Страница 1 от 7
ГДВ 2009
Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 6:53 pm
от 46 242
От декември до Бургас ще се стига за по-малко от 6 часа по....8ма жп линия, а до Варна за по-малко от 7 часа. Или с други думи - връщаме се на нивото отпреди 20 години....
Re: ГДВ 2009
Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 6:56 pm
от rexkos
46 242 написа:От декември до Бургас ще се стига за по-малко от 6 часа по....8ма жп линия,
Да му мислят автобусните превозвачи!

Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 7:58 pm
от 42 072.9
Ще има напрежение за спазване на обходите.
Да си поговорим за железници
Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 9:21 pm
от choveka_vlak
Горката и без това скапана техника!, този път тежко й!, Не може да не бъде довършена!!!,... Амин!. ( и то заради "обходи"... но Рибата мирише от София а не от главата,)
Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 9:49 pm
от lok43r
Въпросът е колко време ще изкара подвижния състав и инфраструктурата на тоя зор.
Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 11:56 pm
от Mario Evstatiev
Възможни са подобни обходи, но трябва влаковете да са с модернизирани или от заводски ремонти машини, а по инфрата да се правят сериозни профилактики и ремонти. Ако е верен слухът за общо 5 ТАУРУС-а до средата на 2009 г. може и да се получи работата.
и опять про деньги
Публикувано на: Чет Авг 14, 2008 9:50 am
от марковІ
да хоть сто триллионов а это уже предел А каков он, этот предел? Что-то типа невидимой стены, ага? Представьте, что у вас во рту папироса. Вы делаете глубокую затяжку, достаёте лопатку дл
Публикувано на: Чет Авг 14, 2008 10:05 am
от Labros
За такова времепътуване трябва добър подвижен състав. А у нас такъв няма. Има някакви бледи проблясъци, но като цяло това да стане реалност трябват доста средства... а такива НЯМА!
Публикувано на: Чет Авг 14, 2008 12:09 pm
от 46 242
Наистина на места- най вече за 8601 зорът ще е голям, тъй като е зададен за по-малко от 6часа. Вероятно някой сегашни гари ще бъдат подминавани транзит. Идентично е положението за 2601/2602. Попово,Павликени,Червен Бряг и Мездра да се ориентират към други там ПВ/БВ за къси,средни и дълги пътувания.
Едно е сигурно:ако 2601 и 2602 останат пак на ГО, няма да се спазват обходите. Готов съм бас да хващам.

Публикувано на: Чет Авг 14, 2008 12:51 pm
от 42 072.9
Ако се върнат "наградите" за влак навреме в крайна гара или намалено закъснение ще има ръгане, но повечето се страхуват, защото им остава малко или са пред пенсия. С тези локомотиви, с това, с което се разполага важи приказката "когато стигнем".
Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 9:37 am
от Nikss
Щом някои машинисти не се страхуват...макар и рядко ще се движат точно изброените влакове

обаче смелчаците са много малко за съжаление...тва,че не смеят да превишат 1 kA тягов ток е отделен въпрос...в Мездра си вдигат по 1500А,лепнат си шунтовете и готова работа...в Горна си щадят машините...в Белите държави ако влака закъснее веднага се взима от заплатата на машиниста...и да видим няма ли да ръчка.

Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 4:17 pm
от 07
Nikss написа:...в Белите държави ако влака закъснее веднага се взима от заплатата на машиниста...и да видим няма ли да ръчка.

В белите държави разписанията са така направени и подръжката на ПС и инфрата е на такова ниво че нито има нужда се ръчка, нито да се отпускат юздите че да не се пристигне 10 мин преди време......
Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 4:56 pm
от 42 072.9
Гледайте онлайн предаванията на DB и вижте как го правят немците. Вижте как преминават през стрелки и отклонения и как се минава транзит през гара с над 130. Да не говорим, че спирките са означени и сигнализирани и не е нужно да помниш "камъче или дръвче".
Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 11:16 pm
от bdz46
Интересно е като видиш как се минава с 240 в отклонение
При подобни скорости обаче е възможно разписанието да се прави за 20-30км/ч под максималната скорост (което е отразено в КР) и така с дава възможност за избиване на закъснения. Ние с нашите скорости не можем да си позволим повече от 5-10км/ч аванс и то при максимална скорост 100-130.
Имаме и изключения разбира се - на места с максимална 60, караш с 20 и си подранил

Публикувано на: Съб Авг 16, 2008 11:24 pm
от 42 072.9
Французите можели и високи скорости да поддържат, освен кифлите и минетите. Ще им завиждаме и с право. За съжаление ние изтървахме момента преди 20 години да направим прехода и ние.