Страница 1 от 1

Хубава снимка

Публикувано на: Пет Юни 02, 2006 3:40 pm
от Mario Evstatiev

Железници Сърбия

Публикувано на: Пет Юни 02, 2006 4:34 pm
от spand
И на мен ми харесва. За първи път виждам как прожекторите и не са един до друг, а един над друг и заради това външното тяло на климатика е изместено в страни.

Публикувано на: Пет Юни 02, 2006 5:09 pm
от 42 072.9
Червеният цвят много отваря машините и ги прави с красив външен вид.

Публикувано на: Пет Юни 02, 2006 5:23 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:Червеният цвят много отваря машините и ги прави с красив външен вид.
Да,
хвала на Сърбите за дето заложиха на тази ливеря. Червено с рама, боядисана в машинно - сиво, това е прекрасна комбинация.

Електрически локомотиви

Публикувано на: Пет Юни 02, 2006 8:55 pm
от spand
Този цвят мисля че се е утвърдил в Европеиските ЖП администрации.

http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 56_rr1.jpg

Re: Електрически локомотиви

Публикувано на: Съб Юни 03, 2006 9:15 am
от Mario Evstatiev
spand написа:Този цвят мисля че се е утвърдил в Европеиските ЖП администрации.

http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 56_rr1.jpg
Да, така е. Но в ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИJЕ сравнително късно се ориентираха към тази ливеря.

Публикувано на: Пет Юни 09, 2006 2:43 pm
от Гост
Мисля,че тази е още по красива http://www.railfan-belgrade.org/galerij ... age_id=236 :)

Публикувано на: Пет Юни 09, 2006 5:55 pm
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:Мисля,че тази е още по красива http://www.railfan-belgrade.org/galerij ... age_id=236 :)

Lepa Danijela :wink:

снимката

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 1:28 pm
от shotik
Видях че темата е от отдавна ,но като нов във форума за мен е нова.
За локомотива на снимката: не е румънски а е хърватски.Тези локомотиви са наследени от Югославската железница след разпадането на федерацията.В галерията видях и други модернизации на тези локомотиви,освен тези които съм виждал и возил в участъка Димитровград-юж до Ниш когато ходехме командировки там с локомотиви 06-00.Те са с двутактови дизелови мотори с мощност около 1800 к.с.Кабините им се тесни и шумни,седалките са на панти и закрепени на стената под прозореца.Таблата са високи ,напречно на кабината и машинистите не се виждат.Ограничено виждане напред,особено когато са с мотора напред.В тема за "снимки на кабини на американски локомотиви"са дадени две снимки над тях е надпис -BN 7254/не мога да сложа адреса тук защото не знам как/.На тях се вижда пулта,а на стъклото в дясно където се вижда светкавица е челното стъкло.

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 2:32 pm
от polval
Това на снимката е 663 "Каравела" (понастоящем ХЖ 2063) и те по начало беха хрватски локомотиви.ЖТП Загреб си ги е купил 1972. На другите ЖП управления ги нямаше. Локомотива е с мощност 3300 КС,скорост 124 км/ч и е (беше) най-мощният дизелов локомотив на ЈЖ. Ползват се на т.н. Книнска Линия (Бихач - Книн - Сплит).

Серии 661.0 661.1 661.2 661.3 и 661.4 са “Кенеди“ с мощност 1800 к.с. и двутактов дизел. Подсерия 3 притежаваше ЖТО Сараево, 4 ЖТО Скопие и ЖТО Любляна, докато останалите ги имаше навсякъде.

Поздрави
Тино

снимка

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 3:59 pm
от shotik
благодаря на на Тино че изясни нещата по добре от мен,все пак преди години са били заедно и информацията е била по добра,от това което ние сме имали като временно работещи в участъка до Ниш

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 4:56 pm
от polval
Аз мисля че shotik е истинския човек да даде сравнение помежду 661 и 06.
(ако разбрах добре Вие сте локомотивен машинист на 06 а имали сте възможност да управлявате и 661).

Поздрави
Тино