Страница 1 от 65
Нова партида вагони серия 44 (наследник на 63)
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 4:55 pm
от Mario Evstatiev
Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.
Някой да е запознат с подробностите?
Re: Нова партида вагони серия 63
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 6:28 pm
от 07
lok45111 написа:Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.
Някой да е запознат с подробностите?
Имам инфо (не гарантирам достоверност), че климатика вече щял да "духа" отгоре, а оформлението на салона (разположение на седалките) да се запази......
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:03 pm
от Vancho
А нещо около ''автоматичните'' врати за достъп до салона. Пак ли ще се отварят и затварят, когато пожелаят

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:05 pm
от Mario Evstatiev
Vancho написа:А нещо около ''автоматичните'' врати за достъп до салона.
Пак ли ще се отварят и затварят, когато пожелаят 
Вероятно, тя причината е в автоматиката, която е калпаво изпълнена и още по - калпаво поддържана. На мен ми е интересно ще ги направят ли тези вагони като хората и по - удобни. И да внимават с хлабините, че да не ги караме със 100 км/час.
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:15 pm
от 07
Не само хлабините - на втората партида вагони коравината на пружините е била извън всякакви граници - имало е вагони на които е нямало 2 пружни с еднаква коравина и за капак всичките са били извън норма, амортисоьрите също са били проблемни - макар и не протекли външно са погасявали на дедо си кнора и буксите да се уряли в крайно горно положние........
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:38 pm
от 43.309
Вчера, на опашката на 10114 мернах нов 63, обаче слънцето ми светеше насреща и само видях, че прозореца на автоматичната врата беше правоъгълен. Сигурно са го закарали в "Надежда". Стори ми се че и окраската беше нещо по-различна.
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:41 pm
от VESO
И тези вагони изглеждали така:

Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:43 pm
от Mario Evstatiev
Айде пак проект
Група за 7-ми има ли навита?!
Публикувано на: Пет Сеп 04, 2009 7:47 pm
от Saruman
7-ми септември ли и до Дряново ли ?
Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 1:03 pm
от 43.309
Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 1:08 pm
от Mario Evstatiev
Браво, Ивайло! Личи си кой е ентусиаст. Иначе вагончетата радват, остава и талигите да нямат проблемите на предишните рециклати.
Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 1:11 pm
от 43.309
Тъпото е, че попадат под общия знаменател 100км/ч.

Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 1:18 pm
от Labros
Може пък да има някакво изключение за новорециклираните вагони. Иначе няма смисъл да се хвалят с тях и да ги пуснат до 100 км/ч.
Публикувано на: Нед Сеп 06, 2009 1:33 pm
от Nikss
Ааа имам усещането, че тук талигите ще бъдат оправени и ще има пердашене със 130...

иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях

а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам...

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:04 am
от Mario Evstatiev
Според информация на Управителя на НИИТ - ООД, утре група от Института заминава за Септември, където ще започнат електрическите изпитания на още два от новорециклираните пътнически вагони от "ВРЗ - 99" АД гр. Септември. След това ще се извършат и останалите проби, включително спирачно - ходови изпитания и вагоните ще получат сертификат за движение по ЖП мрежата на Република България.