Страница 1 от 4
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 5:42 pm
от Mario Evstatiev
Виктор(
SON_OF_JUDAS) проверява с колко минути закъснява 4641 по пътя към Стара Загора:

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 6:59 pm
от Saruman
Ехеее готин вагон дано утре е такъв при патуването ми до Стара Загора.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 7:01 pm
от VESO
Това е първокласния на 4641.

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 7:04 pm
от Saruman
Ехе значи не е за мене аз съм все пак Габровец 2ра за мене

Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 7:06 pm
от Mario Evstatiev
Абе, габровец, габровец, но си струва да посетиш вагона - български е, 47-ма серия, но с много удобни седалки. Дори бих казал, че са по - удобни от тези на 19-40.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 9:31 pm
от rexkos
Втората класа на част от русенските 47-ци е абсолютно същата като на снимката, никакви разлика в интериора. А иди разбери дали това е 1-ва или 2-ра класа.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 9:32 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Втората класа на част от русенските 47-ци е абсолютно същата като на снимката, никакви разлика в интериора. А иди разбери дали това е 1-ва или 2-ра класа.
Вярно е, че имаше русенски 47-ци с такава планировка. Само дето стените са зелени - тапицерията синя. И пак са супер готини.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 9:33 pm
от Saruman
Споко утре ще отида на отиване 2ра класа предполагам на връщане първа, и ще пиша за впечатленията ми относно разликите ако наистина салона е същия
ПС. Нали състава на 4640 е същият като на 4641?
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 9:50 pm
от rexkos
Интериор на второкласна русенска 47-ца в състава на влак 4646:
Автор на снимката:
bdz_bg
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 9:54 pm
от Mario Evstatiev
Това ми се чини да си е асъл жива 1-ва класа. Явно е бил предназначен за първокласен, но в Русе са го оставили второкласен. В ПО обаче си е 1-ва класа.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 10:02 pm
от VESO
Да , има нещо нередно в този вагон.По принцип българското изпълнение , плод на което са 47-ците е 4X4 в купе.Тук нещата са 3X3 , което предполага вагон първа класа , но незнайно защо е оставен втора.При немското изпълнение (говоря за непобългарен вариант) - 50-ките , втората класа е като първата - 3X3 , докато в Европа първата класа е 2Х2. Видяхме в бистрото точно такова изпълнение - отделението с купета е изпълнено по този начин.Побългареният вариант на немските вагони може да се види най - ярко при пловдивските 50-ки за 160 км/ч в композицията на "Родопи".Някои от тях имат уникална схема 11 купета с конфигурация 4X4.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 10:04 pm
от Mario Evstatiev
По принцип серия 50 са 11Х6, не 11Х8

Майнюхите да си оправят конфигурациите на вагоните, че егати вика ще стане. Мястото не стига за 8 човека, освен ако не са тънки като плевенски студенти.
Публикувано на: Вто Авг 18, 2009 10:21 pm
от VESO
По принцип , когато пътувам с "Родопи" , винаги случвам на един или два такива вагона.И винаги си търся друг , където са 6 места в купе.
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 12:15 pm
от Nikss
Ако производителите на вагоните видят какви модификации ги вършим ще им побелеят косите.

Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 10:40 pm
от Saruman
Днес в 4641 първокласния беше такъв, второкласните със синя дамаска на външен вид като тази на първа класа, в 4640 първокласния беше със синя дамаска. Населеноста в двата влака беше неверояна пътуваха и прави хора а в купетата имаше 1 максимум 2 свободни места, и това работен ден

.