Страница 1 от 1

Съставите на влаковете по 9-та жп. линия(дискусионна тема)

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 4:00 pm
от kgeorgiev
Сутринта от двете гари Русе и Каспичан тръгват двата влака 90101 и 90 102 след обяд тръгва само 90105 а състава за влак 90102 се прикача с локомотива за 90205 и отлежава на самуил.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 4:30 pm
от Mario Evstatiev
Не разбрах особено какво необичайно става с 90102, нека Русенци си дадат мнението за този влак. Аз доколкото знам, вагоните от този влак не се ли връщат в Самуил за 40111 сутринта?

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 5:03 pm
от rexkos
Доколкото знам обвръзките на вагоните по 9-та линия са следните:

90205/нощува на Самуил/90211/90102 *
90205/нощува на Самуил/40111 *
90203/40115
90101/90106

* Влак 90205 се движи с 6-вагонна композиция (3 от които са от влак 40104), като първите три вагона на следващата сутрин заминават за Каспичан с влак 90211 и съответно се връщат в Русе с 90102. Останалата част от композицията на вечерния "пътник" за Самуил отива на влак 40111.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 5:08 pm
от VESO
Аз даже като прочетох мнението , помислих , че някой го е отделил от някоя дискусия и преместил в отделна тема.

Колкото за влаковете в участъка , да обясня как стоят нещата :
90101 тръгва от Русе в 7:30 , на Каспичан е в 10:41 , стои цял ден там и потегля обратно като 90106 в 16:50 , на Русе е в 20:00.
90211 тръгва от Самуил в 5:15 , на Каспичан идва в в 6:20 , чака връзката с 2627 и потегля в 7:08 към Русе (на центр. гара е в 10:14).
40102 пристига в Русе разпр. в 13:50.След това под номер 90203 заминава за Самуил (14:00) , където идва към 15:42.Машината се върти и същата композиция под номер 40115 потегля за Горна Оряховица , където идва в 20:42.
40104 пристига в Русе в 17:16.Към състава се прикачат отзад още вагони , отпред идва втора машина и под номер 90205 влакът отива в Самуил (19:40) по този начин.Двете композиции и двете машини са повече от ясни - те ще обслужват 90211 и 40111 на другия ден.Предполагам един от локомотивите се ползва през нощта за 9637 / 9636 в участъка Самуил - Каспичан.

Публикувано на: Съб Авг 15, 2009 8:56 am
от 44.123
Да точно така е всичко е вярно само където на Русе Разпр. откачат фургона на 40104. И после същият фургон тръгва на другият ден на 40103.

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 9:22 pm
от stani_46001
Искам да попитам нещо, дано само съм улучил подходящата тема. Дали се заблуждавам или и други ще споделят предположението ми, но съм забелязал, че талигите и колоосите(дано не греша с термините) на някой от машините и част от вагоните движещи се по 9-та линия са оцветени леко в бяло, като от някакъв прах. Често съм виждал такива влакове идващи от към Русе. Това да не е от някакви пясъци или нещо подобно, от материали, които се добиват из 9-та линия и са изпадали от вагони по трасето или пък се получава от друга линия?

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 9:25 pm
от nikol4yy
stani_46001 написа:Искам да попитам нещо, дано само съм улучил подходящата тема. Дали се заблуждавам или и други ще споделят предположението ми, но съм забелязал, че талигите и колоосите(дано не греша с термините) на някой от машините и част от вагоните движещи се по 9-та линия са оцветени леко в бяло, като от някакъв прах. Често съм виждал такива влакове идващи от към Русе. Това да не е от някакви пясъци или нещо подобно, от материали, които се добиват из 9-та линия и са изпадали от вагони по трасето или пък се получава от друга линия?
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 9:29 pm
от gonzo8611
И аз съм виждал подобно нещо главно на 8636 и 3636 и може би е така защото вагоните им ходят по 9-та.

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 9:34 pm
от VESO
gonzo8611 написа:И аз съм виждал подобно нещо главно на 8636 и 3636 и може би е така защото вагоните им ходят по 9-та.
На 8636 вагоните не ходят по 9-та.Обвръзката е 8637 - 30152 - 30155 - 8636.
На 3636 / 3637 по - може , понеже вагоните са варненски и чрез 9620 / 9623 пътуват по тази линия.

Публикувано на: Пет Авг 20, 2010 9:49 pm
от Saruman
Единственото което ми идва на акъл е, че е полепнал каолин по колоосите в дъждовно време.

Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 9:26 pm
от Nikss
Saruman написа:Единственото което ми идва на акъл е, че е полепнал каолин по колоосите в дъждовно време.
На русенските файтъри (работещи предимно по 9-та линия) по гумените ленти на плуговете, а и по самите тях се вижда полепнал бял прах, аз също съм го констатирал, но по колоосите не съм виждал все още. :roll:

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 6:18 pm
от Vancho
Днес БВ 9620 беше с три 47 ци и едма 50 ка на Пловдив :shock: Съмнява ме че това е състава на 4641 който видях в четяъртък, защото и той имаше 50 ка

Публикувано на: Съб Авг 28, 2010 8:29 pm
от VESO
Напълно възможно е и веднага обяснявам как става.
В резонния случай композицията на 4641 дошла няобяд в ПО отива за 8637.След като нощният върти през Карлово , пристига по изменено разписание във Варна (по - късен час) и неговите вагони няма как да се използват за 30152 / 30155 , както обичайно става.Затова те отиват към Русе по схемата 9620 / 9623 , след което заминават за Пловдив като 8636.Пристигайки в града под тепетата , вагоните се изтеглят към вагонния участък и се подготвят за 4640.
Това е цялата философия.