВ.
Дискусии
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 11:56 am
от choveka_vlak
Ех!,-мечти за всеки...

Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 1:15 pm
от VESO
Точно поради незадоволителното качество на инфраструктурата въведоха тези промени.Затова нашите експресни влакове са само ускорени бързи - т.е бързи , които спират на по - малко гари.Такива влакове в Европа са IC (Inter City) , докато експресите са много малко - с такъв статус са само ICE (Inter City - Express) в Германия и TGV във Франция (мисля , че имаше още един тип).Навсякъде бързите са IR (Inter Regio) - бързи и Regio / Local - пътнически.
В съседна Румъния нещата са доста интересни.Видовете категории влакове са "C" (Cursa) - отговаря на нашите КПВ , движи се на кратки разстояния (пример от България мога да дам със София - Банкя и Пловдив - Асеновград) , "P" (Personal) - пътнически влакове на по - дълги разстояния (пример от нашата страна София - Г. Оряховица и Видин - София) (едно уточнение - крайградските влакове от гарата на Букурещ до летище Otopeni , обслужвани от DESIRO обаче не се водят Cursa , а Personal - т.е. с по - скъпи цени на билетите) , "A" (Accelerat) - бързите влакове , отговарят на нашите бързи , "R" (Rapid) - идентични на нашите ускорени. В Румъния има още 2 категории ускорени влакове , едните са "IC" (Inter City) и спират само на по - големите градове и "IC-E" (Inter City Express) , който в истинския смисъл на думата не е експресен влак (казах по - горе кои влакове в Европа имат тази превилегия) , а просто не спира никъде от начална до крайна гара.Посочиха ми и пример - Bucureşti N. - Constanta (директен).Това е все едно у нас влак София - Бургас без спиране никъде по пътя си да е с категория по - висока от УБВ-тата.Попитах каква е разликата между тези 3 вида ускорени и отговорът , който ми беше посочен е , че различията са единствено и само в цената.
Публикувано на: Пон Сеп 28, 2009 1:37 pm
от Labros
Освен в цената мисля, че се различават и по комфорта на вагоните.