Сутринта от двете гари Русе и Каспичан тръгват двата влака 90101 и 90 102 след обяд тръгва само 90105 а състава за влак 90102 се прикача с локомотива за 90205 и отлежава на самуил.

Администратор
Доколкото знам обвръзките на вагоните по 9-та линия са следните:
90205/нощува на Самуил/90211/90102 *
90205/нощува на Самуил/40111 *
90203/40115
90101/90106
* Влак 90205 се движи с 6-вагонна композиция (3 от които са от влак 40104), като първите три вагона на следващата сутрин заминават за Каспичан с влак 90211 и съответно се връщат в Русе с 90102. Останалата част от композицията на вечерния "пътник" за Самуил отива на влак 40111.
90205/нощува на Самуил/90211/90102 *
90205/нощува на Самуил/40111 *
90203/40115
90101/90106
* Влак 90205 се движи с 6-вагонна композиция (3 от които са от влак 40104), като първите три вагона на следващата сутрин заминават за Каспичан с влак 90211 и съответно се връщат в Русе с 90102. Останалата част от композицията на вечерния "пътник" за Самуил отива на влак 40111.
Аз даже като прочетох мнението , помислих , че някой го е отделил от някоя дискусия и преместил в отделна тема.
Колкото за влаковете в участъка , да обясня как стоят нещата :
90101 тръгва от Русе в 7:30 , на Каспичан е в 10:41 , стои цял ден там и потегля обратно като 90106 в 16:50 , на Русе е в 20:00.
90211 тръгва от Самуил в 5:15 , на Каспичан идва в в 6:20 , чака връзката с 2627 и потегля в 7:08 към Русе (на центр. гара е в 10:14).
40102 пристига в Русе разпр. в 13:50.След това под номер 90203 заминава за Самуил (14:00) , където идва към 15:42.Машината се върти и същата композиция под номер 40115 потегля за Горна Оряховица , където идва в 20:42.
40104 пристига в Русе в 17:16.Към състава се прикачат отзад още вагони , отпред идва втора машина и под номер 90205 влакът отива в Самуил (19:40) по този начин.Двете композиции и двете машини са повече от ясни - те ще обслужват 90211 и 40111 на другия ден.Предполагам един от локомотивите се ползва през нощта за 9637 / 9636 в участъка Самуил - Каспичан.
Колкото за влаковете в участъка , да обясня как стоят нещата :
90101 тръгва от Русе в 7:30 , на Каспичан е в 10:41 , стои цял ден там и потегля обратно като 90106 в 16:50 , на Русе е в 20:00.
90211 тръгва от Самуил в 5:15 , на Каспичан идва в в 6:20 , чака връзката с 2627 и потегля в 7:08 към Русе (на центр. гара е в 10:14).
40102 пристига в Русе разпр. в 13:50.След това под номер 90203 заминава за Самуил (14:00) , където идва към 15:42.Машината се върти и същата композиция под номер 40115 потегля за Горна Оряховица , където идва в 20:42.
40104 пристига в Русе в 17:16.Към състава се прикачат отзад още вагони , отпред идва втора машина и под номер 90205 влакът отива в Самуил (19:40) по този начин.Двете композиции и двете машини са повече от ясни - те ще обслужват 90211 и 40111 на другия ден.Предполагам един от локомотивите се ползва през нощта за 9637 / 9636 в участъка Самуил - Каспичан.

Акредитиран фотограф
Искам да попитам нещо, дано само съм улучил подходящата тема. Дали се заблуждавам или и други ще споделят предположението ми, но съм забелязал, че талигите и колоосите(дано не греша с термините) на някой от машините и част от вагоните движещи се по 9-та линия са оцветени леко в бяло, като от някакъв прах. Често съм виждал такива влакове идващи от към Русе. Това да не е от някакви пясъци или нещо подобно, от материали, които се добиват из 9-та линия и са изпадали от вагони по трасето или пък се получава от друга линия?
stani_46001 написа:Искам да попитам нещо, дано само съм улучил подходящата тема. Дали се заблуждавам или и други ще споделят предположението ми, но съм забелязал, че талигите и колоосите(дано не греша с термините) на някой от машините и част от вагоните движещи се по 9-та линия са оцветени леко в бяло, като от някакъв прах. Често съм виждал такива влакове идващи от към Русе. Това да не е от някакви пясъци или нещо подобно, от материали, които се добиват из 9-та линия и са изпадали от вагони по трасето или пък се получава от друга линия?







На русенските файтъри (работещи предимно по 9-та линия) по гумените ленти на плуговете, а и по самите тях се вижда полепнал бял прах, аз също съм го констатирал, но по колоосите не съм виждал все още.Saruman написа:Единственото което ми идва на акъл е, че е полепнал каолин по колоосите в дъждовно време.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Напълно възможно е и веднага обяснявам как става.
В резонния случай композицията на 4641 дошла няобяд в ПО отива за 8637.След като нощният върти през Карлово , пристига по изменено разписание във Варна (по - късен час) и неговите вагони няма как да се използват за 30152 / 30155 , както обичайно става.Затова те отиват към Русе по схемата 9620 / 9623 , след което заминават за Пловдив като 8636.Пристигайки в града под тепетата , вагоните се изтеглят към вагонния участък и се подготвят за 4640.
Това е цялата философия.
В резонния случай композицията на 4641 дошла няобяд в ПО отива за 8637.След като нощният върти през Карлово , пристига по изменено разписание във Варна (по - късен час) и неговите вагони няма как да се използват за 30152 / 30155 , както обичайно става.Затова те отиват към Русе по схемата 9620 / 9623 , след което заминават за Пловдив като 8636.Пристигайки в града под тепетата , вагоните се изтеглят към вагонния участък и се подготвят за 4640.
Това е цялата философия.
Информация
Модератори