Страница 1 от 2
Сливен - София 7 ч. 20 мин. - това на нищо не мяза!
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 9:15 am
от pavel
Вчера (8.06) се връщах от Сливен с 3622. Като изключим крайно недостатъчния брой вагони за неделя, се очертаваше всичко да е наред. Заминахме на време. Но на Тулово се застояхме 40 минути, заради порядъчно закъснелия поради неясно какви причини пътнически влак Русе - Ст. Загора. Внимателно гледах колко народ ще се слезе от него и ще се прехвърли на 3622. Абсолютно никой не го направи! Освен това не може ли, вместо да задържат 3622, да прехвърлят връзката за София на Стара Загора с 8602, той и без това по-късно минава и едва ли щеше да закъснее. Но не това беше най-страшното. На Казанлък се напълнихме порядъчно, защото вчера беше празника на розата. Беше трудно дори до кенефа да се отиде...И някъде покрай Ботев кондукторката мина и каза, че влакът ще бъде през Пловдив и ще пристигне в София около 22.30. Защо - ами откраднали контактна мрежа между Столник и Саранци? Е как така се краде проводник под 25 хил. волта напрежение. Как досега нито един от крадливите циганьори не го е утрепал токът? Но можеха, вместо да отбиват влаковете, да изпратят от Пловдив или от Ст. Загора (сигурно 3622 като е бил на Тулово, вече са знаели за тая работа), да изпратят един-два шестака или седмака да отвозват влаковете. Както и да е, отбиха ни, между Карлово и Баня, както и между Долна Махала и Пловдив скоростта е крайно незадоволителна. Чайката чакаше на Баня, 3622 мина транзит.Около 20.30 бяхме в Пловдив и там се затуткаха особено порядъчно докато завъртят машината. Много добре видях какво мотаене беше.....Стана ясно, че в София ще се пристигне точно в 23 часа. В 20.50 заминахме, и без спиране никъде, без особени намаления, първо щеше да пристигнем в 23. 10, но в крайна сметка се изтръсихме в 23.20, когато вече последните трамваи и автобуси са заминали. Как може, с машина, която не е ограничена до 100, с почти никакви големи намаления и без спиране Пловдив - София да е 2 ч. и 30 мин. Безобразие....И познайте каква част от хората, пътували с този влак, втори път ще използват услугите на БДЖ....Първо беше в 22.30, после 23.00, накрая 23.20. Може всичко да е, но тоя път наистина ж.п. служителите, забъркали тоя буламач, заслужават една хубава тояга. А между другото чайката вече май за постоянно си е по старому с вагони серия 63 - явно и 97-иците няма да изкарат дълго.
Re: Сливен - София 7 ч. 20 мин. - това на нищо не мяза!
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 9:34 am
от bdz46
pavel написа:Защо - ами откраднали контактна мрежа между Столник и Саранци? Е как така се краде проводник под 25 хил. волта напрежение?
Краде се много лесно.
pavel написа:Как досега нито един от крадливите циганьори не го е утрепал токът?
Има утрепани, но те са малки и неопитни. Иначе циганите са много страхливо племе и не пипат, без да са сигурни, че няма напрежение.
pavel написа:Но можеха, вместо да отбиват влаковете, да изпратят от Пловдив или от Ст. Загора (сигурно 3622 като е бил на Тулово, вече са знаели за тая работа), да изпратят един-два шестака или седмака да отвозват влаковете.
А кога ще оправят мрежата? Между влаковете на час по лъжичка и с дизелите до догодина.
pavel написа:Около 20.30 бяхме в Пловдив и там се затуткаха особено порядъчно докато завъртят машината. Много добре видях какво мотаене беше.....
Какво мотаене беше? Машината се върти за 10-15мин, но нещата не се изчерпват с това.
pavel написа:Как може, с машина, която не е ограничена до 100, с почти никакви големи намаления и без спиране Пловдив - София да е 2 ч. и 30 мин.
Толкова е. Явно може.
pavel написа:И познайте каква част от хората, пътували с този влак, втори път ще използват услугите на БДЖ...
Повечето ще пътуват и следващия път с влака...
pavel написа:Може всичко да е, но тоя път наистина ж.п. служителите, забъркали тоя буламач, заслужават една хубава тояга.
Те ли са отишли да крадат мрежата? Ти по-добре ли щеше да се справиш с извънредна огранизация на движението на десетки влакове по най-натоварените линии?
pavel написа:А между другото чайката вече май за постоянно си е по старому с вагони серия 63 - явно и 97-иците няма да изкарат дълго.
Никой не е и очаквал да изкарат дълго.
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 10:26 am
от 46 242
Дори и когато го отклоняват през По 3622 спира на Пз и Сп.Не може да не ги е oтбелязал било то и сuмволичнo. На Ик и Пд си спира по разписание. Пловдив-София по път 2 е 2:25-2:30.
Машината 46 200 ли беше или 44/45 ?
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 10:32 am
от 44142
Снощи 3622 дойде с 44002. Сутринта 8601 замина с 44002.
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 10:40 am
от VESO
Доколкото разговарях с рък. движение на гара Пазарджик , той ми каза , че имало указание Чайката и 3621 / 3622 да преминават транзит през гарата.След идващата от СФ "Чайка" се движи Дианата , а малко преди 3622 на гарата пристига "Сл.бряг" и обира пътниците в посока София.
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 11:03 am
от rexkos
Защо ли ми се струва, че всяко лято има тенденция да стават всички тези буламачи по 3-та линия?

Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 11:18 am
от pavel
Да, 44002 беше. Не спряхме на Пазарджик и Септември, дори минахме с доста висока скорост, за разлика от Костенец. На Искър и Подуене нямаше как да не спре...там си спира по разписание - в случая няма значение, понеже и на двете места влакът тригна почти веднага. Но доколкото помня от ГДВ, дори 491, който на теория е най-бързият влак по първа, беше с по-малък от 2.30 ч. обход. Но определено някой не си е свършил както трябва работата и доводите на Тодор ни най-малко не са оправдание...Кога да оправят мрежата ли...ами нали така и така на другия ден между 3602 и 3601 има доста голям прозорец...дотогава дизелите все щяха да закърпят положението. Това определено е по-доброто решение, вместо хората да се чудят как да се приберат. Ама хайде, като че ли не си знаеме, че БДЖ е най-смотаната ж.п. администрация в Европа и досега трябваше сто пъти да се обяви конкурс за други оператори, които да поемат пътническите превози и чрез конкуренция да изравнят със земята тази хранилка за безделници....Ако за 2.20 го беше минал, щеше да е малко по-добре предвид работното време на градския транспорт. В различните междугария се местехме ту по път едно, ту по две, но това е без значение...
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 11:31 am
от rexkos
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 11:56 am
от Гост
Мерси, че ни напомни бяхме забравили въпреки, че го спомена в един пост (вчера или онзи ден) в оперативната ти информация.

Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 12:08 pm
от 46 242
Нямам наблюдения как бургазлий карат 44 001/2, но все пак добре е 2:30 с две намаления 40 и 25 преди и след Вакарел. Софийска бригада обаче 2:25 ги гарантира 100% (с 4 спирания по 1 мин)
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 12:09 pm
от bdz46
pavel написа:Кога да оправят мрежата ли...ами нали така и така на другия ден между 3602 и 3601 има доста голям прозорец...
Този прозорец е ползван още същия ден, но не е стигнал.
pavel написа:Ама хайде, като че ли не си знаеме, че БДЖ е най-смотаната ж.п. администрация в Европа
Знаеме си...
pavel написа:досега трябваше сто пъти да се обяви конкурс за други оператори, които да поемат пътническите превози и чрез конкуренция да изравнят със земята тази хранилка за безделници...
Трудно може да се извлече печалба от пътническите превози, освен в някои крайградски райони.
А скоростите съвсем не зависят от превозвачите, и DB да пуснат влакове, пак за същото време ще пристигат и диспечерите ще ги въртят по същия начин.
Re: Сливен - София 7 ч. 20 мин. - това на нищо не мяза!
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 7:32 pm
от 07
pavel написа:Освен това не може ли, вместо да задържат 3622, да прехвърлят връзката за София на Стара Загора с 8602,
.
Могат, ама тея за Казанлък, и Карлово, Копривщица и Пирдоп какво да ги правят......
И още нещо - ако си мислиш че само с БДЖ е така - пробваи да гониш връзка с автобус. Или ако имаш късмета да ти се счупи рейса насред пътя - просто ще пътуваш с БДЖ до края на живота си ако ще и УБВ да се влачи с 20 км/ч!
Re: Сливен - София 7 ч. 20 мин. - това на нищо не мяза!
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 9:29 pm
от pavel
Могат, ама тея за Казанлък, и Карлово, Копривщица и Пирдоп какво да ги правят......
И още нещо - ако си мислиш че само с БДЖ е така - пробваи да гониш връзка с автобус. Или ако имаш късмета да ти се счупи рейса насред пътя - просто ще пътуваш с БДЖ до края на живота си ако ще и УБВ да се влачи с 20 км/ч!
Малко хипотетично звучи, че някой ще вземе да пътува от балканските села-като Радунци, Кръстец и Радевци, плюс Габрово и Трявна, с влака до Казанлък, пък за Карлово, Пирдоп и Копривщица и дума да не става...С автобус пък връзка изобщо забрави да хванеш освен в случаите, когато автобусът-връзка е на същия превозвач. А пък връзките за комбинирано пътуване, демек влак-автобус и обратно са практически в историята и по вина на БДЖ, и по вина на рейсаджиите...Рейс да се счупи ми се е случвало много пъти, но това не е оправдание за изцепките на БДЖ, било то по обективни, било по субективни (нерядко за съжаление) причини.....То да беше само па тази линия....
Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 9:33 pm
от 43.309
Сф-По 2.15 мин съвсем спокойно с 44/45 пък даже и с 32 серия е зависи кой кара.

Публикувано на: Пон Юни 09, 2008 10:09 pm
от 07
43.309 написа:Сф-По 2.15 мин съвсем спокойно с 44/45 пък даже и с 32 серия е зависи кой кара.

Това при беше през 1988 БВ 2ч и 15мин ЕВ 1ч 58мин -