Страница 1 от 6

Локомотив 35.05

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:34 pm
от Saruman
Локомотив 35.05 произведен 1911 година бил е под номер 20.05 но е сменен на 35.05, в експлоатация до 1975г. Подготвен от депо ГО за музеен експонат. Понастоящем се намира в Царева Ливада поставен като музеен експонат.
Снимки:
http://media.snimka.bg/3888/014030447-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030448-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030454-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030458-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030461-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860303-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860311-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860321-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860330-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860339-big.jpg

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:37 pm
от Mario Evstatiev
Много интересна тема, колега, и голямо браво за екскулзивните фотографии.

На колегите от Горна Оряховица няма какво да кажа - перфектно са се справили с подготвянето на машината за музеен експонат. Сега остава и да се опази от вандалски изпълнения, защото ще е язък за работата. Иначе освен 35-05, в Монтана се пази и локомотив 35-02, на който също е извършен освежителен ремонт през 2007 г.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:43 pm
от Saruman
Дали го има някъде сниман. 35.02, а за 35.05 вече е поставен на изолирана линия не съм сигурен дали се казва така, отстрани до гарата от страна Дряново. Очаквайте скоро като пътувам да го снимам вече на мястото си :)

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:46 pm
от Mario Evstatiev
Saruman написа:Дали го има някъде сниман. 35.02, а за 35.05 вече е поставен на изолирана линия не съм сигурен дали се казва така, отстрани до гарата от страна Дряново. Очаквайте скоро като пътувам да го снимам вече на мястото си :)
35-02 го има сниман из Интернет. А "изолираната" линия се казва просто "звено". На Централна гара - София по такъв начин е поставен 47-05 срещу 2-ри и 4-ти челни коловози. На 35-02 би било интересно да се направят снимки и вътре в кабината ако при началник - гарата има ключ за катинара, ако няма поне през стъклото да се направи опит, за да се види вътре до колко е окомплектован. Не би било лошо тази идея със стационарните експонати, подета от ГО да продължи, аз пак се размечтавам за 41-09, ама това вече е за друга тема :oops:

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 11:23 am
от Nikss
Браво и от мен. Наистина много ми хареса. 8) Жалко, че не може да се използва за действащ на атракционни влакове. :(

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 7:18 pm
от Saruman
Малка фотосесия на 35.05 поставен на нястото си.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 4:01 pm
от Saruman
Утре предполагам че ще имам път към Царева Ливада и ще се помъча ако има време да снимам 35.05 но и да поискам позволение да снимам вътре. Пожелайте ми успех в начинанието :) .

Публикувано на: Пон Авг 24, 2009 7:55 pm
от NiGhtPiSH
Някой да има снимки в предишното състояние на машината (за която да благодарим на г-н Tramway)?

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:08 pm
от Saruman
Днес 25.08.09. по молба на съфорумници направих едно пътуване до Царева Ливада за да снимам локомотива, помолих ръководител движение който беше на смяна дали може да го снимам отвън и отвътре позволиха ми. Попитах дали е възможно да снимам вътре и дали имат ключ, излезе че не се знаело къде е ключа и ми предложи да се кача на локомотива и да снимам от прозорците колкото мога. Така и направих. Снимките не са много качественни, но са правени смного желание. Снимките на локомотива са снимани специално за този форум и няма да ги побликувам в другите форуми.

За начало общ изглед
отпред,
отляво,
Колежката,
Колело,
Табела с номера и депото,
отзаде.

И снимки отвътре:
линк1, линк2, линк3, линк4, линк5, линк6, линк7, линк8.

Това което се крие отдолу, а именно ръжда и пак ръжда.

Отново аз и локомотива. Локомотива от другата страна, и пак. Колежката и локомотива, отново, и аз, и още веднъж. Снимка за довиждане.

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:15 pm
от Mario Evstatiev
Браво, снимките са добри. Направиха ми впечатление няколко неща в кабината:

1. Кран-машиниста не е Кнор-8, а е "Матросов" 394-000, което значи, че "Кнор"-а или го е занямало или са си го свалили да го ползват за действащата в ГО парна машина.

2. Директната спирачка - Кнор St-1 също не е оригинална. Тази, показана на снимката е от по - новото поколение, някъде след 1955 г. По - стария вариант са с друго тяло, но сходна вътре конструкция.

3. Липсват тръбопроводи по спирачната инсталация, което значи, че локомотива е бил разкомплектован частично.

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:15 pm
от VESO
Едно уточнение - колеЖка се пише с "Ж". :lol: :lol: :lol:
Поздрави за направеното откритие! Кога ли и аз ще дойда насам към вашия край. :oops:

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:27 pm
от Labros
Заради "коЛешката" ли, Веско :?: :lol:

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:28 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Заради "коЛешката" ли, Веско :?: :lol:
Заради машината колега, заради машината :lol:

Аз пак се питам, къде и е отишъл "Кнор"-а на тая малката :roll:

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:32 pm
от Labros
Личи си, че машината е пипната отвътре. Не е само турена боя отвън и готово. Постарали са се поне на външен вид да я докарат. А "Кнор"-а може да е хванал крака още преди време и поради липсата на оригиналния да са турили "Матросов".

Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:33 pm
от Saruman
Ами VESO ела, каня те и до Габрово. И се радвам че ви са харесали снимките.