Страница 64 от 65

Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 6:25 pm
от Nikss
Весо, светлината изглежда така, защото се отразява в седалките, а от тях - в нискоемисионните "k" стъкла. Те са специална изработка и през деня спокойно можеш да гледаш през тях, без да се притесняваш, че ще бъдеш заслепен от Слънцето. Иначе лампите в салона са луминисцентни и светят малко по-добре от тези в 63, вероятно са им сложили някакви плафони, които ги правят да изглежда, че светят по-слабо. :roll: Единичните лампи над седалките също са интересна изработка. :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 7:21 pm
от VESO
mitkodiablo написа:А колко са дряновските в експлоатация 2 или 1 защото преди 3 - 4 дни видях състава на 5611 съставен от 4 септемврийски и 1 дряновска
Движат се и двата - преди малко Наско съобщи за дряновска 44-ка в състава на 8614.Другата снощи беше на Дианата (т.е. днес на 8640).Следователно в експлоатация са и двете "Bhmpz"-та.

Публикувано на: Пон Сеп 05, 2011 1:47 am
от mitkodiablo
а някой да знае какво става с 5-та 44 на септември??

Публикувано на: Пон Сеп 05, 2011 1:57 am
от VESO
Движат си се 5-те вагона.От няколко дни насам се пускат на "Сл.бряг" 8611 / 8614.

Публикувано на: Пон Сеп 05, 2011 2:02 am
от mitkodiablo
A ми аз редовно засичам 4 и една дряновска

Публикувано на: Пон Сеп 05, 2011 9:24 am
от VESO
Значи някоя или е спряна за ремонт и върната в Септември , или просто се намира в някой вагонен участък.

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 7:37 pm
от plastikat
Как се движи производството на нови 44-ки и скоро да очакваме ли нови попълнения ?

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 8:00 pm
от bdz46
Не се движи изобщо.

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 8:04 pm
от plastikat
Тотално ли ги замразиха :? Марио беше качвал някакви снимки от които си личеше ,че в Септември се работи.

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 8:32 pm
от Mario Evstatiev
БДЖ не плаща = няма вагони :wink:

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 9:38 pm
от VESO
Само в Дряново имаше 4 или 5 коша , подготвени за модернизация.Марио може да разкаже до какъв етап са стигнали (предполагам крушата не е чак толкова крива :D ) , но в Септември не се прави абсолютно нищо.А като се сметнат дълговете на БДЖ към "ВРЗ 99" , да считаме , че скоро нищо няма да излезе от там.

Публикувано на: Нед Окт 23, 2011 9:47 pm
от Mario Evstatiev
В Дряново общо взето има полуготови вагони. БДЖ не е плащало, няма и ритмични доставки на части. И за това стоят. Към момента се правят средни ремонти и ревизии. Даже има влезли две или повече 63-ки за ревизия.

Публикувано на: Чет Фев 02, 2012 12:09 am
от VESO
Какво в действителност става с тези вагони , за които е темата? Направо не ми се вярва! :shock:
На "Сл.бряг" още две 44-ки са заменени с купейни 74-ки (не че не е добре , но все пак).Едната дряновска от него отиде на Чайката , другата пък е на Дианата.
В крайна сметка от 5 септемврийски вагона , само два са в движение.

Публикувано на: Чет Фев 02, 2012 10:48 am
от bobara_e_tuk
"слънчев бряг" ако бъде целия в 74-ки направо няма да слизам от него :lol:

Публикувано на: Чет Фев 02, 2012 12:08 pm
от Nikss
Ама от тези 74-ки с неработещото отопление и блъскащите при над 110 км/ч талиги ли :?: :lol: