
Вчера (8.06) се връщах от Сливен с 3622. Като изключим крайно недостатъчния брой вагони за неделя, се очертаваше всичко да е наред. Заминахме на време. Но на Тулово се застояхме 40 минути, заради порядъчно закъснелия поради неясно какви причини пътнически влак Русе - Ст. Загора. Внимателно гледах колко народ ще се слезе от него и ще се прехвърли на 3622. Абсолютно никой не го направи! Освен това не може ли, вместо да задържат 3622, да прехвърлят връзката за София на Стара Загора с 8602, той и без това по-късно минава и едва ли щеше да закъснее. Но не това беше най-страшното. На Казанлък се напълнихме порядъчно, защото вчера беше празника на розата. Беше трудно дори до кенефа да се отиде...И някъде покрай Ботев кондукторката мина и каза, че влакът ще бъде през Пловдив и ще пристигне в София около 22.30. Защо - ами откраднали контактна мрежа между Столник и Саранци? Е как така се краде проводник под 25 хил. волта напрежение. Как досега нито един от крадливите циганьори не го е утрепал токът? Но можеха, вместо да отбиват влаковете, да изпратят от Пловдив или от Ст. Загора (сигурно 3622 като е бил на Тулово, вече са знаели за тая работа), да изпратят един-два шестака или седмака да отвозват влаковете. Както и да е, отбиха ни, между Карлово и Баня, както и между Долна Махала и Пловдив скоростта е крайно незадоволителна. Чайката чакаше на Баня, 3622 мина транзит.Около 20.30 бяхме в Пловдив и там се затуткаха особено порядъчно докато завъртят машината. Много добре видях какво мотаене беше.....Стана ясно, че в София ще се пристигне точно в 23 часа. В 20.50 заминахме, и без спиране никъде, без особени намаления, първо щеше да пристигнем в 23. 10, но в крайна сметка се изтръсихме в 23.20, когато вече последните трамваи и автобуси са заминали. Как може, с машина, която не е ограничена до 100, с почти никакви големи намаления и без спиране Пловдив - София да е 2 ч. и 30 мин. Безобразие....И познайте каква част от хората, пътували с този влак, втори път ще използват услугите на БДЖ....Първо беше в 22.30, после 23.00, накрая 23.20. Може всичко да е, но тоя път наистина ж.п. служителите, забъркали тоя буламач, заслужават една хубава тояга. А между другото чайката вече май за постоянно си е по старому с вагони серия 63 - явно и 97-иците няма да изкарат дълго.
Краде се много лесно.pavel написа:Защо - ами откраднали контактна мрежа между Столник и Саранци? Е как така се краде проводник под 25 хил. волта напрежение?
Има утрепани, но те са малки и неопитни. Иначе циганите са много страхливо племе и не пипат, без да са сигурни, че няма напрежение.pavel написа:Как досега нито един от крадливите циганьори не го е утрепал токът?
А кога ще оправят мрежата? Между влаковете на час по лъжичка и с дизелите до догодина.pavel написа:Но можеха, вместо да отбиват влаковете, да изпратят от Пловдив или от Ст. Загора (сигурно 3622 като е бил на Тулово, вече са знаели за тая работа), да изпратят един-два шестака или седмака да отвозват влаковете.
Какво мотаене беше? Машината се върти за 10-15мин, но нещата не се изчерпват с това.pavel написа:Около 20.30 бяхме в Пловдив и там се затуткаха особено порядъчно докато завъртят машината. Много добре видях какво мотаене беше.....
Толкова е. Явно може.pavel написа:Как може, с машина, която не е ограничена до 100, с почти никакви големи намаления и без спиране Пловдив - София да е 2 ч. и 30 мин.
Повечето ще пътуват и следващия път с влака...pavel написа:И познайте каква част от хората, пътували с този влак, втори път ще използват услугите на БДЖ...
Те ли са отишли да крадат мрежата? Ти по-добре ли щеше да се справиш с извънредна огранизация на движението на десетки влакове по най-натоварените линии?pavel написа:Може всичко да е, но тоя път наистина ж.п. служителите, забъркали тоя буламач, заслужават една хубава тояга.
Никой не е и очаквал да изкарат дълго.pavel написа:А между другото чайката вече май за постоянно си е по старому с вагони серия 63 - явно и 97-иците няма да изкарат дълго.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Да, 44002 беше. Не спряхме на Пазарджик и Септември, дори минахме с доста висока скорост, за разлика от Костенец. На Искър и Подуене нямаше как да не спре...там си спира по разписание - в случая няма значение, понеже и на двете места влакът тригна почти веднага. Но доколкото помня от ГДВ, дори 491, който на теория е най-бързият влак по първа, беше с по-малък от 2.30 ч. обход. Но определено някой не си е свършил както трябва работата и доводите на Тодор ни най-малко не са оправдание...Кога да оправят мрежата ли...ами нали така и така на другия ден между 3602 и 3601 има доста голям прозорец...дотогава дизелите все щяха да закърпят положението. Това определено е по-доброто решение, вместо хората да се чудят как да се приберат. Ама хайде, като че ли не си знаеме, че БДЖ е най-смотаната ж.п. администрация в Европа и досега трябваше сто пъти да се обяви конкурс за други оператори, които да поемат пътническите превози и чрез конкуренция да изравнят със земята тази хранилка за безделници....Ако за 2.20 го беше минал, щеше да е малко по-добре предвид работното време на градския транспорт. В различните междугария се местехме ту по път едно, ту по две, но това е без значение...
Добре, че поне 3-та има алтернатива през Пловдив, така че поне сте пристигнали. Има много влакове, които при подобни случаи трябва да киснат по гарите с часове, докато оправят мрежата, понеже няма друга алтернатива. Само ще напомня, че на 24.09.2007 влак 60204 измина разстоянието от Перник до София за 11 (единадесет) часа...






Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Този прозорец е ползван още същия ден, но не е стигнал.pavel написа:Кога да оправят мрежата ли...ами нали така и така на другия ден между 3602 и 3601 има доста голям прозорец...
Знаеме си...pavel написа:Ама хайде, като че ли не си знаеме, че БДЖ е най-смотаната ж.п. администрация в Европа

Трудно може да се извлече печалба от пътническите превози, освен в някои крайградски райони.pavel написа:досега трябваше сто пъти да се обяви конкурс за други оператори, които да поемат пътническите превози и чрез конкуренция да изравнят със земята тази хранилка за безделници...
А скоростите съвсем не зависят от превозвачите, и DB да пуснат влакове, пак за същото време ще пристигат и диспечерите ще ги въртят по същия начин.
Последно промяна от bdz46 на Пон Юни 09, 2008 8:12 pm, променено общо 2 пъти.
Могат, ама тея за Казанлък, и Карлово, Копривщица и Пирдоп какво да ги правят......pavel написа:Освен това не може ли, вместо да задържат 3622, да прехвърлят връзката за София на Стара Загора с 8602,
.
И още нещо - ако си мислиш че само с БДЖ е така - пробваи да гониш връзка с автобус. Или ако имаш късмета да ти се счупи рейса насред пътя - просто ще пътуваш с БДЖ до края на живота си ако ще и УБВ да се влачи с 20 км/ч!

Малко хипотетично звучи, че някой ще вземе да пътува от балканските села-като Радунци, Кръстец и Радевци, плюс Габрово и Трявна, с влака до Казанлък, пък за Карлово, Пирдоп и Копривщица и дума да не става...С автобус пък връзка изобщо забрави да хванеш освен в случаите, когато автобусът-връзка е на същия превозвач. А пък връзките за комбинирано пътуване, демек влак-автобус и обратно са практически в историята и по вина на БДЖ, и по вина на рейсаджиите...Рейс да се счупи ми се е случвало много пъти, но това не е оправдание за изцепките на БДЖ, било то по обективни, било по субективни (нерядко за съжаление) причини.....То да беше само па тази линия....Могат, ама тея за Казанлък, и Карлово, Копривщица и Пирдоп какво да ги правят......
И още нещо - ако си мислиш че само с БДЖ е така - пробваи да гониш връзка с автобус. Или ако имаш късмета да ти се счупи рейса насред пътя - просто ще пътуваш с БДЖ до края на живота си ако ще и УБВ да се влачи с 20 км/ч!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори