

Администратор
64.19

И на мен ми харесва. За първи път виждам как прожекторите и не са един до друг, а един над друг и заради това външното тяло на климатика е изместено в страни.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Този цвят мисля че се е утвърдил в Европеиските ЖП администрации.
http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 56_rr1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 56_rr1.jpg

Администратор
Да, така е. Но в ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИJЕ сравнително късно се ориентираха към тази ливеря.spand написа:Този цвят мисля че се е утвърдил в Европеиските ЖП администрации.
http://www.railfaneurope.net/pix/de/ele ... 56_rr1.jpg
64.19

Мисля,че тази е още по красива http://www.railfan-belgrade.org/galerij ... age_id=236 


Администратор
KRAKOMOBILA написа:Мисля,че тази е още по красива http://www.railfan-belgrade.org/galerij ... age_id=236
Lepa Danijela

64.19
Видях че темата е от отдавна ,но като нов във форума за мен е нова.
За локомотива на снимката: не е румънски а е хърватски.Тези локомотиви са наследени от Югославската железница след разпадането на федерацията.В галерията видях и други модернизации на тези локомотиви,освен тези които съм виждал и возил в участъка Димитровград-юж до Ниш когато ходехме командировки там с локомотиви 06-00.Те са с двутактови дизелови мотори с мощност около 1800 к.с.Кабините им се тесни и шумни,седалките са на панти и закрепени на стената под прозореца.Таблата са високи ,напречно на кабината и машинистите не се виждат.Ограничено виждане напред,особено когато са с мотора напред.В тема за "снимки на кабини на американски локомотиви"са дадени две снимки над тях е надпис -BN 7254/не мога да сложа адреса тук защото не знам как/.На тях се вижда пулта,а на стъклото в дясно където се вижда светкавица е челното стъкло.
За локомотива на снимката: не е румънски а е хърватски.Тези локомотиви са наследени от Югославската железница след разпадането на федерацията.В галерията видях и други модернизации на тези локомотиви,освен тези които съм виждал и возил в участъка Димитровград-юж до Ниш когато ходехме командировки там с локомотиви 06-00.Те са с двутактови дизелови мотори с мощност около 1800 к.с.Кабините им се тесни и шумни,седалките са на панти и закрепени на стената под прозореца.Таблата са високи ,напречно на кабината и машинистите не се виждат.Ограничено виждане напред,особено когато са с мотора напред.В тема за "снимки на кабини на американски локомотиви"са дадени две снимки над тях е надпис -BN 7254/не мога да сложа адреса тук защото не знам как/.На тях се вижда пулта,а на стъклото в дясно където се вижда светкавица е челното стъкло.
винаги може да научиш нещо ново

Това на снимката е 663 "Каравела" (понастоящем ХЖ 2063) и те по начало беха хрватски локомотиви.ЖТП Загреб си ги е купил 1972. На другите ЖП управления ги нямаше. Локомотива е с мощност 3300 КС,скорост 124 км/ч и е (беше) най-мощният дизелов локомотив на ЈЖ. Ползват се на т.н. Книнска Линия (Бихач - Книн - Сплит).
Серии 661.0 661.1 661.2 661.3 и 661.4 са “Кенеди“ с мощност 1800 к.с. и двутактов дизел. Подсерия 3 притежаваше ЖТО Сараево, 4 ЖТО Скопие и ЖТО Любляна, докато останалите ги имаше навсякъде.
Поздрави
Тино
Серии 661.0 661.1 661.2 661.3 и 661.4 са “Кенеди“ с мощност 1800 к.с. и двутактов дизел. Подсерия 3 притежаваше ЖТО Сараево, 4 ЖТО Скопие и ЖТО Любляна, докато останалите ги имаше навсякъде.
Поздрави
Тино
благодаря на на Тино че изясни нещата по добре от мен,все пак преди години са били заедно и информацията е била по добра,от това което ние сме имали като временно работещи в участъка до Ниш

Информация
Модератори